Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio] regeneracja serca

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
tomziel_20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
Lokalizacja: Łobżenica

Post autor: tomziel_20 » 21 wrz 2009, 14:10

No no widzę już klubowicz :D:D autko ładnie sie prezentuje na fotkach świetny kolorek mam ten sam :) dokładnie tak jak mówisz taki mały kameleon :)
ale nie wspominałeś że ten dach tak bardzo zmasakrowany jest ;/ mówiłem ci że najmniejsze przecięcie i już będzie Ci ciekło :) ale na pewno doprowadzisz to do ładu

pozdro

karmelitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 282
Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: karmelitto » 11 paź 2009, 22:10

tia ... dachu szkoda, ale tez mam taka nadzieje, że coś sie z nim zrobi :P może na lato :P poki co inne problemy na glowe :))


aaaaa no i dodam jeszcze, że kolega Tomziel pomagał mi w kupnie tego bezdasznika :>

Awatar użytkownika
czorny125p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 21 paź 2009, 14:49
Lokalizacja: Radom/Iłża

Post autor: czorny125p » 21 paź 2009, 15:12

Witam
Chyba się nie przedstawiłem ale w najblizszym czasie sie przywitam (jestem świeżak) ;)
Ja również posiadam takie cudeńko (B4 cabrio) tyle że w dużo lepszym stanie (foty niebawem).
Jak przecytałem ten poscik to się za głoowe złapałem jak można tak zgnoić taki wózek - szacun dla Ciebie karmelitto że starasz sie go odrestaurować tak tak odrestaurować bo to już niemalże jungtimer ;)
Apropo daszku widziałem niedawno takie na allegro jest kilka sztuk w cenie 1700-2000 PLN
Apropo felg - zdecyduj się czy sie chcesz z nimi rozstac bo mnie się bardzo podobaja i nawet takich szykałem tyle że na rynku wtórnym taki wzór taki rozmiar i rozstaw sróbek jest nieosiągalny.
Wrzócę fotki swojej niuni to oblukasz moje fele i może bedziesz się chciał zamienić - też 17 " tyle że ori Audi
Pozdro aLL

Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 07 sty 2010, 00:01

Autko ładnie się prezentuje, życzę wytrwałości!

Właśnie na allegro pojawiły się takie felgi jak masz za 900 i zastanawiałem się jak to będzie wyglądać i jest całkiem całkiem...

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 sty 2010, 21:55

o ile go zglebiles z przodu?

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 14 sty 2010, 22:33

kolczat pisze:o ile go zglebiles z przodu?
Ja też jestem ciekawy, bo chciałbym uzyskać taki sam efekt u mnie :) ale u mnie pewnie jeszcze jakieś 10mm albo nawet 20mm niżej muszę zejść dla takiego wyglądu, gdyż mam niższy profil opon (40) i szerokość (205 i 215).

Kurcze, niech ktoś wstawi gwint fk do cabrio za 2000zł :D wtedy będę w niebie :))

karmelitto, wierzę w Ciebie, że odrestaurujesz te auto do stanu niemalże fabrycznego. Liczy się pasja.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 sty 2010, 14:55

no wlasnie to przy okazji napisz jaki masz profil z przodu i czy robiles negatyw bo ciekawie to wyglada ale jezeli trzeba robic negatyw to ja rezygnuje ;p

karmelitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 282
Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: karmelitto » 15 sty 2010, 19:43

kolczat, ATLAS, hmmmm..... jakby to powiedzieć :D

najpierw to co wiem :)) a wiec opony mam niestety o profilu 17

a teraz tego czego nie wiem :P
- nie wiem co to " robienie negatywu" :)
- nie wiem o ile został obniżony.

jeśli mi wytłumaczycie jak to sprawdzić to na pewno wam powiem.
obniżenie wydaje mi się już maksymalne. na ostrych zakrętach po stronie gdzie bliżej jest silnik kolo ociera czasami o wewnętrzne nadkole (te gumowe) i trochę czasami potrzeszczy. zawieszenie jest bardzo twarde niestety dlatego jazda nim po dziurach jest straszna.

dlaczego nie wiem o ile został obniżony? bo nie pytałem :) można jakoś to sprawdzić z metrem?:P to mój pierwszy własny samochód i dbam jak mogę, jednak po zakupie zbytnio nie interesowałem się techniczną stroną samochodu. miałem parę groszy więcej to zrobiło się go tak, by lepiej wyglądał :)

co to ten negatyw :>

Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 15 sty 2010, 20:08

karmelitto pisze:najpierw to co wiem :)) a wiec opony mam niestety o profilu 17
karmelitto, 17 to nie profil...

Ja mam opony 205/40/17 gdzie profil to 40... ;-)

karmelitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 282
Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: karmelitto » 15 sty 2010, 20:39

FIFI pisze:
karmelitto pisze:najpierw to co wiem :)) a wiec opony mam niestety o profilu 17
karmelitto, 17 to nie profil...

Ja mam opony 205/40/17 gdzie profil to 40... ;-)
hehehe :P racja, troche mnie to zdziwilo, bo na 1 stronie napisalem jaki ma profil :P myslalem, ze o ta 17 nastke chodzi :P

ja jestem laik! :))

Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 15 sty 2010, 20:43

karmelitto pisze:na 1 stronie napisalem jaki ma profil :P
No właśnie... ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 sty 2010, 00:11

tak to ja przepraszam nie zauwazylem tego profilu ;p

negatyw? juz tlumacze tak na chlopski rozum (tak jak mnie tlumaczono kiedy nie wiedzialem) pochylenie kola do wewnatrz... pamietasz ciezarowke wywrotke tatre? ona miala takie krzywe przednie kola... wlasnie to jest negatyw kola ukladaja sie tak
---> / \ patrzac od przodu :D ale ok, jezeli mowisz ze Ci obciera to znaczy ze musisz miec fest negatyw ;p sciaga Ci bieznik? znaczy czy sie zdziera sie opona bardziej na jednej stronie niz na drugiej np. po lewej stronie prawej opony, badz prawej stronie lewej opony?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 00:56 przez Kolczat, łącznie zmieniany 2 razy.

karmelitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 282
Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: karmelitto » 16 sty 2010, 00:32

nie, nic nie sciaga. bieznik sie sciera, ale hamowania i ruszania + zakrety:)

a ten negatyw to nie jest po prostu profilowanie sie opony wzgledem skretu drogi?

tzn ze jak na maxa przekrecisz kierownice to kolo jest pod katem?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 sty 2010, 01:00

karmelitto pisze:jak na maxa przekrecisz kierownice to kolo jest pod katem
ja to znam z definicji "kladzenia sie kół" terminu uzywanego w betach i mesiach...

caly zamysl negatywu to to zeby przy bardzo niskim zawieszeniu kolo nie bylo zaraz pod blotnikiem bo przy wiekszej dziurze kolo amortyzujac sie uderzylo by w blotnik, a przy zastosowanym negatywie bedzie sie chowac w blotnik... ale ogolnie tak w sumie tez masz racje bo przy skrecie tez kolo sie wlasnie kladzie z tego samego wzgledu, zeby nie zachaczylo o blotnik w razie dziury...

karmelitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 282
Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: karmelitto » 16 sty 2010, 01:36

kolczat pisze:
karmelitto pisze:jak na maxa przekrecisz kierownice to kolo jest pod katem
ja to znam z definicji "kladzenia sie kół" terminu uzywanego w betach i mesiach...

caly zamysl negatywu to to zeby przy bardzo niskim zawieszeniu kolo nie bylo zaraz pod blotnikiem bo przy wiekszej dziurze kolo amortyzujac sie uderzylo by w blotnik, a przy zastosowanym negatywie bedzie sie chowac w blotnik... ale ogolnie tak w sumie tez masz racje bo przy skrecie tez kolo sie wlasnie kladzie z tego samego wzgledu, zeby nie zachaczylo o blotnik w razie dziury...
no to na pewno nie haczy o blotnik :) problem jest inny tym obcieraniem. mianowicie tylko obciera po stronie silnika, jednak mechanik mowil ze to kwestia amortyzatora :) nie jest zle :) dzieki za wytlumaczenie :P

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl