Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 80 1.6TD]mam juz dość..!Olej w płynie

ODPOWIEDZ
mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

[b3 80 1.6TD]mam juz dość..!Olej w płynie

Post autor: mireko » 26 maja 2007, 23:22

Pisałem temat o zmianie uszczelki pod głowicą w 1.6TD.Wali olej do płynu.Głowica robiona,blok niby ok,a oleju w płynie co niemiara.b Pęknięty blok?Nieszczelność głowicy?Brak mi sił i chęci...Może ktoś ma motorek 1.6TD do sprzedania?

Pilne
0 668403496

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 26 maja 2007, 23:53

Kolego wina leży po stronie chłodnicy oleju - olej tam miesza się z wodą. Chłodnica oleju to taka aluminiowa puszka przy podstawie filtra oleju.

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 27 maja 2007, 06:15

Śliczne dzięki-oby tylko to było przyczyną.Dam znać czy się to potwierdzi. ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 maja 2007, 20:07

Ale zaraz, zaraz. Kolega pisze że to wina chłodnicy oleju, że niby tam miesza sie olej z płynem. Ja też mam takie coś, jak chłodnica oleju, ale przecież do tego układu nie ma w jaki sposób dostać sie płyn chłodniczy, bo w niej nie ma żadnych instalacji od płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 27 maja 2007, 21:09

to jest tak nie które TD mają małą chłodnice oleju pomiędzy podstawką a filtrem i tam jest woda 2 typ to prawdziwa chłodnica oleju i bez wody chłodzona powietrzem
w audi TDic to 2 to standard chyba że ktoś to zamienił na to 1 to zaś standard w golfie TD silniki niby to samo ale drobiazgami się różnią ,albo że jedne to TD a inne TDic

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 28 maja 2007, 13:12

A więc tak-jest chłodnica oleju,ale chłodzona powietrzem i przy podstawie filtra oleju wychodzą trzy przewody:dwa do tej chłodnicy na powietrze i jeden do turbiny.Nie ma innych przewodów w których mógłby być płyn.Także chyba nie będzie to przyczyną mieszania płynu z olejem. :evil: Może miesza w turbinie?

Awatar użytkownika
McGiver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2007, 10:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: McGiver » 28 maja 2007, 19:36

mireko pisze:Głowica robiona,blok niby ok,a oleju w płynie co niemiara.b Pęknięty blok?Nieszczelność głowicy?
widzę miejscowy :mrgreen: a dawałeś głowice na szczelność na kanały olejowe? i pytanko czy puchną ci przewody wodne czy nie? jak coś to zapadnij do mnie to sie zobaczy co go tam boli

[ Dodano: 2007-05-28, 19:40 ]
Kolego wina leży po stronie chłodnicy oleju - olej tam miesza się z wodą. Chłodnica oleju to taka aluminiowa puszka przy podstawie filtra oleju.
chłodniczka mokra jest tylko w silnku 1Z w b4, sucha w 1,9 td AAZ identyczna jak w RA czy SB w b3, chyba że coś ktoś kombinował poprzerabiał.

mireko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 01 mar 2007, 16:41

Post autor: mireko » 29 maja 2007, 10:24

Przewody trochę puchną,ale nie na tyle żeby były twarde.Głowica była robiona przed zakupem u poprzedniego gościa.Brak pomysłów i sił... :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga