Proszę o pomoc , gdyż wymieniłem świece żarowe , odpaliłem autko i szok .
Kopci niemiłosiernie, wchodzi na wysokie obroty sam i zaraz gaśnie , co z nim jest nie tak .
Wymieniłem tylko świece i tyle . pomóżcie bo niemam pojęcia co jest grane. :-|
[B3 1.6 TD SB] Problem z obrotami
może przyśpieszacz kąta wtrysku przestawiłeś tz. ssanie na pompie
[ Dodano: 2007-05-12, 09:21 ]
albo zaciął ci się gaz .na pompie jest śruba dawka paliwa może tam raz tak miałem jak grzebałem .czy tylko świece ruszałeś?
[ Dodano: 2007-05-12, 09:37 ]
jeszcze wtryskiwacz zaciął się i leje jak widać przyczyn kilka sprawdź jeszcze filtr oraz powrót oraz zawór stop bo że gaśnie to zastanawiające
[ Dodano: 2007-05-12, 09:21 ]
albo zaciął ci się gaz .na pompie jest śruba dawka paliwa może tam raz tak miałem jak grzebałem .czy tylko świece ruszałeś?
[ Dodano: 2007-05-12, 09:37 ]
jeszcze wtryskiwacz zaciął się i leje jak widać przyczyn kilka sprawdź jeszcze filtr oraz powrót oraz zawór stop bo że gaśnie to zastanawiające
gaz w pompie nie linka jest to wielozakresowy mechaniczny regulator prędkości obrotowej z tyłu pompy jest śruba dawki odkręć ją obroty powinny spaść spotkałem się z takim numerem ale licz ile odkręcasz a że pompa się przestawiła to jestem sceptyczny bo jak koło zębate ,pompa, luźne śruby sprawdź ustawienie paska rozrządu inne rzeczy wykluczyłeś
Vision pisze:gaz w pompie nie linka jest to wielozakresowy mechaniczny regulator prędkości obrotowej z tyłu pompy jest śruba dawki odkręć ją obroty powinny spaść spotkałem się z takim numerem ale licz ile odkręcasz a że pompa się przestawiła to jestem sceptyczny bo jak koło zębate ,pompa, luźne śruby sprawdź ustawienie paska rozrządu inne rzeczy wykluczyłeś
Pasek i rolka ma dopiero 3 tygodnie
sprawdź znaki to że 3 tygodnie to nic nie znaczy widziałem auto po zmianie rozrządu i zmieloną głowicą co ciekawe pasek cały napinacz urwany motor stanął dęba wszystko nówka .
Sam wymieniałeś rozrząd? sprawdź znaki spróbuj tą śrubę dawki to coś z pompom ciekawe albo pompiarz pompa używka kosztuje 100-150
Sam wymieniałeś rozrząd? sprawdź znaki spróbuj tą śrubę dawki to coś z pompom ciekawe albo pompiarz pompa używka kosztuje 100-150
Vision pisze:sprawdź znaki to że 3 tygodnie to nic nie znaczy widziałem auto po zmianie rozrządu i zmieloną głowicą co ciekawe pasek cały napinacz urwany motor stanął dęba wszystko nówka .
Sam wymieniałeś rozrząd? sprawdź znaki spróbuj tą śrubę dawki to coś z pompom ciekawe albo pompiarz pompa używka kosztuje 100-150
Auto stoji u mechanika i już wszystko jasne .
Zawory do wymiany , przestawiony rozżąd, pompa wtryskowa pochrzaniona .
ogólnie do bani.
diagnostyka silnika i pompy około 500zł, naprawa zaworów i pompy około 1000 zł, efekt kiedy dowiedziałem się o kosztach ---- bezcenny. :cry:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: