BMW E30 by Glenio(filmik str.5)
BMW E30 by Glenio(filmik str.5)
...samochód na który zawsze chorowałem, kiedyś miałem a jak ma się raz to się wraca do tego
a więc do rzeczy:
rok 1990
motorownia m20b20(6 garnuchów) na sekwencji
zawias -60/-60 amorki KONI, sprężyny nie wiem jakiej firmy
kiera z nabą RAID 32cm
elektryka luster,szyb,komp pokładowy i takie tam..
kolorek lazurblau metallic
ori fele 15' BBS
i parę skromnych fotek(pogoda nie sprzyja):
fotki za dnia:
a więc do rzeczy:
rok 1990
motorownia m20b20(6 garnuchów) na sekwencji
zawias -60/-60 amorki KONI, sprężyny nie wiem jakiej firmy
kiera z nabą RAID 32cm
elektryka luster,szyb,komp pokładowy i takie tam..
kolorek lazurblau metallic
ori fele 15' BBS
i parę skromnych fotek(pogoda nie sprzyja):
fotki za dnia:
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 07:42 przez Grzes47, łącznie zmieniany 3 razy.
Śliczna E30, kolorek elegancki! Wygląda na zadbaną. Ja też na E30 choruje, i planuje kupić taką do remontu i powoli dłubać przy niej... Ale to w dalszej przyszłości, pierwsza w kolejce jest kupejka. Planujesz zamontować M-Technik II?? Widze, że masz czarną nerke... Myślałeś o Black Hella?? <ok>
Pozdro
Pozdro
a po co komu taki potwor? e30 z takim silnikiem seryjnie nie bylo.juz z 2,5 l jest ciezko ruszyc na mokrym, czy nie daj boze na sniegu, a nie ma co ukrywac, ze 2,5 w e30 to naprawde mocny motor.buda leciutka, zero elektroniki w postaci trakcji i innych pierdol-smierc w oczach. nie widze sensu zeby wkladac tam 3.5 litrowego potwora do normalnej jazdy. moj znajomy z gliwic wsadzil tam 3.5- wchodzil na styk, wypelnial komore do ostatniego centymetra, ale on tego uzywal do driftu (ps. taki silnik jest za ciezki do tego auta jesli by sie ktros chcial bawic w drift)Dziki pisze:E30 w Coupe jeszcze jak cie moge i najlepiej 3,5 L pod maską
nie odczuwam potrzeby zmiany silnika ani na m50 ani nam30b35(3,5)do codziennej jazdy ten w zupełności mi wystarczai pieknie współpracuje z sekwencyjnym gazikiem.
Może szału nie robi, ale auto mam zaledwie 2 tyg. i zmiany wielkie w nim jeszcze nie zaszły
a co do porównania e30 i audi 80, to 2 różne auta-mi bardziej leży e30 ze względu na pewne prowadzenie, sztywny zawias, kultura pracy i gang 6cylindrowych silników i klasyczna już w tej chwili sylwetka
e30 w dobrym stanie i oryginale jest klasykiem, którym audi 80 niestety nie zostanie.....
a stereotypu byłem świadomy kupując to autko ale mnie to"nie rusza", dobre e30 zawsze pociągnie oko i będzie cenionym klasykiem a egzemplarze zdezelowane i tjuningi już niedługo skończą na szrotach :mrgreen:
Może szału nie robi, ale auto mam zaledwie 2 tyg. i zmiany wielkie w nim jeszcze nie zaszły
a co do porównania e30 i audi 80, to 2 różne auta-mi bardziej leży e30 ze względu na pewne prowadzenie, sztywny zawias, kultura pracy i gang 6cylindrowych silników i klasyczna już w tej chwili sylwetka
e30 w dobrym stanie i oryginale jest klasykiem, którym audi 80 niestety nie zostanie.....
a stereotypu byłem świadomy kupując to autko ale mnie to"nie rusza", dobre e30 zawsze pociągnie oko i będzie cenionym klasykiem a egzemplarze zdezelowane i tjuningi już niedługo skończą na szrotach :mrgreen:
Panowie, nie powielajcie stereotypów. Beemki to świetne auta, a jak ktoś wyśmiewa to ma pewnie kompleksy :lol:
Pozdro
Tak tylko zapytałem, nie wiem czy miałeś okazje jeździć b25 ale charakterystyka tej jednostki mnie przynajmniej zachwyciła. A skoro w E30 swapy zazwyczaj robi się tak często jak w 80-tce zmienia olej to zapytałem czy planujesz;-)Glenio pisze:nie odczuwam potrzeby zmiany silnika
Pozdro
- mazakback
- Forum Audi 80
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 13:53
- Lokalizacja: UK Yorkshire
- Kontakt:
True. Moj brat mial e30 2.5 170km i to byl samochod ktory potrafil wiele i nic mu nie brakowalo. Na mokrym nie mozna przesadzac z gazem bo latac zaczyna.kyto pisze:a po co komu taki potwor? e30 z takim silnikiem seryjnie nie bylo.juz z 2,5 l jest ciezko ruszyc na mokrym, czy nie daj boze na sniegu, a nie ma co ukrywac, ze 2,5 w e30 to naprawde mocny motor.buda leciutka, zero elektroniki w postaci trakcji i innych pierdol-smierc w oczach.Dziki pisze:E30 w Coupe jeszcze jak cie moge i najlepiej 3,5 L pod maską
Glenio lux maszyna. Nie widze tam nic do zmiany. Osobiscie bym przyciemnil szybki ale to tylko kwestia gustu.
Gratuluje marki