Post
autor: Mcfly » 27 paź 2009, 22:33
Witam, sytuacja zaczyna się robić dramatyczna. Klepie już niemiłosiernie. Zrobiłem taki eksperyment i wypiąłem 4 kabel z aparatu zapłonowego. Przestał chodzić 4 cylinder i klekotanie zniknęło. Po podłączeniu klekotanie wraca. Co teraz począć? Remont silnika? Ile to może kosztować? Czy lepiej kupić używany silnik, chodzą po 500-700zł. Na pewno wywalam gaz bo to już nie ma sensu. Na gaz przełącza mi się dopiero jak silnik złapie 50 stopni temp. Zanim to nastąpi pracuje na benzynie czyli zwyczajnie ją spala. Po paru odpaleniach tankowanie wachy za 30zł szlak trafia. Tak naprawdę to jeżdżę na 2 zasilaniach i płacę podwójnie. Stwierdziłem, że jak zaleję benzynę za 60zł zamiast 30 LPG i 30 benzyna to lepiej na tym wyjdę. LPG jeszcze na dodatek trzeba co 10000km regulować , wymieniać filtry świece,to już przestało się opłacać przy 2,15zł za l LPG. Tylko teraz nie wiem co z silnikiem? Mam dwie oferty zamiany na inne auta VW Sziroko i VW Corrado. Pomóżcie!!!!!!