Wiem, że podobny temat przewijał się na forum, ale ja mam nieco inne pytanie.
Otóż, czy przekładając nastawnik indukcyjny z innego auta (np. golf na AFN-ie) wystarczy jedynie przepiąć wtyczkę (oczywiście zakładam, że w audi jest instalacja pod indukcyjny)? W golfie siedzi taka półowalna...
Drugie pytanie: czy wtyczki z nastawnika indukcyjnego i potencjometrycznego się różnią? To znaczy czy mogę dajmy na to wsadzić wtyczkę z nastawnika potencjometrycznego do nastawnika indukcyjnego (np. z golfa)?
Mam nadzieję, że wyjaśniłem to w miarę jasno
[B4 1Z] Zamiana nastawnika
możesz o ile założysz całą instalacje od pierburg-a,jeśli będziesz przerabiał samą wtyczkę przy sterowniku to musisz pozamieniać piny w wtyczce bo pierburg ...a bosch mają inaczej piny wyprowadzone,a reszta to tak jak kolega wyżej napisałmaykel pisze:To znaczy czy mogę dajmy na to wsadzić wtyczkę z nastawnika potencjometrycznego do nastawnika indukcyjnego (np. z golfa)
Dzięki Panowie
Tak jak napisałem, cała instalacja pod przeróbkę na Pierdziburga. Nurtowało mnie jedynie czy mogę przełożyć wiązkę od nastawnika z mojego potencjometrycznego do nowego. Wychodzi na to, że mogę.
endriu210 orientujesz się może gdzie mogę znaleźć schemat pokazujący rozlokowanie pinów we wtyczce do ECU boschowskiego i tych nowszych?
Tak jak napisałem, cała instalacja pod przeróbkę na Pierdziburga. Nurtowało mnie jedynie czy mogę przełożyć wiązkę od nastawnika z mojego potencjometrycznego do nowego. Wychodzi na to, że mogę.
endriu210 orientujesz się może gdzie mogę znaleźć schemat pokazujący rozlokowanie pinów we wtyczce do ECU boschowskiego i tych nowszych?