Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[1Z] - Agonia Zetora - remont ?

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 09 sty 2010, 09:37

zrobisz jak uwazasz Ross. Szczerze to ja bym sie nie pakowal w ten sam silnik [1z], jakbys wzial kompletnego afn'a to popatrz, ze masz mnostwo osprzetu od swojego 1z'ta na sell i troche sie zwroci, a co do turbo to owszem przy PSJ lubi sie zapiekac zmienna geometria, ale jest tyle opisow na necie jak to przeczyscic, ze nawet laik sobie poradzi <ok>
Czesto silniki przed sprzedaza w celu potwierdzenia malego przebiegu badz stanu, maja mierzona kompresje + gwarancja.

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 09 sty 2010, 19:08

skoro jesteś tak kasiasty to skąd w ogóle ten temat?:)
Chcesz mieć tylko B4 i masz kasę więc nie baw się w używane tłoki:)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 11 sty 2010, 10:28

Jak masz kase to pakuj pod maske AWX/AVF - po co sie ograniczac...

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 22 sty 2010, 14:34

Silnik po remoncie, pracuje cicho i rowno, 0 dymu tylko lekka para, przejechalem juz ponad 300 km i kilka razy jak byl dogrzany chcialem go przeciagnac do 3200 obr na 3/4 gazu. Zauwazylem ze jest slabszy.

To normalne, ze musi sie dotrzec przez ponad 1000 km zeby nabral mocy ?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 22 sty 2010, 15:04

normalne jezeli pierscienie byly wymieniane ze by sie ulozyli przewaznie mowa o 1000km bez gazu w podloge tylko delikatna jazda puzniej mozna stopniowo jezdzic coraz szybciej

peryt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 25 lip 2009, 02:40

Przekładka z anglika

Post autor: peryt » 23 sty 2010, 00:14

a co z przekładka z anglika ??? nie myśleliście o tym? Miałbyś silnik , osprzęt , i dużo gratów. Zły pomysł niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 sty 2010, 07:11

Ross pisze:Silnik po remoncie
no i ile cie skasowali za ten remont??

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 23 sty 2010, 10:09

hudy pisze:
Ross pisze:Silnik po remoncie
no i ile cie skasowali za ten remont??
i co bylo robione? :-)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 23 sty 2010, 22:21

Panowie, wszystko na 1 stronie :)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 sty 2010, 22:51

czyli ok 3000zł :shock: no nieźle...

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Re: [1Z] - Agonia Zetora - remont ?

Post autor: marko009 » 24 sty 2010, 13:09

Ross pisze: 3000 zl i mam silnik prawie jak nowy
<wazuuuup> <krzyk> ale by był sprzęcior :roll:

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 28 sty 2010, 23:54

stało się dziś coś dziwnego... Odpalam auto po 26 godzinach stania, pochodził normalnie 5 sekund i zgasł. Pierwsza myśl, to powietrze w przewodach paliwowych (pojawiają się bąbelki w przewodzie zasilającym ale nie ma to wpływu na prace silnika wiec nic z tym nie robiłem). Odpaliłem drugi raz, zaskoczył od razu tylko pracował tak jakby chodził na 3 garach - może wtryskiwacz zamula więc lekko dodałem gazu na 1500 rpm, zapaliła się kontrolka oleju i od razu zgasiłem. Podnoszę maskę z latarką i masakra. Pełno oleju na dolnej osłonie, sprawdzam bagnet - SUCHY. Latarka słaba więc za dużo nie widziałem. Wyciek jest raczej z okolic filtra. Nie wiem czy dobrze widziałem ale chyba zobaczyłem otwór gdzieś przy filtrze tak jakby po jakimś czujniku albo zaślepce fi ok 1cm....

Co sie dzieje z tym silnikiem ? Wczoraj chodził idealnie równo cicho, bez dymu. Często po tym remoncie sprawdzam poziom oleju i przez 500 km na bagnecie 0 ubytku. Nie znęcam się nad autem, ze względu na przebyty remont i warunki delikatnie operuje pedałem gazu ...

Panowie, jakieś pomysły ? Ja jestem już załamany... Tylko błagam nie piszcie ze trzeba było wsadzić afn'a...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 29 sty 2010, 00:29

Po mechaniorach trzeba wszystko sprawdzać. Mi ciekł płyn chłodzący a z wyciekami oleju jeszcze się nie uporałem.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 29 sty 2010, 08:29

hej witaj czasami tak bywa ze w takie duze mrozy przylapie mroz filter oleju i wywala uszczelniacz na filtrze u ciebie jak mowisz ze srednica otworu 10mm to mozliwe ze wywalilo czujnik. Powinne byc dwa . Moze wczesniej byl przeciagniety gwint i wystrzelil.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 29 sty 2010, 09:05

Ross , daj jakies foto pogladowe w ktorym to miejscu? Jesli przy podstawce filtra oleju, to byc moze czujnik cisnienia oleju wywalilo...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl