Posiadam Audi 80 b3 z silnikiem 1.8s na jedno-punktowym wtrysku paliwa z LPG ala 2 generacji.
Problem jest taki iż posiadam wyżej wymienione autko prawie 3 lata i problem ciągle ten sam tylko chyba ciut się nasilił. Po uruchomieniu silnika szczególnie gdy zimny i bez różnicy czy stoi w garażu ciepłym czy przed domem problem jest taki sam. Mianowicie uruchamiam silnik z rana na Pb i po uruchomieniu pracuje na obrotach około 1200 i po chwili zaczyna pracować jak na 3 garach. Słychać tą nie równą prace z tłumika jak i po trzęsieniu się samochodu. Lecz gdy przy gazuję autko gdy się dławi tak o 3.5 tysiąca obrotów problem znika.Jeżeli po uruchomieniu silnika na pb od razu włączę LPG silnik pracuje dobrze.Jeżeli nie przy gazuje i zostawię go tak dławiącego to przestanie jak się nagrzeje. Dodam jeszcze że odkąd go mam minimalne obroty na których pracuje to 1050orb/min. Filtr paliwa do wymiany? Pompa paliwa daje niskie ciśnienie?(nie mam jak sprawdzić tego) Nieszczelności szukałem nawet wymieniałem uszczelki na wtrysku tylko jedną taką grubą wyrzuciłem bo była lekko pęknięta i dałem zwykłą papierową nie zmieniło to niczego.Silniczek krokowy był zmieniany rok temu.Jest to coś związanego z układem paliwowym. Może coś podpowiecie ? Adaptacja na pb nic nie daje

 
							










 
 

 ! to i tak wasze odpalą amoja na pb wcale niechce chodzić po odpaleniu jak odrazu przeżucę na gas to jest ok chodzi równo a na pb czy zimna czy ciepła to wcale dławi się i nie wchodzi na obroty jak pompuję pedałem gazy to ją rozbujam na tyle żeby na gas przeskoczyła (filtr paliwa nowy, kopułka palec i przewody WN)ale to nic nie pomogło :evil:  koledzy pomocy !
  ! to i tak wasze odpalą amoja na pb wcale niechce chodzić po odpaleniu jak odrazu przeżucę na gas to jest ok chodzi równo a na pb czy zimna czy ciepła to wcale dławi się i nie wchodzi na obroty jak pompuję pedałem gazy to ją rozbujam na tyle żeby na gas przeskoczyła (filtr paliwa nowy, kopułka palec i przewody WN)ale to nic nie pomogło :evil:  koledzy pomocy ! .
 .



 
