[b4 1z 1992r tdi problem z płynem chłodzącym
[b4 1z 1992r tdi problem z płynem chłodzącym
witam wszystkich mam mały problem;zapowietrza mi się układ chłodzący ponieważ gdy samochód pochodzi dłuższy czas to z pod zaworku odpowietrzającego płyn chłodzący słychać syczenie jak najprościej to zrobić lub zapobiec próbowałem dokręcić tą śrubkę ale się nie da cały czas się kręci więc proszę o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 lis 2009, 18:20
- Lokalizacja: kielce
Re: [b4 1z 1992r tdi problem z płynem chłodzącym
nie wiem za bardzo o jaki ci zawor chodzi domyslal sie ze to jest korek od zbiorniczka wyrownaczego w nim jez zaworek upuszajacy cisnienie o ten chodzi?adis8406 pisze:witam wszystkich mam mały problem;zapowietrza mi się układ chłodzący ponieważ gdy samochód pochodzi dłuższy czas to z pod zaworku odpowietrzającego płyn chłodzący słychać syczenie jak najprościej to zrobić lub zapobiec próbowałem dokręcić tą śrubkę ale się nie da cały czas się kręci więc proszę o pomoc
a wiec koledzy tak chodzi mi o śrubkę która znajduje się na jednym z dwóch węży które wchodzą do kabiny na kolanku gumowym jest śrubka i właśnie mi ona puszcza tak sądzę ponieważ z pod owej śrubki kapie małymi kropelkami płyn a po drugie jak by była to głowica to działo by się coś jeszcze ?dziękuje za wypowiedzi a po trzecie szukam dobrego speca od audi 80 tdi nie daleko podkarpacia lub w podkarpaciu prosze o kontakt
No i tu pojawia się problem, bo to plastik wtopiony w rurę gumową, nie idzie tego wymienić, chyba że cały przewód, ale znalezienie używki w dobrym stanie będzie ciężko.
Niektórzy w to miejsce wkręcają śrubę na gorąco, ale wtedy nie ma już odpowietrznika.
Co do mechaników na podkarpaciu to było gdzieś na forum, na pewno jest dobry w Krośnie i gdzieś koło Rzeszowa.
Niektórzy w to miejsce wkręcają śrubę na gorąco, ale wtedy nie ma już odpowietrznika.
Co do mechaników na podkarpaciu to było gdzieś na forum, na pewno jest dobry w Krośnie i gdzieś koło Rzeszowa.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
moim zdaniem ten wąż o którym piszecie nie jest winny.u mnie ostatnio w dwóch miejscach były za luźne opaski na wężach i sączył sie z nich płyn a mimo tego układ się nie zapowietrzał... sprawdź jakie masz węże na zimnym i na rozgrzanym silniku.na rozgrzanym powinny być twarde ale nie jak kamień tylko powinny się uginać.jednym z objawów uszczelki są właśnie twarde węże...u kumpla ciśnienie tak wzrosło że rozwaliło jeden wąż podczas jazdy...