Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 26 gru 2009, 22:13

obroty na benzynie po wyjeciu tego wezyka nie zmienily sie.Po ustawieniu parownika w taki sposob jak masiorka u siebie to dopiero silnik zaczol pracowal prawdilowo po zaslepieniu tego wezyka. i co ? co moze sie stac jezdzic bez tego przyspieszenia zaplonu zwiekszy sie spalanie?

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 26 gru 2009, 22:59

Podciśnieniowy przyśpieszacz odpowiada za odpowiedni kąt przyśpieszenia przy zwiększaniu obciążenia , jeżeli go odetniesz to wzrośnie spalanie .

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 27 gru 2009, 09:41

spalanie mi wyszło takie jakie było wiec już wiem co jest chyba zepsute ;)

[ Dodano: 2009-12-27, 12:51 ]
czy przez zepsuty ten aparat ciśnieniowy od wyprzedzania zapłonu jest możliwe ze dlatego pali mi aż tyle gazu? i benzynki tez więcej łyka? czy jeszcze może coś nie tak...?

I jeszcze jedno pytanko z tego wynika ze przyspieszacz zapłonu zaczyna działać około 3 tys obrotów tak? mam racje czy sie mylę? BO jeśli tak to podczas jazdy do 3 tys obrotów ciśnieniowy przyspieszacz zapłonu jest nie potrzebny?

Charakterystyka wyprzedzania zapłonu w silnikach

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 27 gru 2009, 13:39

Podciśnieniowy przyśpieszacz jest w rzeczywistości opóźniaczem zapłonu w zależności od obciążenia ( ze wzrostem obciążenia następuje opóźnienie zapłonu o kilka stopni ) i nie ma nic wspólnego z obrotami . Od obrotów jest zależny przyśpieszacz odśrodkowy .

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 27 gru 2009, 14:08

byl problem ze mam wysokie obroty a niska prędkość po zaślepieniu aparatu podciśnieniowego wszystko wydaje sie byc w najlepszym porzxadku i problem zniknoł... ma lerpsze przyspieszenie i plynniej pracuje

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 27 gru 2009, 21:42

To by wskazywało na źle ustawiony zapłon , jak chcesz to podjedź do mnie to posprawdzam co będę w stanie

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 28 gru 2009, 10:09

dzisiaj zobaczę jak wygląda spalanie bo jadę zatankować do pełna i sie wszystko wyjaśni ;) jeśli nadal będzie nie tak... to pewnie skorzystam z twojej pomocy dzięki

I okazało sie... 18 litrów na 100km.... kur.... ogólnie to plakac mis ie chce autko odpala od 1 razu na benzynie jak i również na lpg chodzi jak pszczółka jak na składaka i te lata hehe ;) tylko to spalanie benzyny i gazu... rozumiem ze automat ale bez przesady... dużo już zzrobilem, by to spalanie spadlo ale tu nic... nadal to samo maciie pomysł od czego moja audiola tyle pije?

[ Dodano: 2009-12-29, 16:07 ]
czy zbytnie przykręcenie registera może również spowodować większe spalanie?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 16:33 przez delik, łącznie zmieniany 1 raz.

matdel07231
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 21 gru 2009, 16:16

Post autor: matdel07231 » 29 gru 2009, 16:32

zbytmnei przykreceie registra może powodowaac większe spalanie bo wytwarza sie zbyt duże ciśnienie gazownik mi kiedyś o tym mówił

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 29 gru 2009, 18:19

Nie tyle zbyt duże ciśnienie , co masz zbyt ubogą mieszankę a co za tym idzie musisz bardziej cisnąć gaz żeby autko jechało - uzyskujesz małą efektywność z danej objętości mieszanki . Poza tym zbytnio zubożona mieszanka przyśpiesza wypalanie zaworów ( nadwyżka gorącego tlenu robi swoje )

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 29 gru 2009, 18:23

byl dzisiaj u mnie mechanik kolega ojca i sprawdził mi ten ciśnieniowy aparat przyspieszenia zapłonu i wyszlo ze padnięty... spieszyl sie i nie bylo jak nawet zapytać co i jak teraz czy może ma sens trochę przyspieszyć zapłon w takiej sytuacji?

Artur_Lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 02 gru 2009, 15:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Artur_Lbn » 29 gru 2009, 18:30

Najtaniej wyjdzie Ci wymienić skrzynie na manuala i spalanie Ci spadnie.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 29 gru 2009, 18:45

bardizej juz chyba mysle o sprzedazy ;) .

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 29 gru 2009, 20:17

Na wymianie skrzyni na manual może zyskasz ze 2 litry .
A konkretnie co jest uszkodzone - rozszczelnił się podciśnieniowy czy zaciął mechanizm w aparacie zapłonowym ?

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 29 gru 2009, 21:51

układ ciśnieniowy nie dziala tzn od wtrysku nie ma do wężyka ciśnienia a do tego sam aparat ciśnieniowy(ufo) przy aparacie zapłonowym również jest uszkodzone ale czy brak wyprzedzania zapłonu może powodować takie spalanie...

[ Dodano: 2009-12-29, 22:44 ]
i czy w takiej sytuacji warto trohce przyspieszyć zapłon choćby na słuch żeby troszkę szybciej pracował?

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 29 gru 2009, 23:05

Kolego proponowałem już , masz do mnie blisko podjedź to zobaczę co da się zrobić oczywiście bez żadnej kasy jeżeli o to chodzi , po prostu chcę Ci pomóc o ile będę w stanie .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl