[b4 2.6 ABC] Ciekawostka - swap na 1.8T - teoria ?
[b4 2.6 ABC] Ciekawostka - swap na 1.8T - teoria ?
Witam wszystkich,
Czy ktoś z was ma może doświadczenia ze swapem w modelach B4 2,6 ABC? Z kumplem szykujemy taki projekt. To jest chcemy do B4 włożyć 18T.
Co o tym myślicie? Jakie mogą być problemy? Co będzie pasować a co nie (np. skrzynia)
Pozdr
M
Czy ktoś z was ma może doświadczenia ze swapem w modelach B4 2,6 ABC? Z kumplem szykujemy taki projekt. To jest chcemy do B4 włożyć 18T.
Co o tym myślicie? Jakie mogą być problemy? Co będzie pasować a co nie (np. skrzynia)
Pozdr
M
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 13:49 przez javor, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mysle że to w deche pomysł cichociemny niestety doświadczeń z takim projektem nie miałem, więcej 1.8T wsadzają ludziska do golfów mk2 i mk3, wydaje mi się że z a4 jak weźmiesz całośc tzn silnik, skrzynie, wiązke powinno bez problemu podejść nie wiem jak jest z sankami pod silnik i nie wiem czy zawiechy nie będziesz musiał przerabiać.
Jak masz zamiar to rób, a jak nie to daj sobie spokój. Nikt Ci tu nie pomoże bo nikt takiego silnika nie wkładał własnymi rekami i nie ma doświadczenia.[/quote]
kolego jests w wielkim bledzie! ja wsadzalem tdi w bude v6 i robilem wszystko sam od podstaw! i wsadzienie i podlacznie avf-a. wiec nie pisz ze tu nie ma ludzi ktorzy nie pomoga i nie robili takich rzeczy. mroozo tez wkladal avf sam do siebie i podlaczal.
wsadzcie 1.8 t zrobcie najtaniej jak sie da 250ps i to wystarczy dalej to juz duza kasa. niestety
2.7 moze i fajne ale drogie w zakupie i wiekszosc nie trzyma serii a doprowadzenie go do sensownego stanu jest 2xdrozsze niz 1.8 t
pozdro
ps buda b4 v6 rozni sie znacznie mocowaniem silnika wzgledem r4 i to dosc znacznie w sumie to najlepsza buda na wsadzanie tam przeroznych silnikow!! :mrgreen:
kolego jests w wielkim bledzie! ja wsadzalem tdi w bude v6 i robilem wszystko sam od podstaw! i wsadzienie i podlacznie avf-a. wiec nie pisz ze tu nie ma ludzi ktorzy nie pomoga i nie robili takich rzeczy. mroozo tez wkladal avf sam do siebie i podlaczal.
wsadzcie 1.8 t zrobcie najtaniej jak sie da 250ps i to wystarczy dalej to juz duza kasa. niestety
2.7 moze i fajne ale drogie w zakupie i wiekszosc nie trzyma serii a doprowadzenie go do sensownego stanu jest 2xdrozsze niz 1.8 t
pozdro
ps buda b4 v6 rozni sie znacznie mocowaniem silnika wzgledem r4 i to dosc znacznie w sumie to najlepsza buda na wsadzanie tam przeroznych silnikow!! :mrgreen:
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
jeśli to nie kłopot, to jak rozwiązałeś sprawe umocowania silnika? - łapy, itp.. (najlepiej potwierdzone foto)chmiel25 pisze:ps buda b4 v6 rozni sie znacznie mocowaniem silnika wzgledem r4 i to dosc znacznie w sumie to najlepsza buda na wsadzanie tam przeroznych silnikow!!
a co do 1.8t, to w ostatnich modelach cabrio było zastosowane 1.8 20v(podobny silnik), więc z umocowaniem serduszka raczej chyba niepowinno być większego problemu? <osohozi> choć Franek pisał w swoim temacie, że łatwo niebyło ale on z abt zmieniał - może więcej sam już napisze
pozdrawiam.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
A nie możesz tu? Będzie dla potomnych. Czy o takie rzeczy trzeba się prosić na GG?nie widze problemu ale to pw lub gg
Chyba do niej nie dorosnę, bo klekociarni wkładać nie będę :mrgreen: Spokój Panie spokój i nie kozacz włożonym dizlem tylko pomóż ludziom tutaj, a nie na PW/GG, bo jak widać takie pytanka pojawiają się częściej, a konkretnych odpowiedzi na nie brak.chmiel25 pisze:jak zdobedziesz odpowiednia wiedze to prosilbym wtedy o wypowiedz.
spoko
zdjec nie mam tylko rysunki bo projekt mial byc nie pokazywany.
nie zrozumiales mojej wypowiedzi, niechodzilo mi zebys wkladal dizla porostu sprawdz sobie w etce mozowania 1.8 t i 1.9 tdi ze sa identyczne wiec nie ma roznicy jaki silnik wkladasz wazna jest liczba cylindrow. ale tez nie do konca bo jesli dorobisz lapy do 1.8 t z passata b5 to mozesz wtedy kazdy silnik w nim wystepujacy zalozyc plug&play.
z podlaczeniem jest podobnie. jak zrobisz instalacje pod ori instalacje silnika podepniesz kazdy silnik.
poszukam jakis zdjec ale nie obiecuje dopiero przy wkladaniu teraz avf-a zrobie pelna dokumentacje.
pomoge kazdemu kto bedzie chcial i bedzie chcial sluchac, mroozo posluchal i jak widac wklada bez problemu tdi.
pozdrawiam
ps moglismy sie poprostu niezrozumiec
zdjec nie mam tylko rysunki bo projekt mial byc nie pokazywany.
nie zrozumiales mojej wypowiedzi, niechodzilo mi zebys wkladal dizla porostu sprawdz sobie w etce mozowania 1.8 t i 1.9 tdi ze sa identyczne wiec nie ma roznicy jaki silnik wkladasz wazna jest liczba cylindrow. ale tez nie do konca bo jesli dorobisz lapy do 1.8 t z passata b5 to mozesz wtedy kazdy silnik w nim wystepujacy zalozyc plug&play.
z podlaczeniem jest podobnie. jak zrobisz instalacje pod ori instalacje silnika podepniesz kazdy silnik.
poszukam jakis zdjec ale nie obiecuje dopiero przy wkladaniu teraz avf-a zrobie pelna dokumentacje.
pomoge kazdemu kto bedzie chcial i bedzie chcial sluchac, mroozo posluchal i jak widac wklada bez problemu tdi.
pozdrawiam
ps moglismy sie poprostu niezrozumiec
Jeśli odrazu założysz że chcesz 300/350 koni to zrobisz to w tych samych kosztach co 250, wiec myśle, że to nie problem, szczególnie że dużo rzeczy można przygotować jak wkładasz silnik, a to bardzo duże ułatwienie.chmiel25 pisze:wsadzcie 1.8 t zrobcie najtaniej jak sie da 250ps i to wystarczy dalej to juz duza kasa. niestety