Zapoznaj się proszę z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy.
[80B4 2.o ABT]alternator nie ładuje po rezaniu obrotka
[80B4 2.o ABT]alternator nie ładuje po rezaniu obrotka
witam jestem nowym użytkownikiem, posiadam audi 80 b4 ABT! Moj problem jest troszkę z mojej winy, ponieważ uparłem się na wymianę tzw "Big bena" na obrotek. Postaram sie opisac wszystko dokładnie. Zacząłem od sciągnięcia z netu instrukcji montażu, która wydawała mi sie prosta, ale w rzeczywistości już tak kolorowo nie było. podczas odpinania zegarów uszkodziłem płytkę no i niestety poniosłem dodatkowe koszty używanych zegarów, ale to tak na marginesie 
  W zamówionych zegarach wymieniłem tylko obudowę, ponieważ była lekko uszkodzona i pełen nadziei poszedłem montować zegary. po przekreceniu zapłonu nie działały kontrolki, a po odpaleniu autka nie działał obrotek i co gorsza zaczął mi się rozładowywac akumulator-czyli nie było ładowania 
  Obrotek nieraz zaskakuje po klepnieciu w obudowę i wtedy jest ok, ale sami rozumiecie ile tak można. podejrzewam że naruszyłem jakieś kabelki podczas mocowania sie z wtyczkami i gdzieś coś nie styka. Tylko gdzie mam szukac.Prosze o pomoc...
Zapoznaj się proszę z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy.
			
			
													Zapoznaj się proszę z regulaminem i nazywaj poprawnie tematy.
					Ostatnio zmieniony 17 paź 2009, 15:05 przez stafu3, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Kokolino
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3371
 - Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
 - Imię: Radomir
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABK
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Moim zdaniem winą Twoich problemów będzie to że nie świeci kontrolka od ładowania. O ile się nie mylę to właśnie działająca kontrolka jest w obwodzie tak aby wzbudzała ładowanie w alternatorze. Oczywiście moge się mylić ale nie widzę tutaj innego wyjaśnienia. Weź posprawdzaj dokładnie czy w tym liczniku nie ma gdzieś poprzepalanych ścieżek bądź zimnych lutów. Sam kiedyś też rezałem obrotek do swoje ABT ale takich cyrów nie mialem. Podejrzewam winę w zegarach i w nich szukaj problemów zaczynając jak wspomniałem od zimnych lutów.
Pozdrawiam
			
			
									
									
						Pozdrawiam
- tokarka606
 - Forum Audi 80

 - Posty: 606
 - Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
 - Lokalizacja: ZKO
 
- 
				
				Audi 80 Polska
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7334
 - Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
 - Imię: Andrzej Cz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 
Na jasne że się da sprawdzić, trzeba posiadać najlepiej uniwersalny miernik i użyć go w trybie omomierza. Poniżej zamieszczam gdzie mają być przejścia w dwóch widokach (od tyłu i od przodu - do wyboru do kolorustafu3 pisze:może jest jakiś sposób by sprawdzić obwód za pomocą jakiegoś miernika czy coś....wiecie coś o tym?
Miejsca gdzie idzie plus zasilający większość kontrolek i wskaźniki.
 
Tutaj miejsca gdzie są ścieżki i wyjścia sygnału dla kontrolki alternatora.
 
Podejrzewam że prawdopodobnie plus nie dociera we właściwe miejsca. Sprawdź jeszcze żaróweczki w licznik bo często złomiarze okradają liczniki z dobrych żarówek.
							








