Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Oznczenie sterownika

toldek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 lut 2008, 22:36
Lokalizacja: okolice Ropczyc

Post autor: toldek1 » 16 sty 2010, 15:05

Tolerance data :mrgreen:

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 16 sty 2010, 16:03

wenon pisze:kostrz, tak z ciekawosci co to jest za program?

Tolerance Data 2008.3

Alfred001

Post autor: Alfred001 » 18 sty 2010, 08:10

Witam :)

Dzięki kostrz za schemat. Ja też coś znalazłem... w załączniku.

Mam kolejną prośbę...
Mam sterownik "8A0 907 401 B".

1. Czy to jest normalne, że ten sterownik po podpięciu samego zasilania (12V na pinach 15,16,17 i masa na 18,19) pobiera ponad 1A??? Czy to raczej oznacza jakieś uszkodzenie sterownika.

2. Jakie ma być napięcie zasilające nastawnik potencjometryczny, czyli między pinami 14 i 39 sterownika lub pomiędzy stykami 2 i 3 we wtyku do pompy. W swoim sterowniku mam 5.25V... czy ta wartość jest poprawna?? Możecie podać wartość tego napięcia jakie macie u siebie?

Pozdrawiam,
Alfred

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 paź 2013, 11:59

Witam mam takie pytanko czy zamiast sterownika 401A można włożyć 401B? wtryski tu i tu są takie same.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 paź 2013, 13:32

bozmek pisze:Witam mam takie pytanko czy zamiast sterownika 401A można włożyć 401B? wtryski tu i tu są takie same.
Mozna

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 paź 2013, 19:23

Ok dzięki :-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 paź 2013, 19:49

bozmek pisze:Ok dzięki :-)
Miałem 401A a potem wskoczył 401B w wirusem od Kostrza

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 13 paź 2013, 20:03

Tak właśnie kolega chce zrobić :lol:

kubabart
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 07 lip 2010, 23:43
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: kubabart » 24 lut 2014, 20:44

witam. czy w 80tce z 26.05.1995r sa podstawki czy trzeba rozlutowywac?
czy po dacie produkcji nie da się tego określić?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lut 2014, 21:12

kubabart pisze: czy w 80tce z 26.05.1995r sa podstawki czy trzeba rozlutowywac?
czy po dacie produkcji nie da się tego określić?
Nie da się określić po niczym :roll: jedynie po zajrzeniu do środka ;-) Podstawki w sterowniku od nowszych 80 tek tdi na pierburgu ,to wielka rzadkość :roll: ...ja na dziesiątki kompów jakie przepusciłem przez swoje ręce ,z fabrycznie montowanymi podstawkami pod epromy ,spotkałem się chyba ze 3 razy i to tylko w 8 bitowych sterownikach ...w 16 tkach nie ma takiej opcji ,żeby spotkać fabryczne podstawki 8-) Jeśli chodzi o silniki benzynowe ,to nie mam pojecia,bo nigdy nie miałem do czynienia

kubabart
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 07 lip 2010, 23:43
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: kubabart » 28 mar 2014, 10:49

dzięki kolego MUNIOR za odpowiedź.
pytam bo powoli zastanawiam się nad zakupem sterownika z chipem ewentualnie zmiany wtryskiwaczy na asv/afn do mojej 80tki przy czym zależy mi tylko na zwiekszeniu dynamiki. mysle ze moc do 120km wystarczy. auto ogólnie jeździ spokojnie(tzn kierowca) przy mojej jeździe w cyklu mieszanym spala mi ok 5.2 l/100km

może ktoś poradzi czy lepiek zmienić sterownik na taki z chipem czy same wtryski?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 mar 2014, 13:33

kubabart pisze:
może ktoś poradzi czy lepiek zmienić sterownik na taki z chipem czy same wtryski?
Na wydajniejszych wtryskach ( afn, i takie bierz - z ciśnieniem 190/300 , nie żadne asv 220/300 )
auto bedzie żwawsze troche od dołu, ale żeby wykorzystać ich potencjał musisz mieć chip'a.
zamawiaj ECU 16 bit z softem 130/300 pod wtryski Afn i zauważysz znaczną poprawe dynamiki w zetorku :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 mar 2014, 19:48

kubabart pisze:może ktoś poradzi czy lepiek zmienić sterownik na taki z chipem czy same wtryski?
Na pewno efekt po "chipie " na ori wtryskach ,będzie większy ,niż po wymianie wtrysków na AFN-y i pozostaniu przy ori kompie .Po ''chipie" mamy ok.110 koni i auto nie do poznania :roll: po zmianie samych wtrysków ,lekko odczujemy porawę dynamiki ,ale ta porawa ,daleka jest ,do efektu jaki mamy gwarantowany po "chipie "i to akurat potwierdzi Ci każdy uzytkownik ,który robił "chipa " i pozostał przy ori wtryskach 8-) A że do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja ,to zwykle po jakimś czasie jazdy na "chipie " ,korci na więcej ,więc ludzie wymieniają wtryski na większe ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 mar 2014, 20:07

MUNIOR pisze: A że do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja ,to zwykle po jakimś czasie jazdy na "chipie " ,korci na więcej ,więc ludzie wymieniają wtryski na większe ;-)
Dobrze mówi, więc zamiast robić chip'y na ori wtryskach to wstawiać większe a potem stroić by wykorzystać potencjały <piwo>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 mar 2014, 20:32

Krzysiek 84 pisze:zamiast robić chip'y na ori wtryskach to wstawiać większe a potem stroić by wykorzystać potencjały
Wszystko się zgadza 8-) ,ale pytanie brzmiało <ok>
kubabart pisze:czy lepiek zmienić sterownik na taki z chipem czy same wtryski?
więc odpowiedż na pytanie brzmi <ok> lepiej ori wtryski i "chip" ,bo jest mega efekt ,niż wymieniać tylko same wtryski na większe ,bo efekt mizerny i nieporównywalny ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl