[Cabrio] regeneracja serca
- tomziel_20
- Forum Audi 80
- Posty: 195
- Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
- Lokalizacja: Łobżenica
No no widzę już klubowicz :D autko ładnie sie prezentuje na fotkach świetny kolorek mam ten sam dokładnie tak jak mówisz taki mały kameleon
ale nie wspominałeś że ten dach tak bardzo zmasakrowany jest ;/ mówiłem ci że najmniejsze przecięcie i już będzie Ci ciekło ale na pewno doprowadzisz to do ładu
pozdro
ale nie wspominałeś że ten dach tak bardzo zmasakrowany jest ;/ mówiłem ci że najmniejsze przecięcie i już będzie Ci ciekło ale na pewno doprowadzisz to do ładu
pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
- czorny125p
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 21 paź 2009, 14:49
- Lokalizacja: Radom/Iłża
Witam
Chyba się nie przedstawiłem ale w najblizszym czasie sie przywitam (jestem świeżak)
Ja również posiadam takie cudeńko (B4 cabrio) tyle że w dużo lepszym stanie (foty niebawem).
Jak przecytałem ten poscik to się za głoowe złapałem jak można tak zgnoić taki wózek - szacun dla Ciebie karmelitto że starasz sie go odrestaurować tak tak odrestaurować bo to już niemalże jungtimer
Apropo daszku widziałem niedawno takie na allegro jest kilka sztuk w cenie 1700-2000 PLN
Apropo felg - zdecyduj się czy sie chcesz z nimi rozstac bo mnie się bardzo podobaja i nawet takich szykałem tyle że na rynku wtórnym taki wzór taki rozmiar i rozstaw sróbek jest nieosiągalny.
Wrzócę fotki swojej niuni to oblukasz moje fele i może bedziesz się chciał zamienić - też 17 " tyle że ori Audi
Pozdro aLL
Chyba się nie przedstawiłem ale w najblizszym czasie sie przywitam (jestem świeżak)
Ja również posiadam takie cudeńko (B4 cabrio) tyle że w dużo lepszym stanie (foty niebawem).
Jak przecytałem ten poscik to się za głoowe złapałem jak można tak zgnoić taki wózek - szacun dla Ciebie karmelitto że starasz sie go odrestaurować tak tak odrestaurować bo to już niemalże jungtimer
Apropo daszku widziałem niedawno takie na allegro jest kilka sztuk w cenie 1700-2000 PLN
Apropo felg - zdecyduj się czy sie chcesz z nimi rozstac bo mnie się bardzo podobaja i nawet takich szykałem tyle że na rynku wtórnym taki wzór taki rozmiar i rozstaw sróbek jest nieosiągalny.
Wrzócę fotki swojej niuni to oblukasz moje fele i może bedziesz się chciał zamienić - też 17 " tyle że ori Audi
Pozdro aLL
Ja też jestem ciekawy, bo chciałbym uzyskać taki sam efekt u mnie ale u mnie pewnie jeszcze jakieś 10mm albo nawet 20mm niżej muszę zejść dla takiego wyglądu, gdyż mam niższy profil opon (40) i szerokość (205 i 215).kolczat pisze:o ile go zglebiles z przodu?
Kurcze, niech ktoś wstawi gwint fk do cabrio za 2000zł wtedy będę w niebie )
karmelitto, wierzę w Ciebie, że odrestaurujesz te auto do stanu niemalże fabrycznego. Liczy się pasja.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
kolczat, ATLAS, hmmmm..... jakby to powiedzieć
najpierw to co wiem ) a wiec opony mam niestety o profilu 17
a teraz tego czego nie wiem
- nie wiem co to " robienie negatywu"
- nie wiem o ile został obniżony.
jeśli mi wytłumaczycie jak to sprawdzić to na pewno wam powiem.
obniżenie wydaje mi się już maksymalne. na ostrych zakrętach po stronie gdzie bliżej jest silnik kolo ociera czasami o wewnętrzne nadkole (te gumowe) i trochę czasami potrzeszczy. zawieszenie jest bardzo twarde niestety dlatego jazda nim po dziurach jest straszna.
dlaczego nie wiem o ile został obniżony? bo nie pytałem można jakoś to sprawdzić z metrem?:P to mój pierwszy własny samochód i dbam jak mogę, jednak po zakupie zbytnio nie interesowałem się techniczną stroną samochodu. miałem parę groszy więcej to zrobiło się go tak, by lepiej wyglądał
co to ten negatyw :>
najpierw to co wiem ) a wiec opony mam niestety o profilu 17
a teraz tego czego nie wiem
- nie wiem co to " robienie negatywu"
- nie wiem o ile został obniżony.
jeśli mi wytłumaczycie jak to sprawdzić to na pewno wam powiem.
obniżenie wydaje mi się już maksymalne. na ostrych zakrętach po stronie gdzie bliżej jest silnik kolo ociera czasami o wewnętrzne nadkole (te gumowe) i trochę czasami potrzeszczy. zawieszenie jest bardzo twarde niestety dlatego jazda nim po dziurach jest straszna.
dlaczego nie wiem o ile został obniżony? bo nie pytałem można jakoś to sprawdzić z metrem?:P to mój pierwszy własny samochód i dbam jak mogę, jednak po zakupie zbytnio nie interesowałem się techniczną stroną samochodu. miałem parę groszy więcej to zrobiło się go tak, by lepiej wyglądał
co to ten negatyw :>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
tak to ja przepraszam nie zauwazylem tego profilu ;p
negatyw? juz tlumacze tak na chlopski rozum (tak jak mnie tlumaczono kiedy nie wiedzialem) pochylenie kola do wewnatrz... pamietasz ciezarowke wywrotke tatre? ona miala takie krzywe przednie kola... wlasnie to jest negatyw kola ukladaja sie tak
---> / \ patrzac od przodu ale ok, jezeli mowisz ze Ci obciera to znaczy ze musisz miec fest negatyw ;p sciaga Ci bieznik? znaczy czy sie zdziera sie opona bardziej na jednej stronie niz na drugiej np. po lewej stronie prawej opony, badz prawej stronie lewej opony?
negatyw? juz tlumacze tak na chlopski rozum (tak jak mnie tlumaczono kiedy nie wiedzialem) pochylenie kola do wewnatrz... pamietasz ciezarowke wywrotke tatre? ona miala takie krzywe przednie kola... wlasnie to jest negatyw kola ukladaja sie tak
---> / \ patrzac od przodu ale ok, jezeli mowisz ze Ci obciera to znaczy ze musisz miec fest negatyw ;p sciaga Ci bieznik? znaczy czy sie zdziera sie opona bardziej na jednej stronie niz na drugiej np. po lewej stronie prawej opony, badz prawej stronie lewej opony?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 00:56 przez Kolczat, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
ja to znam z definicji "kladzenia sie kół" terminu uzywanego w betach i mesiach...karmelitto pisze:jak na maxa przekrecisz kierownice to kolo jest pod katem
caly zamysl negatywu to to zeby przy bardzo niskim zawieszeniu kolo nie bylo zaraz pod blotnikiem bo przy wiekszej dziurze kolo amortyzujac sie uderzylo by w blotnik, a przy zastosowanym negatywie bedzie sie chowac w blotnik... ale ogolnie tak w sumie tez masz racje bo przy skrecie tez kolo sie wlasnie kladzie z tego samego wzgledu, zeby nie zachaczylo o blotnik w razie dziury...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
no to na pewno nie haczy o blotnik problem jest inny tym obcieraniem. mianowicie tylko obciera po stronie silnika, jednak mechanik mowil ze to kwestia amortyzatora nie jest zle dzieki za wytlumaczeniekolczat pisze:ja to znam z definicji "kladzenia sie kół" terminu uzywanego w betach i mesiach...karmelitto pisze:jak na maxa przekrecisz kierownice to kolo jest pod katem
caly zamysl negatywu to to zeby przy bardzo niskim zawieszeniu kolo nie bylo zaraz pod blotnikiem bo przy wiekszej dziurze kolo amortyzujac sie uderzylo by w blotnik, a przy zastosowanym negatywie bedzie sie chowac w blotnik... ale ogolnie tak w sumie tez masz racje bo przy skrecie tez kolo sie wlasnie kladzie z tego samego wzgledu, zeby nie zachaczylo o blotnik w razie dziury...