... Panowie chodzi mi o następującą rzecz.
Temat dotyczy audi 80 b4 1.9 TD AAZ 93rok
Sprawa wygląda tak: Gdy silnik osiągnie temperature 89/90 stopni tzn wtedy gdy ta temperatura jest najlepsza na prace silnika itp.
Gdy jeżdzę po mieście spokojnie w stylu dziadkowym czyli spokojnie bez ciągnięcia i pedału w podłodze jest ok cały czas trzyma mi obroty w granicach plus minus 1000 obrotów.
Jednak gdy zacznę trochę mocniej 3-4,5 tys obrotów to samo tyczy sie jak pojadę w trase i przyjadę zatrzymam się do obroty spadają do 800 czyli minimum telepie silinikiem itp ;/
... A teraz taka rzecz naprawiłem to w taki sposób że podciągnołem obroty śrubą która odpowiada za ograniczenie dolnego zakresu obrotów czyli że po niżej np 900 nie spadnie i teraz nawet jeżeli jeżdzę agresywniej lub w trasie ok nie spada do tych 800 a trzyma gdzies 950.
... I teraz moje pytanie czy tak jak zrobiłem jest ok i czy może być :?: Jednak nadal zastanawiam się nad tym czym to spowodowane było :mrgreen:
[80 b4 1.9 TD] Nagły spadek obrotów
która to na tym zdjęciu:grinch pisze:śrubą która odpowiada za ograniczenie dolnego zakresu obrotów
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39c ... b63a9.html
ta bez strzałki ???
Czy po zejściu do tych 850 obrotów gdzie telepie, auto wraca do tych 950??
... Ta śruba z niebieską strzałką :!:junglist pisze:która to na tym zdjęciu:grinch pisze:śrubą która odpowiada za ograniczenie dolnego zakresu obrotów
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39c ... b63a9.html
Obrazek
ta bez strzałki ???
Czy po zejściu do tych 850 obrotów gdzie telepie, auto wraca do tych 950??
Robiłem to zgodnie z książką VW GOLF VW JETTA DIESEL SAM NAPRAWIAM H.R. Etzold
Tam była opisana pompa z vw ale to jest to samo :mrgreen: