BMW E30 by Glenio(filmik str.5)
BMW E30 by Glenio(filmik str.5)
...samochód na który zawsze chorowałem, kiedyś miałem a jak ma się raz to się wraca do tego
a więc do rzeczy:
rok 1990
motorownia m20b20(6 garnuchów) na sekwencji
zawias -60/-60 amorki KONI, sprężyny nie wiem jakiej firmy
kiera z nabą RAID 32cm
elektryka luster,szyb,komp pokładowy i takie tam..
kolorek lazurblau metallic
ori fele 15' BBS
i parę skromnych fotek(pogoda nie sprzyja):
fotki za dnia:
a więc do rzeczy:
rok 1990
motorownia m20b20(6 garnuchów) na sekwencji
zawias -60/-60 amorki KONI, sprężyny nie wiem jakiej firmy
kiera z nabą RAID 32cm
elektryka luster,szyb,komp pokładowy i takie tam..
kolorek lazurblau metallic
ori fele 15' BBS
i parę skromnych fotek(pogoda nie sprzyja):
fotki za dnia:
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2010, 07:42 przez Grzes47, łącznie zmieniany 3 razy.
Śliczna E30, kolorek elegancki! Wygląda na zadbaną. Ja też na E30 choruje, i planuje kupić taką do remontu i powoli dłubać przy niej... Ale to w dalszej przyszłości, pierwsza w kolejce jest kupejka. Planujesz zamontować M-Technik II?? Widze, że masz czarną nerke... Myślałeś o Black Hella?? <ok>
Pozdro
Pozdro
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
Blee... Nigdy BMW, chociaż może i mocniejsze silniki itp ale dla mnie zawsze pozostanie zdanie, że jeżdżą nimi sami "cfaniaki" oraz "małolaci"... Sorki Glenio, nie mam nic do Ciebie al;e nie lubie tej marki. Życzę bezawaryjności.
Jest Audi A6 C6 3.0TDIV6 quattro
Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB
Było Audi 80 B3 1.8 RU
Było Audi A4 B5 1.8T AEB
Ja mam podobne zdanie do KLAKSONA, też nie lubie tej marki i też nie mam nic do Ciebie. Wielki szacun za prace przy B3 się należą <ok> Ta B3 mi się 2 razy lepiej podobała niż ta BMW :mrgreen:
Pozdro <ok>
Pozdro <ok>
"Audi"- ,,Herr der Ringe,,
Na placu:
Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC- https://audi80.pl/100-c4-c4-ka-w-ava ... t51223.htm
Audi A4 B5 1.8 ADR
Audi 80 B4 Avant 2.0 ABT
Na placu:
Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC- https://audi80.pl/100-c4-c4-ka-w-ava ... t51223.htm
Audi A4 B5 1.8 ADR
Audi 80 B4 Avant 2.0 ABT
a po co komu taki potwor? e30 z takim silnikiem seryjnie nie bylo.juz z 2,5 l jest ciezko ruszyc na mokrym, czy nie daj boze na sniegu, a nie ma co ukrywac, ze 2,5 w e30 to naprawde mocny motor.buda leciutka, zero elektroniki w postaci trakcji i innych pierdol-smierc w oczach. nie widze sensu zeby wkladac tam 3.5 litrowego potwora do normalnej jazdy. moj znajomy z gliwic wsadzil tam 3.5- wchodzil na styk, wypelnial komore do ostatniego centymetra, ale on tego uzywal do driftu (ps. taki silnik jest za ciezki do tego auta jesli by sie ktros chcial bawic w drift)Dziki pisze:E30 w Coupe jeszcze jak cie moge i najlepiej 3,5 L pod maską
nie odczuwam potrzeby zmiany silnika ani na m50 ani nam30b35(3,5)do codziennej jazdy ten w zupełności mi wystarczai pieknie współpracuje z sekwencyjnym gazikiem.
Może szału nie robi, ale auto mam zaledwie 2 tyg. i zmiany wielkie w nim jeszcze nie zaszły
a co do porównania e30 i audi 80, to 2 różne auta-mi bardziej leży e30 ze względu na pewne prowadzenie, sztywny zawias, kultura pracy i gang 6cylindrowych silników i klasyczna już w tej chwili sylwetka
e30 w dobrym stanie i oryginale jest klasykiem, którym audi 80 niestety nie zostanie.....
a stereotypu byłem świadomy kupując to autko ale mnie to"nie rusza", dobre e30 zawsze pociągnie oko i będzie cenionym klasykiem a egzemplarze zdezelowane i tjuningi już niedługo skończą na szrotach :mrgreen:
Może szału nie robi, ale auto mam zaledwie 2 tyg. i zmiany wielkie w nim jeszcze nie zaszły
a co do porównania e30 i audi 80, to 2 różne auta-mi bardziej leży e30 ze względu na pewne prowadzenie, sztywny zawias, kultura pracy i gang 6cylindrowych silników i klasyczna już w tej chwili sylwetka
e30 w dobrym stanie i oryginale jest klasykiem, którym audi 80 niestety nie zostanie.....
a stereotypu byłem świadomy kupując to autko ale mnie to"nie rusza", dobre e30 zawsze pociągnie oko i będzie cenionym klasykiem a egzemplarze zdezelowane i tjuningi już niedługo skończą na szrotach :mrgreen:
Moim zdaniem, nie patrze kto tymi autkami jeździ, jest mi to obojętne. Ale Audi u mnie góruje, a do BMW nie mam żadnego przekonania.
Sorki za OT
Pozdrawiam
Sorki za OT
Pozdrawiam
"Audi"- ,,Herr der Ringe,,
Na placu:
Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC- https://audi80.pl/100-c4-c4-ka-w-ava ... t51223.htm
Audi A4 B5 1.8 ADR
Audi 80 B4 Avant 2.0 ABT
Na placu:
Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC- https://audi80.pl/100-c4-c4-ka-w-ava ... t51223.htm
Audi A4 B5 1.8 ADR
Audi 80 B4 Avant 2.0 ABT
Panowie, nie powielajcie stereotypów. Beemki to świetne auta, a jak ktoś wyśmiewa to ma pewnie kompleksy :lol:
Pozdro
Tak tylko zapytałem, nie wiem czy miałeś okazje jeździć b25 ale charakterystyka tej jednostki mnie przynajmniej zachwyciła. A skoro w E30 swapy zazwyczaj robi się tak często jak w 80-tce zmienia olej to zapytałem czy planujesz;-)Glenio pisze:nie odczuwam potrzeby zmiany silnika
Pozdro
- mazakback
- Forum Audi 80
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 13:53
- Lokalizacja: UK Yorkshire
- Kontakt:
True. Moj brat mial e30 2.5 170km i to byl samochod ktory potrafil wiele i nic mu nie brakowalo. Na mokrym nie mozna przesadzac z gazem bo latac zaczyna.kyto pisze:a po co komu taki potwor? e30 z takim silnikiem seryjnie nie bylo.juz z 2,5 l jest ciezko ruszyc na mokrym, czy nie daj boze na sniegu, a nie ma co ukrywac, ze 2,5 w e30 to naprawde mocny motor.buda leciutka, zero elektroniki w postaci trakcji i innych pierdol-smierc w oczach.Dziki pisze:E30 w Coupe jeszcze jak cie moge i najlepiej 3,5 L pod maską
Glenio lux maszyna. Nie widze tam nic do zmiany. Osobiscie bym przyciemnil szybki ale to tylko kwestia gustu.
Gratuluje marki
BMW 530d 05.2010 ---> In Progress 2xx km
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga