Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Załamanie po wizycie na hamownii. Autko nie ma mocy

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 30 lis 2009, 15:42

zwierzak213a2, jak masz 2 to popstrykaj fotki i jak bedziesz wiercil to wiesz nie za duzo a no i pstryknij foty jeszcze jak bedziesz klapke sciagal to innym juz bedzie latwiej
kiedy to bedziesz robil bo ja moze w weekend, wiec jak zrobisz wczesniej to daj znac jesli cos popsujesz :lol:
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 16:41 przez hct, łącznie zmieniany 1 raz.

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 30 lis 2009, 17:58

Niestety pomysl spalil na panewce po dokladnym sprawdzeniu okazalo sie ze scianki sa bardzo cienkie i w dodatku kanal mocno sie zweza w kierunku od przepustnicy w strone przeciwna do zasysanego powietrza . Jedynym sposobem na jaki wpadlem aby uzyskac wiekszy przepust jest : obspawanie dookola z zewnatrz nmiejszego dolotu i pozniejsze rozwiercenie wewnetrzne . Przepustnica rozwiercona ktora widzieliscie we wczesniej podanym linku jest przerobiona przez jakas firme tuningowa i oni na tej stronie wstawiali juz gotowca . Myslalem ze sie cos da porezec ale moim zdaniem bez pomocy spawacza aluminum sie nie obejdzie :-( . Narazie kasy brak na spawacza ale ja tego tak nie zostawie .

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 30 lis 2009, 18:10

nie wiem czy dobrze zrozumiales co trzeba zebrac bo nie mam fizycznie w ręce przepustnicy ale widzę zdjecia na allegro i tam jest duzo materiału do zebrania

tu daje dzjecie i zaznaczyłem to co niby widze
Obrazek

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 lis 2009, 22:46

ja mam przepustnicę z 7A zrobioną, ale nie założoną, jak założę to dam znać jak to wygląda.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 30 lis 2009, 22:47

no spoko

ja myslalem ze rzuce temat to sie panowie napala i ju dzis ktos bedzie mial przerobione :mrgreen:

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 01 gru 2009, 10:22

Wlasnie w tym miejscu zaczyna sie problem ten polkolisty pierscien jest bardzo cienki na zewnatrz ma on dokladnie taki sam ksztalt . Scianki w tym miejscu maja moze po 3 milimetry .

[ Dodano: 2009-12-01, 11:14 ]
Zrobilem fotke i zaznaczylem ksztalt jaki ma kanal http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af7 ... 57823.html

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 01 gru 2009, 15:22

a widzisz to tego nie przewidzialem

[ Dodano: 2009-12-02, 17:05 ]
panowie mam takie pytanko znalazlem odczyt przeplywki na kanale 19 jest tylko teraz czy ktos wie jakie ma miec wartości dla tego silnika :?:

viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

Post autor: viper370 » 09 lis 2012, 16:03

No i tak, kolega potrzebował pomocy to pisał a teraz milczy a by się nam info przydało o wynikach na hamowni...

To teraz coś od siebie...
Wymieniłem silnik, ma 14 bar na każdym cylindrze, przewody wymienione, świece nowe, filtr powietrza K&N (może za dużo powietrza wpada?) sprzęgło wymienione, dolot solidnie uszczelniony, olej półsyntetyk, przewody podciśnieniowe wszystkie podłączone tak jak powinny, gruszka się otwiera po przekroczeniu danych obrotów, ale...
Nie czułem w nim mocy, pojechałem na hamownie i moje obawy się potwierdziły...
Na gazie w zagrodzie pokazało się 130KM na benzynie 136KM, panowie załamka!!!
34 konie zwiały, mimo że zagroda zamknięta! ;)
Komputer nic nie wskazuje, niby wszystko ok, ale silnik na wolnych nie chodzi super równo...
Rozmawiałem ze swoim gazownikiem i facetem od hamowni i mówi że przepływka jest winna, komp nie pokaże błędu, ale może przekłamywać, z rury mi dymi spalinami co u innych nic takiego się nie dzieje w sensie że nie ma takiego dymu jak stoją na światłach, nawet jak przełączę na benzynę (nawet po długiej jeździe nie przestaje dymić), płynu mi nie ubywa.
Panowie co sądzicie o tym, co radzicie???
Lubię tą markę, ale jak nic nie pomoże to będzie trzeba się z nią pożegnać ... :(

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 lis 2012, 16:12

viper370, masz zwykły gaz czy sekwencję?
Co do przepływówki to dobrze by było spojrzeć w bloki pomiarowe jaki przepływ powietrza pokazuje.

viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

Post autor: viper370 » 09 lis 2012, 16:20

Sekwencję.
Problem w tym że nie mam laptopa i nikogo kto by miał :/ no i nie umiem się bawić tym vagiem, jedynie umiem sprawdzić błędy.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 lis 2012, 16:47

Tylko jeśli masz AAH z początków produkcji to będzie tylko grupa 000 a tam nie są podawane dane w jednostkach przyjaznych dla ludzi, trzeba poszukać albo znaleźć kogoś kto sprawdzi u siebie ile wynosi wartość przy pedale w podłodze.

Można obejść się bez VAGa i porównać napięcie na przepływomierzu w tych samych warunkach ze sprawnym autem. Zresztą w blokach grupie 000 w bloku 2 też jest pokazywane napięcie sygnału przepływomierz podzielone przez 100 czy jakoś tak (Der Anzeiger, dividiert durch 100, entspricht der Spannung von Luftmassenmesser in Volt.)

A na hamowni nie było opcji sprawdzenia mocy z pomiarem AFR?

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 09 lis 2012, 22:46

pokaż wykres z hamowni bo sam przebieg krzywej może niektórym coś powiedzieć

aldi, czy dla jednostek z początku produkcji da się odczytać tylko grupę 000 dla silnika czy w ogóle. Chodzi mi o ABS. Czy da się do niego wpiąć VAGiem bo mam z tym problem ale nie wiem czy to przez rocznik?

viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

Post autor: viper370 » 09 lis 2012, 22:57

Niestety to moja pierwsza przygoda z hamownią i nie wiedziałem o tej opcji.
Miałem zapasowy przepływomierz, wsadziłem i wydaje mi się że jest trochę lepiej, ale jeszcze nie przetestowałem tak dokładnie autka, tyle że przepływka nie jest nowa, oryginalna używka :) jutro się podepnę pod nią, może czegoś się dowiem ;)
Czy jakiś czujnik może jeszcze przekłamywać pomijając sondy ?
Postaram się wkleić wykres jak najszybciej bo tymczasowo nie dysponuje aparatem :( w tel mi wysiadł.

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 10 lis 2012, 00:20

Mi tak samo strasznie kopci na jalowym :// zastanawialem sie czemu i teraz mam 2 opcjie rorzad mam chyba przestawiony no i przeplywka jutro vag powie co ma do osprzetu

viper370
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:41

Post autor: viper370 » 10 lis 2012, 09:03

jak cos bedziesz wiedzial to daj znac

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl