Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[80 B4 2.0 ABT] Dziwna papka na bagnecie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
blackpixel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:22

[80 B4 2.0 ABT] Dziwna papka na bagnecie

Post autor: blackpixel » 27 maja 2007, 21:44

Jak w tytule, myslalem ze wymiana oleju wraz z filtrem pomoze, ze poprzedni wlasciciel
moze mieszal rozne gatunki oleju, ale po wymianie po kilku tygodniach (ok.2000km) to samo a nawet wiecej...???? co to jest , dziwna papka, jakby gesta piana powstala z oleju (shell helix) a jego tylko troszke ubylo. Zanim pojade do warsztatu (ktory pewnie "bedzie madry") prosze uzytkownikow o pomoc.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 27 maja 2007, 21:57

A płynu chłodniczego Ci nie ubywa?
Zazwyczaj jak się woda dostaje do oleju i z nim wymiesza to robi się taka jasna papka . Może być walnięta uszczelka pod głowicą .

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 maja 2007, 23:38

A nie ma też czasem białego nalotu na korku i bagnecie. Bo to już by dość mocno śwadczyło o walniętej uszczelce.

blackpixel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:22

Post autor: blackpixel » 28 maja 2007, 06:08

Tak na korku to samo, a plynu fakt, ubywa, widze ze czekaja mnie powazniejsze wydatki.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 maja 2007, 11:51

Radził bym szybko zająć się silnikiem , bo jeśli faktycznie dostaje płyn chłodzący , to możesz go szybko zatrzeć :roll: ( koleś tak zajeździł vectre - na wodzie nie chciała mu chodzić :oops: )

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 maja 2007, 13:38

Jeśli to wina samej uszczelki i jest kolega w stanie sobie sam to zrobić to wydatek wcale nie jest taki duży, ale z dwa dni to trzeba posiedzieć.

blackpixel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:22

Post autor: blackpixel » 28 maja 2007, 18:46

Dzieki za pomoc, mam nadzieje ze to tylko uszczelka, kolega mi to zrobi - mam tylko pytanie czy przy takiej wymianie wskazane jest planowanie glowicy?

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 28 maja 2007, 19:04

blackpixel pisze:Dzieki za pomoc, mam nadzieje ze to tylko uszczelka, kolega mi to zrobi - mam tylko pytanie czy przy takiej wymianie wskazane jest planowanie glowicy?
Zależy jaki ślad w miejscu nieszczelności powstał, z tego co wiem zazwyczaj planuje się głowicę, będziesz miał wtedy pewność że przygoda z uszczelką nie powinna się powtórzyć. Pozdrawiam!

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 28 maja 2007, 19:29

Radek5V pisze:
blackpixel pisze:Dzieki za pomoc, mam nadzieje ze to tylko uszczelka, kolega mi to zrobi - mam tylko pytanie czy przy takiej wymianie wskazane jest planowanie glowicy?
Zależy jaki ślad w miejscu nieszczelności powstał, z tego co wiem zazwyczaj planuje się głowicę, będziesz miał wtedy pewność że przygoda z uszczelką nie powinna się powtórzyć. Pozdrawiam!
Dokładnie. Planuj głowicę i się nie zastanawiaj bo możesz robic dwa razy. A prawda jest taka że jak się chce zaoszczedzic to się potem dwa razy traci.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl