Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ACE] Pytania o automatyczną skrzynię

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
ODPOWIEDZ
masuo
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 2.0 ACE] Pytania o automatyczną skrzynię

Post autor: masuo » 16 lis 2009, 07:26

witam wszystkich. jestem nowym klubowiczem co prawda to nie moj pierwszy post ale w klimatach audi 80 jestem zielony (do tej pory jezdzilem golfem 2 '89 1.6 TD ktorego bardzo milo wspominam- fajny wozek) jesli chodzi o moje audi to jest model b4 chyba(?) z 92 roku-w dowodzie 96 rok, zarejestrowany jako skladak(kiedys tak sie sprowadzalo) sprowadzony ze szwajrarii, nie ma kostki do podlaczenia pod komuter
ogolnie auto jest bardzo fajne ale mam kilka dreczacych mnie pytan:
1. jadac w trasie ma sie wrazenie ze auto jakby 'plynie' czy to normalne?(golfik byl twardszy i jakby zwrotniejszy) moze to wina amortyzatorow?
2. dzis pada i mam mokro pod dywanikiem od kierowcy- tak blizej dzrzwi- co to moze byc?dziura w podlodze?
3. po dluzszej jezdzie wspomaganie kiery jakby ciezej pracuje- tak ma byc czy zmienic plyn ?
4. wczoraj odkreculem polke pod kierownica w celu zlokalizowania przekaznika nr. 30 bo mam problem z obrotami no i jakos go nie znalazlem :-/ pytanie gdzie on jest?
5. pali mi lekko ponad 15 lpg (miasto) jak na moje oko troche sporo... a nie szaleje nim zabardzo
6. czasem przy redukcji biegu czuc troche za mocne szarpniecie to samo jest czasem przy przerzucaniu z 2 na 3 (tylko przy wolnej jezdzie), ok czy moze plyn juz do wymiany?