Witam ma problem z obrotami biegu jałowego
czasmi gaśnie po wciśnięciu sprzęgła (puszczony gaz) lub wżuceniu na luz
czyściłem silniczek krokowy -nie pomogło
wymieniłem , podmnieniałem na inne - nie pomogło
odłączylem wtyczkę od silniczka - tu pomogło
obroty czyma prawidłowo czasmi 900 czasmi 1300 ale nie falują
zauważylem ze troszkę gorzej zbierą sie od dołu poniżej 2000 - 2500 na wyższym biegu
i chyba trochę wiecej pali LPG
i tu moje pytanie czy mogę jeździć z odpiętym silniczkiem czy nie i co wogule sie dzieje z silnikiem wtedy
[B3 2.0 16v 6A] regulator biegu jałowego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
- Lokalizacja: Białystok
Dzieki za odpowiedź
szczelność ukadu sprawdzalem ale zrobie to jeszcze raz, choć sądze że jak by łapało lewe powietrze to i z odpiętym silniczkiem krokowym by był problem
nie ma żadnego znaczenia na obroty.
samochód z odpietym silniczkiem nie pracuje na PB tzn pracuje ale do ok 1500 rpm i wtedy jest jakby takie odciecie. Czyli wnioskuje że jednak ma to jakiś ujemny skutek na prace silnika lub osprzętu tylko jaki i czy poważny?
szczelność ukadu sprawdzalem ale zrobie to jeszcze raz, choć sądze że jak by łapało lewe powietrze to i z odpiętym silniczkiem krokowym by był problem
tego jeszcze nie sprawdzalem tylko dodam ze wciśnięcie hamulca lub nie wciśnięcie,odme a zwłaszcza na tym zaworku od serwa, tam często pękają wężyki
nie ma żadnego znaczenia na obroty.
samochód z odpietym silniczkiem nie pracuje na PB tzn pracuje ale do ok 1500 rpm i wtedy jest jakby takie odciecie. Czyli wnioskuje że jednak ma to jakiś ujemny skutek na prace silnika lub osprzętu tylko jaki i czy poważny?
prawidłowe rozwiązanie problemu jest na forum w kilku tematach o tym silnikuddt pisze:Mam taki sam problem, czy może sobie jakoś z tym poradziłeś?
jednak wymago to czasu, zdolności, pieniędzy i chęci lub jakiegoś uczciwego fachowca pod ręka którego brak.
Ja natomiast rozwiazałem to w takie sposób ( nie polecam, nie wiem czy u ciebie zadziała i nie wiem czy to szkodliwe)
że odłączylem zasilanie silniczka krokowego na stałe i tak jeżdze juz pół roku i naranie nic sie nie dzieje.
odpalam tylko na benzynie (troche z klopotem ale zawsze zapali) po rozgrzaniu przełaczam na gaz i jadę.