Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TD] Nagły spadek obrotów

ODPOWIEDZ
grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

[80 b4 1.9 TD] Nagły spadek obrotów

Post autor: grinch » 10 lis 2009, 12:07

... Panowie chodzi mi o następującą rzecz.
Temat dotyczy audi 80 b4 1.9 TD AAZ 93rok

Sprawa wygląda tak: Gdy silnik osiągnie temperature 89/90 stopni tzn wtedy gdy ta temperatura jest najlepsza na prace silnika itp.
Gdy jeżdzę po mieście spokojnie w stylu dziadkowym czyli spokojnie bez ciągnięcia i pedału w podłodze jest ok cały czas trzyma mi obroty w granicach plus minus 1000 obrotów.
Jednak gdy zacznę trochę mocniej 3-4,5 tys obrotów to samo tyczy sie jak pojadę w trase i przyjadę zatrzymam się do obroty spadają do 800 czyli minimum telepie silinikiem itp ;/


... A teraz taka rzecz naprawiłem to w taki sposób że podciągnołem obroty śrubą która odpowiada za ograniczenie dolnego zakresu obrotów czyli że po niżej np 900 nie spadnie i teraz nawet jeżeli jeżdzę agresywniej lub w trasie ok nie spada do tych 800 a trzyma gdzies 950.

... I teraz moje pytanie czy tak jak zrobiłem jest ok i czy może być :?: Jednak nadal zastanawiam się nad tym czym to spowodowane było :mrgreen:

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 10 lis 2009, 12:34

grinch pisze:śrubą która odpowiada za ograniczenie dolnego zakresu obrotów
która to na tym zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39c ... b63a9.html
Obrazek
ta bez strzałki ???



Czy po zejściu do tych 850 obrotów gdzie telepie, auto wraca do tych 950??

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 10 lis 2009, 13:09

junglist pisze:
grinch pisze:śrubą która odpowiada za ograniczenie dolnego zakresu obrotów
która to na tym zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39c ... b63a9.html
Obrazek
ta bez strzałki ???



Czy po zejściu do tych 850 obrotów gdzie telepie, auto wraca do tych 950??
... Ta śruba z niebieską strzałką :!:
Robiłem to zgodnie z książką VW GOLF VW JETTA DIESEL SAM NAPRAWIAM H.R. Etzold
Tam była opisana pompa z vw ale to jest to samo :mrgreen:

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 10 lis 2009, 14:56

Ta niebieska to ograniczenie wolnych obrotów, wydatek szczątkowy? Jak już zielona nie daje rady zejść niżej z obrotami to się ją odkręca i przestawia. Jeśli nie dokręciłeś jej do położenia na jakim chciałeś żeby zostało to samo sobie przeszło na niższe obroty, tak mi się wydaje.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 lis 2009, 18:32

Mam ten sam problem w RA. Tylko, że u mnie bardziej ustawia się na niższych obrotach, jak jest zimny silnik. Jak mocno zagrzany to jak mu się chce :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl