Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 RU LPG] dziwna maz w oleju silnika typu smalec

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 16 lis 2009, 21:16

Miałem to samo w B3 PM,kupiłem je we wrześniu i od początku obserwowałem ze pod korkiem się zbiera.Wskaźnik temp wskazywał na lekko padnięty termostat bo z reguły wskazywał między 70 a 90.Skończyła się zima i jak ręką odjoł wszystko znikło,później wymieniałem pompe wody razem z termostatem i następnej zimy problem już sie nie pojawił.Dodam tylko że tak jak pisali koledzy wyżej krótkie trasy szczególnie zimową porą sprzyjają takim zjawiską

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 17 lis 2009, 21:17

micha__ olej kujawski czyli lotos kupiłem tylko poto zeby przepłukac silnik zrobie z 500 zeby ten syf dokonca sie wypłukał i zmienie ten olej ale napewno nie na GM tym razem jak tu pisal którys z kolegow na shel helix

Awatar użytkownika
kaczaza5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 712
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:51
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: kaczaza5 » 22 lis 2009, 16:33

Ja jeżdżę na tym oleju GM i nie narzekam :mrgreen:

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 22 lis 2009, 16:59

wiesz ja tez nienazekałem ale teraz jak to zrobiłem(uszczelke pod głowica i termostat) to p tym przepłukaniu lotosem znienie na shel helix ale po tym zabiegu niewidac teraz nic niepokojacego płynu chłodzacego nieubywa i olej jest czysty

[ Dodano: 2009-12-17, 19:43 ]
witam ponownie koledzy wracajac spowrotem do sprawy smalczyku w oleju,problem znowusz sie pojawił ,uszczelka wymieniona termostat tez,a smalec dalej sie robi,zamiast oleju na bagnecie znowu zauwazyłem smalec i kropelki wody,pod korkiem dekla tez tosamo,dodam jeszcze ze jak auto sie niezagrzeje az niewłoczy sie wentylator to płyn w zbiorniczku wyrownanwczym jest zimny,noj podczas jazdy w trasie temperatura niedochodzi do 90 stopni,płynu niewidac zeby ubywało. oczywiscie jak włocze ogrzewanie to w aucie jest ciepło, ostatnio zrobiłem traske 50 km i po dojechaniu na miejsce sprawdziłem płyn i własnie był zimny, koledzy czy to znowu uszczelka padła bo ja juz sam niewiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl