Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B4 2.6 ABC] problem z odpaleniem silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
damiango
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 26 lis 2009, 17:50
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

[Coupe B4 2.6 ABC] problem z odpaleniem silnika

Post autor: damiango » 26 lis 2009, 18:31

Witam
Mam problem z odpaleniem silnika, rozrusznik kreci, akumulator dobry, pompa paliwa sprawna(sprawdzałem czy daje paliwo na wtryskiwaczu), iskra na świecy jest-niewielka ale jest. Postaram sie zoobrazowac sytuacje..silnik odpalilem normalnie..jade wolno na 2biegu i bawie sie klimatronikiem, nagle auto zgaslo i juz nie odpalilo..zwracam sie do Was bo ja jestem laikiem jesli chodzi o samochody..

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 26 lis 2009, 23:10

Podepnij po VAGa. Swoja droga byl ostatnio dosc obszerny temat wlasnie o problemach z odpaleniem ABC. Sprawdz pare postow nizej, dokladnie strona 3.
https://audi80.pl/b4-26-abc-quattro- ... t34860.htm

damiango
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 26 lis 2009, 17:50
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: damiango » 28 lis 2009, 12:30

podłaczenie auta do VAGa nie wykazało żadnych błedów, auto dalej nie pali.. <buu>

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 28 lis 2009, 14:23

A sprawdzałeś moduł zapłonowy?
:evil:Life is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas :evil: Pal gumę nie duszę! <zly>

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 28 lis 2009, 14:50