
Ten korek mógł pęknąć? przerdzewieć? da się tylko go wymienić? :roll:


z tego, co się orientuję, to płyn Shella (GlycoShell) ma kolor zielony :roll:MaXuS pisze:niebieski Shella
podałem Ci link do tematu, w którym jest o tym. zapytam w tamtym wątku kolegi, który pisze, że wymieniał broki w swoim silniku, to Ci opisze jak to zrobić.MaXuS pisze:nie wiem jak to wyjąć nie ruszając rozrządu

Pewnie stalowy, ale bardzo cienki, dlatego tak rdzewieje, zwłaszcza jak ktos na jakimś petrygo albo na wodzie w mrozy jezdzi to niestety słaby punkt. No nie wiem czy klej to dobry pomysł, jaki by nie był. Myśl że jade samochodem z sklejoną głowicą nie jest optymistyczna. Wymień ten kapsel na nowy i będziesz miał spokój, koszty niewielkie, roboty też nie wiele w porównaniu z tytułową "wymianą głowicy"MaXuS pisze:oczyszczę i może zakleję jak znajdę ten klej gdzieś Ale aluminium jest głowica a ten brok jest stalowy chyba co ?