Audi Cabriolet 2.6 V6
Audi Cabriolet 2.6 V6
[center]
[/center]
Marka i model: Audi Cabriolet,
Pojemność silnika: 2598 cm3,
Rok produkcji: 1994,
Kolor: granat (perła).
Silnik: 2.6 ABC.
Zawieszenie: tył: -40 mm. ; przód: - 60 mm.
Koła (opony/felgi):
RH ZW1 (17 x 4x100: 9,5J ET41<tył> oraz 8,5J ET53 <przód> + adaptery RH 4x100 na 4x108 2x25 mm. oraz 2x20 mm. Rant 2,75" oraz 1,75") oraz opony Nankang 2x 205/40 i 2x 215/40.
Styling zewnętrzny:
białe kierunki,
światło stop na klapie,
zderzak od S2 z spryskiwaczami,
oryginalne soczewki Hell'a (zamontowane 23.X.2010 r.),
lampy tylne US/JAPAN (06.09.2011 r.).
Wnętrze:
podgrzewane fotele Recaro,
kierownica trójramienna a'la S-line,
srebrne "ringi" na zegarach w liczniku i dodatkowych zegarach.
Audio:
głośniki Hertz DCX 165,
radioodtwarzacz Sony CDX-GT33U.
ZDJĘCIA
[center]
13.IV.2010
20.IV.2010
18.VI.2010
Wymiana światła stop (plastik)
Było tak..
A jest tak..
19.08.2012 r.
29.08.2012 r.
2015 r.
[/center]
[/center]
Marka i model: Audi Cabriolet,
Pojemność silnika: 2598 cm3,
Rok produkcji: 1994,
Kolor: granat (perła).
Silnik: 2.6 ABC.
Zawieszenie: tył: -40 mm. ; przód: - 60 mm.
Koła (opony/felgi):
RH ZW1 (17 x 4x100: 9,5J ET41<tył> oraz 8,5J ET53 <przód> + adaptery RH 4x100 na 4x108 2x25 mm. oraz 2x20 mm. Rant 2,75" oraz 1,75") oraz opony Nankang 2x 205/40 i 2x 215/40.
Styling zewnętrzny:
białe kierunki,
światło stop na klapie,
zderzak od S2 z spryskiwaczami,
oryginalne soczewki Hell'a (zamontowane 23.X.2010 r.),
lampy tylne US/JAPAN (06.09.2011 r.).
Wnętrze:
podgrzewane fotele Recaro,
kierownica trójramienna a'la S-line,
srebrne "ringi" na zegarach w liczniku i dodatkowych zegarach.
Audio:
głośniki Hertz DCX 165,
radioodtwarzacz Sony CDX-GT33U.
ZDJĘCIA
[center]
13.IV.2010
20.IV.2010
18.VI.2010
Wymiana światła stop (plastik)
Było tak..
A jest tak..
19.08.2012 r.
29.08.2012 r.
2015 r.
[/center]
Ostatnio zmieniony 20 paź 2018, 18:25 przez quick, łącznie zmieniany 132 razy.
LU_ANGEL, obiecałem to Łukaszowi. Auto zasługuje na to aby DŁUGO było w doskonałej formie. Tak jak wspomniałem w pierwszy poście, najważniejsze są dla mnie rzeczy z priorytetów - póki co tyle dostrzegam. Szukam jakiś materiałów dotyczących moich problemów ale póki co nic nie znalazłem.. Jakieś ew. wskazówki?
Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 22:04 przez quick, łącznie zmieniany 1 raz.
Fotele mają elektryczne sterowanie wysokości (nie wiem czy tak fachowo to się nazywa). Wajcha jest dla pasażerów, którzy chcą gnieść się z tyłu - wajcha -> "cyk" i wchodzisz
Co do zdjęć to postaram się w tygodniu o jakąś "profesjonalniejszą" sesję u kolegi, który zajmuje się fotografowaniem rajdów. Jakieś życzenia co do zdjęć?
Co do zdjęć to postaram się w tygodniu o jakąś "profesjonalniejszą" sesję u kolegi, który zajmuje się fotografowaniem rajdów. Jakieś życzenia co do zdjęć?
Re: [B4 Cabrio 2.6 V6]
Witam bardzo serdeczniequick pisze:Witam,
Zakupiłem dzisiaj od Wysia cabrio. Faktycznie, w rzeczywistości robi jeszcze większe wrażenie niż na zdjęciach. Szkoda było "zabierać" je z Lublina. Tak jak obiecałem, auto będzie tip top, stąd też ten temat
Co do planów na najbliższy czas...
PRIORYTETY:
- na pewno zimówki ,
- szyby, działają na opak (już nie pamiętam jak Wysio to określił..),
- coś piszczy przy "zrywach", tj. kiedy zmieniam biegi i nie zrobię tego płynnie to wówczas słychać piski,
- pisk/zgrzyt (?) przy ostrzejszym skręcaniu w kierownicy,
- lusterka, tj. szybki,
- wajcha od klapy na dach,
- światła stopu,
- podświetlenie niektórych przycisków,
- radio [ w drodze Lublin->Warszawa byłem bliski śpiewania samemu sobie w tej ciszy ],
- na koniec konserwacja listw(/listew?) i wymiana jednej.
Ogólnie pierdoły ale trzeba trochę czasu na nie poświęcić. Nie ukrywam, że liczę na ewentualną pomoc z uporaniem się z tymi rzeczami
DALSZA PERSPEKTYWA:
- kierownica
- gałka zmiany biegów/mieszek
- hmm.. ?
Kilka zdjęć, póki co nie mojego autorstwa
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak w autko pozostały detale do zrobienia :
-z szybami to jest tak że tylne za pomocą panela od kierowcy się nie otwierają anie lewa anie prawa , ale za pomocą środowego panela na tunelu idą wszystkie w dół więc sądze że mogą to być styki ,ale mogę sie mylić
-piski przy skręcie to guma w kolumnie kierowniczej ale jak to zrobić aby nie piskało .... ja nie miałem pomysłu
- światełko stop - żaróweczki musisz wymienić :mrgreen:
- elektromagnes od klapy dachu trzeba podłączyć i posprawdzać zamki to fakt
-a te piski przy zrywach kurde hmm nie kojarze czegoś˘ takiego ....
Ogólnie auto wczoraj miało wymienione płyn na ori audi do - 40 stopni przed zimą . Technicznie w aucie do niczego nie można się przyczepić .
Łezka w oku się kręci bo jak to auto jedzie to każdy na nie zwraca uwagę ...
Cieszy mnie fakt że na bieżąco będę mógł obserwować zmiany zachodzące w aucie a jeśli będ
ę wstanie to pomogę z potrzebnymi częściami ...
Pozdrawiam i do usłyszonka
Wysiu.... czas na V8... hehe.. bedziem kilowac BMW.. i jedna taka Wloska padline co wroci z Niemcowni, zeby nam pokazac.. hehe.. marzenia ma przyjaciel nasz... buahaha..
A wracajac do Cabrio... serio... az mi zbraklo slow.. tak wlasnie dziala na maniaka marki AUDI.. przestajesz mowic i tylko podziwiasz ja...
A wracajac do Cabrio... serio... az mi zbraklo slow.. tak wlasnie dziala na maniaka marki AUDI.. przestajesz mowic i tylko podziwiasz ja...