Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 RU LPG] dziwna maz w oleju silnika typu smalec

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 16 lis 2009, 21:16

Miałem to samo w B3 PM,kupiłem je we wrześniu i od początku obserwowałem ze pod korkiem się zbiera.Wskaźnik temp wskazywał na lekko padnięty termostat bo z reguły wskazywał między 70 a 90.Skończyła się zima i jak ręką odjoł wszystko znikło,później wymieniałem pompe wody razem z termostatem i następnej zimy problem już sie nie pojawił.Dodam tylko że tak jak pisali koledzy wyżej krótkie trasy szczególnie zimową porą sprzyjają takim zjawiską

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 17 lis 2009, 21:17

micha__ olej kujawski czyli lotos kupiłem tylko poto zeby przepłukac silnik zrobie z 500 zeby ten syf dokonca sie wypłukał i zmienie ten olej ale napewno nie na GM tym razem jak tu pisal którys z kolegow na shel helix

Awatar użytkownika
kaczaza5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 712
Rejestracja: 23 gru 2007, 13:51
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: kaczaza5 » 22 lis 2009, 16:33

Ja jeżdżę na tym oleju GM i nie narzekam :mrgreen:

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 22 lis 2009, 16:59

wiesz ja tez nienazekałem ale teraz jak to zrobiłem(uszczelke pod głowica i termostat) to p tym przepłukaniu lotosem znienie na shel helix ale po tym zabiegu niewidac teraz nic niepokojacego płynu chłodzacego nieubywa i olej jest czysty

[ Dodano: 2009-12-17, 19:43 ]
witam ponownie koledzy wracajac spowrotem do sprawy smalczyku w oleju,problem znowusz sie pojawił ,uszczelka wymieniona termostat tez,a smalec dalej sie robi,zamiast oleju na bagnecie znowu zauwazyłem smalec i kropelki wody,pod korkiem dekla tez tosamo,dodam jeszcze ze jak auto sie niezagrzeje az niewłoczy sie wentylator to płyn w zbiorniczku wyrownanwczym jest zimny,noj podczas jazdy w trasie temperatura niedochodzi do 90 stopni,płynu niewidac zeby ubywało. oczywiscie jak włocze ogrzewanie to w aucie jest ciepło, ostatnio zrobiłem traske 50 km i po dojechaniu na miejsce sprawdziłem płyn i własnie był zimny, koledzy czy to znowu uszczelka padła bo ja juz sam niewiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl