Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B4 2.6 ABC] problem z odpaleniem silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
damiango
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 26 lis 2009, 17:50
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

[Coupe B4 2.6 ABC] problem z odpaleniem silnika

Post autor: damiango » 26 lis 2009, 18:31

Witam
Mam problem z odpaleniem silnika, rozrusznik kreci, akumulator dobry, pompa paliwa sprawna(sprawdzałem czy daje paliwo na wtryskiwaczu), iskra na świecy jest-niewielka ale jest. Postaram sie zoobrazowac sytuacje..silnik odpalilem normalnie..jade wolno na 2biegu i bawie sie klimatronikiem, nagle auto zgaslo i juz nie odpalilo..zwracam sie do Was bo ja jestem laikiem jesli chodzi o samochody..

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 26 lis 2009, 23:10

Podepnij po VAGa. Swoja droga byl ostatnio dosc obszerny temat wlasnie o problemach z odpaleniem ABC. Sprawdz pare postow nizej, dokladnie strona 3.
https://audi80.pl/b4-26-abc-quattro- ... t34860.htm

damiango
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 26 lis 2009, 17:50
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: damiango » 28 lis 2009, 12:30

podłaczenie auta do VAGa nie wykazało żadnych błedów, auto dalej nie pali.. <buu>

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 28 lis 2009, 14:23

A sprawdzałeś moduł zapłonowy?
:evil:Life is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas :evil: Pal gumę nie duszę! <zly>

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 28 lis 2009, 14:50

Sprawdź cewki zapłonowe najpierw po stronie wtórnej: podłącz omomierz do poszczególnych przeciwległych przyłączy przewodów WN rezystancja powinna wynosić 9-14kilo omów. Po stronie pierwotnej: odłącz białą wtyczkę przy module wzmocnienia zapłonu i zmierz omomierzem rezystancje pomiędzy dowolnym stykiem wtyczki a stykami 1,2,3 przy module wzmocnienia wartość powinna wynosić 0,5-1,0 oma i przemierz wszystkie złącza. Jeśli nie masz tych wartości cewka do wymiany.

damiango
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 26 lis 2009, 17:50
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: damiango » 28 lis 2009, 23:32

okazało sie ze pompa paliwa poszla..owszem dawala paliwo ale nie pod takim cisnieniem pod jakim powinna...dziwna sprawa bo jakies 3 miesiace temu wymienilem pompke baku która 'grała' 'wyła' itp itd. Wymienilem i bylo wszystko w porzadku, auto zawsze mialo co najmniej 1/4 baku takze nie mozliwe ze sie zatarła, nie po takim czasie, dodam ze zrobilem moze 3tys km. Moje pytanie brzmi czy pompa paliwa a pompka baku to jedno i to samo?? Panowie MECHANICY, wymienili pompe i fakt auto odpala, problem w tym ze nie pali na wszystkie gary..i tu okazało sie ze kable zaplonowe byly :evil: zle podlaczone...specjalisci :evil:

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 29 lis 2009, 09:05

damiango pisze:oblem w tym ze nie pali na wszystkie gary..i tu okazało sie ze kable zaplonowe byly :evil: zle podlaczone...specjalisci :evil:
Na cewkach jest taka naklejka która pokazuje kolejność zapłonów a nie nr cylindra który ma być wpięty może to właśnie nią się zasugerowali tylko ze wtedy nie bardzo przewody chcą pasować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga