[ABT 2.0 LPG]Głowica do wymiany? Wyciek z "korka"
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
OO widzę 2zł z groszami http://sklep.intercars.com.pl/result1.p ... lang_id=PL
, teraz Pytanko jak wyjąc starą? i jak wsadzić nową :roll: Wbić młotkiem po prostu?
, teraz Pytanko jak wyjąc starą? i jak wsadzić nową :roll: Wbić młotkiem po prostu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może wywiercić dziurkę, wkręcić tam wkręta i za niego wyciągnąć - taka moja sugestia, nie wiem czy zgodna ze "sztuką".
Ostatnio zmieniony 19 mar 2018, 20:47 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
poczytaj o czym pisze skibi w tym wątku: https://audi80.pl/b4-abt-lpgubywa-pl ... htm#394119
można spytać na jakim płynie jeździsz? czy te wycieki nastały u Ciebie razem z mrozami?
można spytać na jakim płynie jeździsz? czy te wycieki nastały u Ciebie razem z mrozami?
z tego, co się orientuję, to płyn Shella (GlycoShell) ma kolor zielony :roll:MaXuS pisze:niebieski Shella
podałem Ci link do tematu, w którym jest o tym. zapytam w tamtym wątku kolegi, który pisze, że wymieniał broki w swoim silniku, to Ci opisze jak to zrobić.MaXuS pisze:nie wiem jak to wyjąć nie ruszając rozrządu
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Pewnie stalowy, ale bardzo cienki, dlatego tak rdzewieje, zwłaszcza jak ktos na jakimś petrygo albo na wodzie w mrozy jezdzi to niestety słaby punkt. No nie wiem czy klej to dobry pomysł, jaki by nie był. Myśl że jade samochodem z sklejoną głowicą nie jest optymistyczna. Wymień ten kapsel na nowy i będziesz miał spokój, koszty niewielkie, roboty też nie wiele w porównaniu z tytułową "wymianą głowicy"MaXuS pisze:oczyszczę i może zakleję jak znajdę ten klej gdzieś Ale aluminium jest głowica a ten brok jest stalowy chyba co ?
ludzie kleja pekniete bloki silników, jezdza z tym nawet po kilkanascie lat i nic sie nie dzieje, to jest tylko zaslepka w glowicy, wymienic mozna ja zawsze nawet po zaklejeniu. Bo wywaleniu starego broka niemasz pewnosci jak bedzie wygladala powierzchnia styku z nowym i czy po nabiuciu bedzie wszystko szczelne i nie bedzie wywalalo nowego, jezeli stary brok siedzi na swoim miejscu i tylko popuszcza plyn to zaczol bym od uszczelnienia klejem.