Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 Tdi] Trzęsie samochodem

ODPOWIEDZ
polska12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2009, 15:14

[B4 1.9 Tdi] Trzęsie samochodem

Post autor: polska12 » 30 lis 2009, 13:07

Witam jestem posiadaczem 80 1.9 tdi, automat, i mam z nią problem, a mianowicie trzęsie samochodem podczas postoju ze wciśniętym hamulcem, jak i bez niego, na biegu jałowym, jaka może być tego przyczyna ? Kolejny problem to przy przyspieszaniu wydobywają się czarne spaliny jak to usunąć ?? Liczę na pomoc :)
Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 13:30 przez polska12, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 lis 2009, 13:31

Co do trzęsienie - czy silnik trzyma dobre obroty? Jeśli tak to sprawdź poduszki silnika i skrzyni biegów, było już trochę na ten temat.

Co do czarnego dymu to nie będę się rozpisywał bo naprawdę jest tego dużo na forum. Użyj <szukaj>.

jetta1911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:13
Lokalizacja: Duczki

Post autor: jetta1911 » 30 lis 2009, 17:28

kolego a nie zwiększyło ci się spalanie??????

bo jeśli tak to może to być czujnik tęperatury

polska12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2009, 15:14

Post autor: polska12 » 30 lis 2009, 18:30

Spalanie się zwiększyło niestety. Myślałem że spowodowane to jest tym że mam automat, ale widzę że czymś innym. Jakieś propozycje co do wymiany ?

kamilg.86.86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
Lokalizacja: Malbork

Post autor: kamilg.86.86 » 30 lis 2009, 18:37

mam automata w tdi i u mnie też trzęsło całą budą ale po ustawieniu dawki paliwa i kąta wtrysku jest ok. a ile tobie pali

polska12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2009, 15:14

Post autor: polska12 » 30 lis 2009, 18:45

Pali tak od 7-9 l/100 km. Czyli pod kompa z audiczką i problem zniknie ? Czy może trzeba czujnik temperatury też wymienić, i może coś jeszcze ?

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 01 gru 2009, 14:20

dymienie jest często spowodowane nieszczelnością w układzie dolotowym.....sprawdź wszystkie przewody...

polska12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2009, 15:14

Post autor: polska12 » 01 gru 2009, 15:08

Przewody sprawdzone. Wszystko szczelne.

[ Dodano: 2009-12-04, 12:51 ]
jak ustawić kąty wtrysków i dawkę paliwa ? Pomocy !


Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 27 gru 2009, 12:45

polska12, przede wszystkim na vaga musisz się udać.

polska12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lis 2009, 15:14

Post autor: polska12 » 04 sty 2010, 12:24

Zrobiłem logi https://audi80.pl/80-b4-1z-automat-p ... t36247.htm czy przez takie ustawienia jest możliwe że spalanie przy jeździe do 2,5 tys obrotów wynosi u mnie 12 l/ 100 km, bo to strasznie dużo, a do tego trzęsie całą budą na biegu jak i na luzie. Bo to już mnie dobija. regulowałem dawkę paliwa. Lecz w Vagu ani rusz. Obroty się zwiększały gdy ruszałem nastawnikiem, a vag tego nie widział.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 sty 2010, 15:43

polska12 pisze:zy przez takie ustawienia jest możliwe że spalanie przy jeździe do 2,5 tys obrotów wynosi u mnie 12 l/ 100 km, bo to strasznie dużo
Przy takim kącie wtrysku dziwne że wogóle zapala.
polska12 pisze:regulowałem dawkę paliwa
najpierw trzeba kąt wtrysku ustawić a potem regulować dawkę .
polska12 pisze:Obroty się zwiększały gdy ruszałem nastawnikiem
a tą metodę to sam wymyśliłeś ?gdzie ty wyczytałeś że nastawnikiem rusza się podczas pracy silnika . Przez tą zabawę nastawnikiem rozregulowałeś sobie totalnie dawkę paliwa i teraz to nie wiem jak to ustawisz bo trzeba było sobie przynajmniej zaznaczyć położenie nastawnika przed odkręceniem .A skoro masz vaga to zanim odkręciłeś nastawnik było zczytać napięcie z pompy.Bez urazy ale jak to czytam to ręce opadają ...zanim się za to wszystko wziąłeś było przynajmniej poczytać ,wszystko jest opisane na forum ze szczegółami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl