Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 TD SB] Problem z obrotami

ODPOWIEDZ
Artus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 06 maja 2007, 17:45
Lokalizacja: Sosnowiec

[B3 1.6 TD SB] Problem z obrotami

Post autor: Artus » 12 maja 2007, 08:56

Proszę o pomoc , gdyż wymieniłem świece żarowe , odpaliłem autko i szok .
Kopci niemiłosiernie, wchodzi na wysokie obroty sam i zaraz gaśnie , co z nim jest nie tak .
Wymieniłem tylko świece i tyle . pomóżcie bo niemam pojęcia co jest grane. :-|

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 12 maja 2007, 09:14

może przyśpieszacz kąta wtrysku przestawiłeś tz. ssanie na pompie

[ Dodano: 2007-05-12, 09:21 ]
albo zaciął ci się gaz .na pompie jest śruba dawka paliwa może tam raz tak miałem jak grzebałem .czy tylko świece ruszałeś?

[ Dodano: 2007-05-12, 09:37 ]
jeszcze wtryskiwacz zaciął się i leje jak widać przyczyn kilka sprawdź jeszcze filtr oraz powrót oraz zawór stop bo że gaśnie to zastanawiające

Artus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 06 maja 2007, 17:45
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Artus » 12 maja 2007, 13:51

Tylko świece wymieniałem i tyle , byłem z tym u mechanika powiedział mi że to może być załon przestawiony , bo w tych autach może się sam przestawiać i tyle , ale najgorsze że wskakuje na full obroty samoczynnie a linka działa normalnie.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 13 maja 2007, 17:33

gaz w pompie nie linka jest to wielozakresowy mechaniczny regulator prędkości obrotowej z tyłu pompy jest śruba dawki odkręć ją obroty powinny spaść spotkałem się z takim numerem ale licz ile odkręcasz a że pompa się przestawiła to jestem sceptyczny bo jak koło zębate ,pompa, luźne śruby sprawdź ustawienie paska rozrządu inne rzeczy wykluczyłeś

Artus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 06 maja 2007, 17:45
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Artus » 13 maja 2007, 21:22

Vision pisze:gaz w pompie nie linka jest to wielozakresowy mechaniczny regulator prędkości obrotowej z tyłu pompy jest śruba dawki odkręć ją obroty powinny spaść spotkałem się z takim numerem ale licz ile odkręcasz a że pompa się przestawiła to jestem sceptyczny bo jak koło zębate ,pompa, luźne śruby sprawdź ustawienie paska rozrządu inne rzeczy wykluczyłeś

Pasek i rolka ma dopiero 3 tygodnie

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 13 maja 2007, 22:18

sprawdź znaki to że 3 tygodnie to nic nie znaczy widziałem auto po zmianie rozrządu i zmieloną głowicą co ciekawe pasek cały napinacz urwany motor stanął dęba wszystko nówka .
Sam wymieniałeś rozrząd? sprawdź znaki spróbuj tą śrubę dawki to coś z pompom ciekawe albo pompiarz pompa używka kosztuje 100-150

Artus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 06 maja 2007, 17:45
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Artus » 18 maja 2007, 16:21

Vision pisze:sprawdź znaki to że 3 tygodnie to nic nie znaczy widziałem auto po zmianie rozrządu i zmieloną głowicą co ciekawe pasek cały napinacz urwany motor stanął dęba wszystko nówka .
Sam wymieniałeś rozrząd? sprawdź znaki spróbuj tą śrubę dawki to coś z pompom ciekawe albo pompiarz pompa używka kosztuje 100-150

Auto stoji u mechanika i już wszystko jasne .
Zawory do wymiany , przestawiony rozżąd, pompa wtryskowa pochrzaniona .
ogólnie do bani.
diagnostyka silnika i pompy około 500zł, naprawa zaworów i pompy około 1000 zł, efekt kiedy dowiedziałem się o kosztach ---- bezcenny. :-( :cry:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 maja 2007, 00:47

No to wspóczuje koledze. Boli mnie to bardzo bo to taki sam silniczek jak u mnie :-/ Ciężka sprwa. :cry:

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 20 maja 2007, 18:07

współczuje :cry: a moje pytanie czy sam? kup używkę pompę i daj do pompiarza sprawdzi i uszczelni w 240 łącznie z pompom powinno się zamknąć to sprawdzenie to troch za dużo 500 za tyle to prawi głowice można zrobić zależy co dokładnie poleciało ale jak robić to i duł sprawdzić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga