Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B4 2.6 ABC] problem z odpaleniem silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
damiango
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 26 lis 2009, 17:50
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

[Coupe B4 2.6 ABC] problem z odpaleniem silnika

Post autor: damiango » 26 lis 2009, 18:31

Witam
Mam problem z odpaleniem silnika, rozrusznik kreci, akumulator dobry, pompa paliwa sprawna(sprawdzałem czy daje paliwo na wtryskiwaczu), iskra na świecy jest-niewielka ale jest. Postaram sie zoobrazowac sytuacje..silnik odpalilem normalnie..jade wolno na 2biegu i bawie sie klimatronikiem, nagle auto zgaslo i juz nie odpalilo..zwracam sie do Was bo ja jestem laikiem jesli chodzi o samochody..

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 26 lis 2009, 23:10

Podepnij po VAGa. Swoja droga byl ostatnio dosc obszerny temat wlasnie o problemach z odpaleniem ABC. Sprawdz pare postow nizej, dokladnie strona 3.
https://audi80.pl/b4-26-abc-quattro- ... t34860.htm

damiango
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 26 lis 2009, 17:50
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: damiango » 28 lis 2009, 12:30

podłaczenie auta do VAGa nie wykazało żadnych błedów, auto dalej nie pali.. <buu>

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 28 lis 2009, 14:23

A sprawdzałeś moduł zapłonowy?

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 28 lis 2009, 14:50

Sprawdź cewki zapłonowe najpierw po stronie wtórnej: podłącz omomierz do poszczególnych przeciwległych przyłączy przewodów WN rezystancja powinna wynosić 9-14kilo omów. Po stronie pierwotnej: odłącz białą wtyczkę przy module wzmocnienia zapłonu i zmierz omomierzem rezystancje pomiędzy dowolnym stykiem wtyczki a stykami 1,2,3 przy module wzmocnienia wartość powinna wynosić 0,5-1,0 oma i przemierz wszystkie złącza. Jeśli nie masz tych wartości cewka do wymiany.

damiango
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 26 lis 2009, 17:50
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: damiango » 28 lis 2009, 23:32

okazało sie ze pompa paliwa poszla..owszem dawala paliwo ale nie pod takim cisnieniem pod jakim powinna...dziwna sprawa bo jakies 3 miesiace temu wymienilem pompke baku która 'grała' 'wyła' itp itd. Wymienilem i bylo wszystko w porzadku, auto zawsze mialo co najmniej 1/4 baku takze nie mozliwe ze sie zatarła, nie po takim czasie, dodam ze zrobilem moze 3tys km. Moje pytanie brzmi czy pompa paliwa a pompka baku to jedno i to samo?? Panowie MECHANICY, wymienili pompe i fakt auto odpala, problem w tym ze nie pali na wszystkie gary..i tu okazało sie ze kable zaplonowe byly :evil: zle podlaczone...specjalisci :evil:

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 29 lis 2009, 09:05

damiango pisze:oblem w tym ze nie pali na wszystkie gary..i tu okazało sie ze kable zaplonowe byly :evil: zle podlaczone...specjalisci :evil:
Na cewkach jest taka naklejka która pokazuje kolejność zapłonów a nie nr cylindra który ma być wpięty może to właśnie nią się zasugerowali tylko ze wtedy nie bardzo przewody chcą pasować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl