[AAH] Załamanie po wizycie na hamownii. Autko nie ma mocy
zwierzak213a2, jak masz 2 to popstrykaj fotki i jak bedziesz wiercil to wiesz nie za duzo a no i pstryknij foty jeszcze jak bedziesz klapke sciagal to innym juz bedzie latwiej
kiedy to bedziesz robil bo ja moze w weekend, wiec jak zrobisz wczesniej to daj znac jesli cos popsujesz :lol:
kiedy to bedziesz robil bo ja moze w weekend, wiec jak zrobisz wczesniej to daj znac jesli cos popsujesz :lol:
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 16:41 przez hct, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety pomysl spalil na panewce po dokladnym sprawdzeniu okazalo sie ze scianki sa bardzo cienkie i w dodatku kanal mocno sie zweza w kierunku od przepustnicy w strone przeciwna do zasysanego powietrza . Jedynym sposobem na jaki wpadlem aby uzyskac wiekszy przepust jest : obspawanie dookola z zewnatrz nmiejszego dolotu i pozniejsze rozwiercenie wewnetrzne . Przepustnica rozwiercona ktora widzieliscie we wczesniej podanym linku jest przerobiona przez jakas firme tuningowa i oni na tej stronie wstawiali juz gotowca . Myslalem ze sie cos da porezec ale moim zdaniem bez pomocy spawacza aluminum sie nie obejdzie . Narazie kasy brak na spawacza ale ja tego tak nie zostawie .
Wlasnie w tym miejscu zaczyna sie problem ten polkolisty pierscien jest bardzo cienki na zewnatrz ma on dokladnie taki sam ksztalt . Scianki w tym miejscu maja moze po 3 milimetry .
[ Dodano: 2009-12-01, 11:14 ]
Zrobilem fotke i zaznaczylem ksztalt jaki ma kanal http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af7 ... 57823.html
[ Dodano: 2009-12-01, 11:14 ]
Zrobilem fotke i zaznaczylem ksztalt jaki ma kanal http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af7 ... 57823.html
No i tak, kolega potrzebował pomocy to pisał a teraz milczy a by się nam info przydało o wynikach na hamowni...
To teraz coś od siebie...
Wymieniłem silnik, ma 14 bar na każdym cylindrze, przewody wymienione, świece nowe, filtr powietrza K&N (może za dużo powietrza wpada?) sprzęgło wymienione, dolot solidnie uszczelniony, olej półsyntetyk, przewody podciśnieniowe wszystkie podłączone tak jak powinny, gruszka się otwiera po przekroczeniu danych obrotów, ale...
Nie czułem w nim mocy, pojechałem na hamownie i moje obawy się potwierdziły...
Na gazie w zagrodzie pokazało się 130KM na benzynie 136KM, panowie załamka!!!
34 konie zwiały, mimo że zagroda zamknięta!
Komputer nic nie wskazuje, niby wszystko ok, ale silnik na wolnych nie chodzi super równo...
Rozmawiałem ze swoim gazownikiem i facetem od hamowni i mówi że przepływka jest winna, komp nie pokaże błędu, ale może przekłamywać, z rury mi dymi spalinami co u innych nic takiego się nie dzieje w sensie że nie ma takiego dymu jak stoją na światłach, nawet jak przełączę na benzynę (nawet po długiej jeździe nie przestaje dymić), płynu mi nie ubywa.
Panowie co sądzicie o tym, co radzicie???
Lubię tą markę, ale jak nic nie pomoże to będzie trzeba się z nią pożegnać ...
To teraz coś od siebie...
Wymieniłem silnik, ma 14 bar na każdym cylindrze, przewody wymienione, świece nowe, filtr powietrza K&N (może za dużo powietrza wpada?) sprzęgło wymienione, dolot solidnie uszczelniony, olej półsyntetyk, przewody podciśnieniowe wszystkie podłączone tak jak powinny, gruszka się otwiera po przekroczeniu danych obrotów, ale...
Nie czułem w nim mocy, pojechałem na hamownie i moje obawy się potwierdziły...
Na gazie w zagrodzie pokazało się 130KM na benzynie 136KM, panowie załamka!!!
34 konie zwiały, mimo że zagroda zamknięta!
Komputer nic nie wskazuje, niby wszystko ok, ale silnik na wolnych nie chodzi super równo...
Rozmawiałem ze swoim gazownikiem i facetem od hamowni i mówi że przepływka jest winna, komp nie pokaże błędu, ale może przekłamywać, z rury mi dymi spalinami co u innych nic takiego się nie dzieje w sensie że nie ma takiego dymu jak stoją na światłach, nawet jak przełączę na benzynę (nawet po długiej jeździe nie przestaje dymić), płynu mi nie ubywa.
Panowie co sądzicie o tym, co radzicie???
Lubię tą markę, ale jak nic nie pomoże to będzie trzeba się z nią pożegnać ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tylko jeśli masz AAH z początków produkcji to będzie tylko grupa 000 a tam nie są podawane dane w jednostkach przyjaznych dla ludzi, trzeba poszukać albo znaleźć kogoś kto sprawdzi u siebie ile wynosi wartość przy pedale w podłodze.
Można obejść się bez VAGa i porównać napięcie na przepływomierzu w tych samych warunkach ze sprawnym autem. Zresztą w blokach grupie 000 w bloku 2 też jest pokazywane napięcie sygnału przepływomierz podzielone przez 100 czy jakoś tak (Der Anzeiger, dividiert durch 100, entspricht der Spannung von Luftmassenmesser in Volt.)
A na hamowni nie było opcji sprawdzenia mocy z pomiarem AFR?
Można obejść się bez VAGa i porównać napięcie na przepływomierzu w tych samych warunkach ze sprawnym autem. Zresztą w blokach grupie 000 w bloku 2 też jest pokazywane napięcie sygnału przepływomierz podzielone przez 100 czy jakoś tak (Der Anzeiger, dividiert durch 100, entspricht der Spannung von Luftmassenmesser in Volt.)
A na hamowni nie było opcji sprawdzenia mocy z pomiarem AFR?
Niestety to moja pierwsza przygoda z hamownią i nie wiedziałem o tej opcji.
Miałem zapasowy przepływomierz, wsadziłem i wydaje mi się że jest trochę lepiej, ale jeszcze nie przetestowałem tak dokładnie autka, tyle że przepływka nie jest nowa, oryginalna używka jutro się podepnę pod nią, może czegoś się dowiem
Czy jakiś czujnik może jeszcze przekłamywać pomijając sondy ?
Postaram się wkleić wykres jak najszybciej bo tymczasowo nie dysponuje aparatem w tel mi wysiadł.
Miałem zapasowy przepływomierz, wsadziłem i wydaje mi się że jest trochę lepiej, ale jeszcze nie przetestowałem tak dokładnie autka, tyle że przepływka nie jest nowa, oryginalna używka jutro się podepnę pod nią, może czegoś się dowiem
Czy jakiś czujnik może jeszcze przekłamywać pomijając sondy ?
Postaram się wkleić wykres jak najszybciej bo tymczasowo nie dysponuje aparatem w tel mi wysiadł.