Pisałem temat o zmianie uszczelki pod głowicą w 1.6TD.Wali olej do płynu.Głowica robiona,blok niby ok,a oleju w płynie co niemiara.b Pęknięty blok?Nieszczelność głowicy?Brak mi sił i chęci...Może ktoś ma motorek 1.6TD do sprzedania?
Pilne
0 668403496
[b3 80 1.6TD]mam juz dość..!Olej w płynie
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
to jest tak nie które TD mają małą chłodnice oleju pomiędzy podstawką a filtrem i tam jest woda 2 typ to prawdziwa chłodnica oleju i bez wody chłodzona powietrzem
w audi TDic to 2 to standard chyba że ktoś to zamienił na to 1 to zaś standard w golfie TD silniki niby to samo ale drobiazgami się różnią ,albo że jedne to TD a inne TDic
w audi TDic to 2 to standard chyba że ktoś to zamienił na to 1 to zaś standard w golfie TD silniki niby to samo ale drobiazgami się różnią ,albo że jedne to TD a inne TDic
A więc tak-jest chłodnica oleju,ale chłodzona powietrzem i przy podstawie filtra oleju wychodzą trzy przewody:dwa do tej chłodnicy na powietrze i jeden do turbiny.Nie ma innych przewodów w których mógłby być płyn.Także chyba nie będzie to przyczyną mieszania płynu z olejem. :evil: Może miesza w turbinie?
widzę miejscowy :mrgreen: a dawałeś głowice na szczelność na kanały olejowe? i pytanko czy puchną ci przewody wodne czy nie? jak coś to zapadnij do mnie to sie zobaczy co go tam bolimireko pisze:Głowica robiona,blok niby ok,a oleju w płynie co niemiara.b Pęknięty blok?Nieszczelność głowicy?
[ Dodano: 2007-05-28, 19:40 ]
chłodniczka mokra jest tylko w silnku 1Z w b4, sucha w 1,9 td AAZ identyczna jak w RA czy SB w b3, chyba że coś ktoś kombinował poprzerabiał.Kolego wina leży po stronie chłodnicy oleju - olej tam miesza się z wodą. Chłodnica oleju to taka aluminiowa puszka przy podstawie filtra oleju.