[B4 All]Lampy z Audi B5 podejdą do B4 avant
[B4 All]Lampy z Audi B5 podejdą do B4 avant
Mam pytanie, czy lampy z audi B5 podejdą do B4? chcę zmienić reflektory w mojej B4 ale z dostaniem soczewek typowo do B4 (nie te angel eyes itp, tylko seryjne) trudno dostać, a jak już to w średnim stanie za sporą kasę. Dlatego pytam czy z audi B5 reflektory podejdą, same lampy bez kierunków.[/b]
Pamiętaj kolego o prawidłowym nazywaniu tematów oraz o umieszczaniu ich w odpowiednich działach.
Pamiętaj kolego o prawidłowym nazywaniu tematów oraz o umieszczaniu ich w odpowiednich działach.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2009, 11:21 przez Gosc, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 172
- Rejestracja: 23 lip 2007, 19:11
No właśnie nie chcę szpecić auta. Dlatego nie będę na razie kupował soczewkowych reflektorów. W obecnych lampach mam trochę zniszczoną powłokę odblaskową. Kupie nowe zamienniki oryginalnych reflektorów i wstawię żarówki H4 philips x-treme 80%, 3-kolorowe (nie żadne xeno-podobne). To będzie najlepsze rozwiązanie na chwilę obecną.
Nie kupuj zamienników. Ja byłem zmuszony bo nie miałem zbytnio kasy na ori nowe i czasu na szukanie sprawnej używki (rozbite szkło reflektora i połamane mocowania, ktoś mi wycofał na parkingu). Problemy zaczynają się już z samym dopasowaniem przy montażu. Do tego później dochodzą odstające kierunki (zostawiłem oryginalne, kierunków nie było w zestawie). Następny problem to trudności w poprawnym ustawieniu lamp na stacji diagnostycznej i nawet po takim ustawieniu światła dają nadal lekką poświatę w górę i jadąc w nocy trochę za bardzo daje w lusterka samochodu jadącego z przodu (tylko w bliskiej odległości).Gosc pisze:No właśnie nie chcę szpecić auta. Dlatego nie będę na razie kupował soczewkowych reflektorów. W obecnych lampach mam trochę zniszczoną powłokę odblaskową. Kupie nowe zamienniki oryginalnych reflektorów i wstawię żarówki H4 philips x-treme 80%, 3-kolorowe (nie żadne xeno-podobne). To będzie najlepsze rozwiązanie na chwilę obecną.
Jak tylko będę miał luźną kasę, to kupuje nówki oryginalne Hella pod H4. Kupiłbym soczewki, ale to poza moim budżetem już w ogóle .
Jeśli chodzi o zamienniki, to byłem zmuszony od ręki na szybkiego kupić zamienniki kierunkowskazów (depo), no lekkie problemy z zamontowaniem były, bo uchwyty plastikowe nie za bardzo chciały "kliknąć" w zaczepach, przez co nie były umocowane i wypadały z zaczepów, plastiki na kierunkach lekko wygiąłem z użyciem wysokiej temperatury (żeby nie po urywać) i jakoś stykło.yawor pisze:Nie kupuj zamienników. Ja byłem zmuszony bo nie miałem zbytnio kasy na ori nowe i czasu na szukanie sprawnej używki (rozbite szkło reflektora i połamane mocowania, ktoś mi wycofał na parkingu). Problemy zaczynają się już z samym dopasowaniem przy montażu. Do tego później dochodzą odstające kierunki (zostawiłem oryginalne, kierunków nie było w zestawie). Następny problem to trudności w poprawnym ustawieniu lamp na stacji diagnostycznej i nawet po takim ustawieniu światła dają nadal lekką poświatę w górę i jadąc w nocy trochę za bardzo daje w lusterka samochodu jadącego z przodu (tylko w bliskiej odległości).
Jak tylko będę miał luźną kasę, to kupuje nówki oryginalne Hella pod H4. Kupiłbym soczewki, ale to poza moim budżetem już w ogóle .
Jeśli chodzi o soczewki to oczywiści, że też bardzo bym chciał zamontować w mojej Bestii, ale ... zawsze jest jakieś ale, ringi "angel eyes" mi się nie podobaja, a soczewki z RS-ki lub 80-ki coupe ciężko dostać w dobrym stanie w przystępnej cenie, np. poniżej tysiąca zł i żeby jeszcze nie były pozrywane plastiki lub nie nie nosiły jakichś innych większych uszkodzeń.
Mówicie, że regeneracja to ok 70zł /sztuka, zamiennik - też w tych granicach cenowych. Wiem że nie ma co porównywać oryginalnej Hella nawet po regeneracji z nowym zamiennikiem. Dlatego zastanowię się nad tą regeneracją.
A teraz tak trochę z innej beczki - co zrobić, żeby pozbyć się takiego "maczku" z przedniej szyby, takich drobnych zarysowań (oczywiście poza wymianą szyby). W dzień nie przeszkadza to w niczym, ale jak jeżdżę w nocy to ten "maczek" wygląda jak pył i za dużo nie widać przez szybę. Można to jakoś usunąć, np. przez nałożenie jakiejś pasty na polerkę i mechanicznie próbować to w ten sposób usunąć?
Gosc, co do szyby, to ja się jednak zdecydowałem na nową, bo miałem taki problem jak Ty i nie żałuję takiej decyzji . Jak szybka jest czysta np po myjni ręcznej (umyta starannie z obu stron) to tak jakby jej w ogóle nie było. Genialna sprawa . Po 2 latach jazdy z mikroryskami to jest coś niesamowitego :>.
Żadna polerka nie zapewni Ci usunięcia 100% mikrorysek. Polerowanie szyby jest bardzo trudne i pracochłonne. Szkło jest bardzo twardym materiałem. Polerowanie karoserii przy polerowaniu szyby to pan pikuś. No i możesz jeszcze bardziej szybie zaszkodzić tak jak napisał shellah. Jeżeli spolerujesz w jakimś miejscu bardziej niż w innym, to powstanie efekt soczewki (coś jak w starych oknach do domu, gdzie szyby nie były idealnie płaskie i patrząc przez nie i przesuwając się na lewo i prawo widać było przesuwające się zniekształcenia widoku za oknem - w przypadku samochodu może to być nawet niebezpieczne).
Żadna polerka nie zapewni Ci usunięcia 100% mikrorysek. Polerowanie szyby jest bardzo trudne i pracochłonne. Szkło jest bardzo twardym materiałem. Polerowanie karoserii przy polerowaniu szyby to pan pikuś. No i możesz jeszcze bardziej szybie zaszkodzić tak jak napisał shellah. Jeżeli spolerujesz w jakimś miejscu bardziej niż w innym, to powstanie efekt soczewki (coś jak w starych oknach do domu, gdzie szyby nie były idealnie płaskie i patrząc przez nie i przesuwając się na lewo i prawo widać było przesuwające się zniekształcenia widoku za oknem - w przypadku samochodu może to być nawet niebezpieczne).
Po twojej wypowiedzi, patrzyłem na cenę przedniej szyby do Audi. Cena ok. 250-320 zł za szybę z zamontowanie i dożywotnią gwarancją to nie jest nie wiadomo jak duży koszt, a efekt i komfort jazdy (który jest najważniejszy!) z nową szybą, która jest bez żadnych zarysowań, jest nie do opisania, dlatego zastanowię się czy tego nie zrobić jeszcze w tym miesiącu.yawor pisze:Gosc, co do szyby, to ja się jednak zdecydowałem na nową, bo miałem taki problem jak Ty i nie żałuję takiej decyzji . Jak szybka jest czysta np po myjni ręcznej (umyta starannie z obu stron) to tak jakby jej w ogóle nie było. Genialna sprawa . Po 2 latach jazdy z mikroryskami to jest coś niesamowitego :>.
Żadna polerka nie zapewni Ci usunięcia 100% mikrorysek. Polerowanie szyby jest bardzo trudne i pracochłonne.