Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Załamanie po wizycie na hamownii. Autko nie ma mocy

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 26 lis 2009, 00:24

a krotki dolot dzialal???

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 lis 2009, 00:25

podobno nie działa.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 26 lis 2009, 09:11

Z rafalem 102 doszlismy do tego ze sa pokopane przewody podcisnieniowe idace do gruszki. gdyz odrazu po odpaleniu gruzszka zostaje zassana czyli caly czas chodzi na krotkim dolocie. Przewod niebieski idacy od zaworka kolo filtra powinien isc do gruszki a u kolegi idzie do plastikowego krucca obudowy przepustnicy. A aktualnie jest podlaczony do tego krucca metalowego co powinien isc tam gdzie teraz jest niebieski.
a aktualnie to teraz taka zasada wystepuje z tymi pomylonymi przewodami ze okolo 5000obr to wlancza sie dlugi dolot, bo gruszka puszcza.

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 26 lis 2009, 12:59

Myślę, że już jest prawie dobrze.

Po pierwsze to, że nie wkręca się do swoich obrotów nie było powodem braku mocy powyżej 4000 obrotów. Po prostu ktoś coś tam robił i źle podłączył przewody podciśnieniowe. Wszytsko zostało przeczyszczone i podłączone i po wyżej 4000 obrotów gruszka się przełącza i jest ok.

Ale zostaje problem z obrotami i temperaturą silnika. Do czasu gdy silnik nie nagrzeje się do włączenia wentylatora to wszystko jest OK. Silnik kręci się do około 6200 obrotów czyli OK. Ale po nagrzaniu się silnika to obroty dochodzą tylko do około 5600 5700.. I autko strasznie długo się nagrzewa. Możecie pomóc jeszcze z tym tematem co ma temeratura wspólnego z obrotami..??

[ Dodano: 2009-11-26, 18:28 ]
Panowie dostałem taką informację, że czujnik temoeratury który idzie do kompa może oszukiwać i dlatego jest ten problem...

I znalazłem jeszcze taki przypadek, że w raz z rozgrzaniem się autka rozgrzewa się obrotomierz i on może oszukiwać. Gościu pisał, że przed rozgrzaniem autka na 2 biegu odcięcie było przy danej prędkości a po rozgrzaniu autko odcinało na obrotomierzu dużo szybciej ale prędkość była ta sama...

Co o tym myślicie..??

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 26 lis 2009, 20:48

Koledzy skad bierze ecu info o obrotach silnika?

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 26 lis 2009, 20:53

Z czujnika położenia walu korbowego.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 26 lis 2009, 21:10

siwusek216 pisze:Z czujnika położenia walu korbowego.
dzienki.. a orientujesz sie moze ktory czujnik temperatury (jest ich az 2) moze miec wplyw na obroty silnika.Bo zapewne na podstawie temperatury ecu ustala mieszanke paliwowa. a u kolegi na niedogrzanym silniku auto chodzi poprawnie lecz gdy sie zagrzeje do temperatury roboczej to obroty spadaja do 700 i odcina przy 5700.
Wiec podejrzenia padaja na czujnik tylko czy na pewno czujnik moze powodowac takie objawy?

Aha i jeszcze jedno pytanko gdzie sie znajduje termostat w tym silnikiu ?

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 26 lis 2009, 22:00

trmostat jest za rozrządem

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lis 2009, 22:08

myster pisze:Aha i jeszcze jedno pytanko gdzie sie znajduje termostat w tym
W download masz instrukcję wymiany: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,64/
Tylko tam musisz się osobno zarejestrować i zalogować niezależnie od forum.

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 27 lis 2009, 17:51

Temat można uznać za zamknięty.

Zrobiłem:

Poprawę przewodów podciśnieniowych do kolektora ssącego

Wymiana czujnika spalania stukowego

Wymiana czujnika temp.

I autko zachowuje się normalnie.

Ciągnie do końca odcina równo z czerwonym polem na liczniku.. myślę, że jest OK. W następnym tygodniu pomiar na hamowni mam nadzieję, ze wszystko potwierdzi i będę zadowolony.

Dzięki wszystkim za pomoc.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 27 lis 2009, 18:01

rafal102 pisze:W następnym tygodniu pomiar na hamowni
Nie zapomnij pochwalić się wynikiem ;-)

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 30 lis 2009, 02:21

jak juz tak sobie tu gadam o aah to znalazlem temat o rozwiercaniu przepustnicy tego mniejszego otworu z teo co wyczytałem daje to 8KM ktos cos wie na ten temat ???
zobaczcie sobie
http://www.angelfire.com/ny/Dodgeology/Audi102.html

http://www.audiworld.com/tech/eng13.shtml

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 lis 2009, 13:55

można, czemu nie. Modyfikacje przepustnicy też się wykonuje, jak najbardziej.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 30 lis 2009, 14:35

może któryś z kolegów to robił i sie pochwali ?? czy to działa ??

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 30 lis 2009, 15:24

Wlasnie ogladam przepustnice bo mam druga w zapasie . Z tego co widze wlot jest zwezony o okolo 1 centymatr w poprownaniu ze srednica z drugiej strony za mala przepustnica . Mysle ze gra jest warta swieczki moze to dawac duzy opor w zasysanym powietrzu . Chyba sie pokusze o wiercenie :mrgreen: . Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl