Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Dziwna papka na bagnecie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
blackpixel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:22

[80 B4 2.0 ABT] Dziwna papka na bagnecie

Post autor: blackpixel » 27 maja 2007, 21:44

Jak w tytule, myslalem ze wymiana oleju wraz z filtrem pomoze, ze poprzedni wlasciciel
moze mieszal rozne gatunki oleju, ale po wymianie po kilku tygodniach (ok.2000km) to samo a nawet wiecej...???? co to jest , dziwna papka, jakby gesta piana powstala z oleju (shell helix) a jego tylko troszke ubylo. Zanim pojade do warsztatu (ktory pewnie "bedzie madry") prosze uzytkownikow o pomoc.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 27 maja 2007, 21:57

A płynu chłodniczego Ci nie ubywa?
Zazwyczaj jak się woda dostaje do oleju i z nim wymiesza to robi się taka jasna papka . Może być walnięta uszczelka pod głowicą .

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 maja 2007, 23:38

A nie ma też czasem białego nalotu na korku i bagnecie. Bo to już by dość mocno śwadczyło o walniętej uszczelce.

blackpixel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:22

Post autor: blackpixel » 28 maja 2007, 06:08

Tak na korku to samo, a plynu fakt, ubywa, widze ze czekaja mnie powazniejsze wydatki.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 maja 2007, 11:51

Radził bym szybko zająć się silnikiem , bo jeśli faktycznie dostaje płyn chłodzący , to możesz go szybko zatrzeć :roll: ( koleś tak zajeździł vectre - na wodzie nie chciała mu chodzić :oops: )

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 maja 2007, 13:38

Jeśli to wina samej uszczelki i jest kolega w stanie sobie sam to zrobić to wydatek wcale nie jest taki duży, ale z dwa dni to trzeba posiedzieć.

blackpixel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:22

Post autor: blackpixel » 28 maja 2007, 18:46

Dzieki za pomoc, mam nadzieje ze to tylko uszczelka, kolega mi to zrobi - mam tylko pytanie czy przy takiej wymianie wskazane jest planowanie glowicy?

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 28 maja 2007, 19:04

blackpixel pisze:Dzieki za pomoc, mam nadzieje ze to tylko uszczelka, kolega mi to zrobi - mam tylko pytanie czy przy takiej wymianie wskazane jest planowanie glowicy?
Zależy jaki ślad w miejscu nieszczelności powstał, z tego co wiem zazwyczaj planuje się głowicę, będziesz miał wtedy pewność że przygoda z uszczelką nie powinna się powtórzyć. Pozdrawiam!

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 28 maja 2007, 19:29

Radek5V pisze:
blackpixel pisze:Dzieki za pomoc, mam nadzieje ze to tylko uszczelka, kolega mi to zrobi - mam tylko pytanie czy przy takiej wymianie wskazane jest planowanie glowicy?
Zależy jaki ślad w miejscu nieszczelności powstał, z tego co wiem zazwyczaj planuje się głowicę, będziesz miał wtedy pewność że przygoda z uszczelką nie powinna się powtórzyć. Pozdrawiam!
Dokładnie. Planuj głowicę i się nie zastanawiaj bo możesz robic dwa razy. A prawda jest taka że jak się chce zaoszczedzic to się potem dwa razy traci.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl