Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16v 6A] regulator biegu jałowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 17 kwie 2009, 16:35

[B3 2.0 16v 6A] regulator biegu jałowego

Post autor: maca » 19 lis 2009, 14:36

Witam ma problem z obrotami biegu jałowego
czasmi gaśnie po wciśnięciu sprzęgła (puszczony gaz) lub wżuceniu na luz
czyściłem silniczek krokowy -nie pomogło
wymieniłem , podmnieniałem na inne - nie pomogło
odłączylem wtyczkę od silniczka - tu pomogło
obroty czyma prawidłowo czasmi 900 czasmi 1300 ale nie falują
zauważylem ze troszkę gorzej zbierą sie od dołu poniżej 2000 - 2500 na wyższym biegu
i chyba trochę wiecej pali LPG
i tu moje pytanie czy mogę jeździć z odpiętym silniczkiem czy nie i co wogule sie dzieje z silnikiem wtedy

kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kaline1984 » 19 lis 2009, 17:47

Witam, nie wiem co może dziać się z odpietym zaworem, ale radziłbym sprawdzić bardzo powoli i dokładnie szczelność układu dolotowego,odme a zwłaszcza na tym zaworku od serwa, tam często pękają wężyki,

maca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 17 kwie 2009, 16:35

Post autor: maca » 20 lis 2009, 12:38

Dzieki za odpowiedź
szczelność ukadu sprawdzalem ale zrobie to jeszcze raz, choć sądze że jak by łapało lewe powietrze to i z odpiętym silniczkiem krokowym by był problem
,odme a zwłaszcza na tym zaworku od serwa, tam często pękają wężyki
tego jeszcze nie sprawdzalem tylko dodam ze wciśnięcie hamulca lub nie wciśnięcie
nie ma żadnego znaczenia na obroty.
samochód z odpietym silniczkiem nie pracuje na PB tzn pracuje ale do ok 1500 rpm i wtedy jest jakby takie odciecie. Czyli wnioskuje że jednak ma to jakiś ujemny skutek na prace silnika lub osprzętu tylko jaki i czy poważny?

ddt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 sie 2009, 10:35

Post autor: ddt » 18 mar 2010, 12:57

Mam taki sam problem, czy może sobie jakoś z tym poradziłeś?

maca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 17 kwie 2009, 16:35

Post autor: maca » 18 mar 2010, 13:56

ddt pisze:Mam taki sam problem, czy może sobie jakoś z tym poradziłeś?
prawidłowe rozwiązanie problemu jest na forum w kilku tematach o tym silniku
jednak wymago to czasu, zdolności, pieniędzy i chęci lub jakiegoś uczciwego fachowca pod ręka którego brak.
Ja natomiast rozwiazałem to w takie sposób ( nie polecam, nie wiem czy u ciebie zadziała i nie wiem czy to szkodliwe)
że odłączylem zasilanie silniczka krokowego na stałe i tak jeżdze juz pół roku i naranie nic sie nie dzieje.
odpalam tylko na benzynie (troche z klopotem ale zawsze zapali) po rozgrzaniu przełaczam na gaz i jadę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl