Witam
Mam problem z odpaleniem silnika, rozrusznik kreci, akumulator dobry, pompa paliwa sprawna(sprawdzałem czy daje paliwo na wtryskiwaczu), iskra na świecy jest-niewielka ale jest. Postaram sie zoobrazowac sytuacje..silnik odpalilem normalnie..jade wolno na 2biegu i bawie sie klimatronikiem, nagle auto zgaslo i juz nie odpalilo..zwracam sie do Was bo ja jestem laikiem jesli chodzi o samochody..
[Coupe B4 2.6 ABC] problem z odpaleniem silnika
Podepnij po VAGa. Swoja droga byl ostatnio dosc obszerny temat wlasnie o problemach z odpaleniem ABC. Sprawdz pare postow nizej, dokladnie strona 3.
https://audi80.pl/b4-26-abc-quattro- ... t34860.htm
https://audi80.pl/b4-26-abc-quattro- ... t34860.htm
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Sprawdź cewki zapłonowe najpierw po stronie wtórnej: podłącz omomierz do poszczególnych przeciwległych przyłączy przewodów WN rezystancja powinna wynosić 9-14kilo omów. Po stronie pierwotnej: odłącz białą wtyczkę przy module wzmocnienia zapłonu i zmierz omomierzem rezystancje pomiędzy dowolnym stykiem wtyczki a stykami 1,2,3 przy module wzmocnienia wartość powinna wynosić 0,5-1,0 oma i przemierz wszystkie złącza. Jeśli nie masz tych wartości cewka do wymiany.
okazało sie ze pompa paliwa poszla..owszem dawala paliwo ale nie pod takim cisnieniem pod jakim powinna...dziwna sprawa bo jakies 3 miesiace temu wymienilem pompke baku która 'grała' 'wyła' itp itd. Wymienilem i bylo wszystko w porzadku, auto zawsze mialo co najmniej 1/4 baku takze nie mozliwe ze sie zatarła, nie po takim czasie, dodam ze zrobilem moze 3tys km. Moje pytanie brzmi czy pompa paliwa a pompka baku to jedno i to samo?? Panowie MECHANICY, wymienili pompe i fakt auto odpala, problem w tym ze nie pali na wszystkie gary..i tu okazało sie ze kable zaplonowe byly :evil: zle podlaczone...specjalisci :evil:
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Na cewkach jest taka naklejka która pokazuje kolejność zapłonów a nie nr cylindra który ma być wpięty może to właśnie nią się zasugerowali tylko ze wtedy nie bardzo przewody chcą pasować.damiango pisze:oblem w tym ze nie pali na wszystkie gary..i tu okazało sie ze kable zaplonowe byly :evil: zle podlaczone...specjalisci :evil: