Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6D JK] Przerywa i gaśnie podczas jazdy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kula_sc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 19 kwie 2008, 14:29
Lokalizacja: Zagłębie
Kontakt:

[B3 1.6D JK] Przerywa i gaśnie podczas jazdy

Post autor: kula_sc » 24 sty 2010, 08:48

Koledzy wczoraj stało się to pierwszy jechałem i czułem że auto gubi obroty myślałem, że to przez zimny silnik i temperaturę -18 lecz jak wracałem a autko się nagrzało wrzuciłem na luz a tu mi auto zgasło. Dzisiaj rano jak jechałem znowu to samo.

Dodam, że jest problem z porannym rozruchem. Świece, filtr paliwa wymienione tankuje ostatnio BP Ultimate i wlewałem jakiś czas temu formułe z STP

Doradzcie gdzie szukać przyczyny?
Dzisiaj może uda mi się go wstawić do ciepłego garażu, żeby sie ogrzał troche.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 24 sty 2010, 09:41

zobacz co sie dzieje w węzykach paliwowych. To co opisales przypomina mi sytuacje gdy ialem zatkanego "smoka" w baku i jak sia gazowalo to bylo ok, ale jak spuscil na luz po gazowaniu to aut o gaslo. Jest duzy mróz i paliwo jest gestsze, sitko w baku moze być zabite i nie daje rady ciągnąc paliwa.

Awatar użytkownika
kula_sc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 19 kwie 2008, 14:29
Lokalizacja: Zagłębie
Kontakt:

Post autor: kula_sc » 24 sty 2010, 09:48

na wężykach nie widać, żadnych bąbelków powietrza,
wstawiłem go na garaż właśnie pod wieczór pójdę zobaczyć jak się sytuacja ma na froncie...
Spiczi co do smoka w baku to staram się utrzymywać stan 1/4 baku, żeby syf nie zleciał, ale w sumie teraz mogło się stać wszystko :roll:

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 24 sty 2010, 10:13

Bartek w baku nie ma żadnego smoka. I ilośc paliwa ktora utrzymujesz jest objętna. Smok wyglada tak, że na dnie baku wchodzi rurka i jest ona zakonczona siatka. Ta rurka lezy na samym dnie baku w zagłąbieniu i wszystkie syfy sie tam osiadaja.

Awatar użytkownika
kula_sc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 19 kwie 2008, 14:29
Lokalizacja: Zagłębie
Kontakt:

Post autor: kula_sc » 24 sty 2010, 10:24

aha teraz rozumiem, czyli w najgorszym wypadku czeka mnie czyszczenie baku mam rozumieć?
kiedyś jak przeglądałem forum to chyba nawet sam robiłeś takie coś? jak dobrze pamiętam. Powiedz dużo z tym roboty?

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 24 sty 2010, 10:42

Roboty nie duzo. Wiecej zajmuje opłukanie baku niż jego wyjęcie, Jednak trzeba kanał.
Ale jeśli nie ma powietrza węzykach przy wolnych jak i przy wysokich obrotach, to bym sobie dał spokoj.

kiedy wymieniłeś swiecie i filtr? Powietrza też wymieniałeś?

A w jakim stanie jest aku? Może na wykonczeniu i robi duzy opór dla alternatora?

Awatar użytkownika
kula_sc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 19 kwie 2008, 14:29
Lokalizacja: Zagłębie
Kontakt:

Post autor: kula_sc » 24 sty 2010, 16:07

co do aku to nie wiem ile ma u mnie jeździ 2 rok ale jakoś przedtem nie miałem z nim żadnych problemów. Świece i filtry wymienione jakies 1-2 miesiące temu.

[ Dodano: 2010-01-24, 17:45 ]
po całym dniu spędzonym w garażu autko odpaliło na dotyk, ani razu mi nie przerwało.
Teraz zostawiłem je pod chmurką. Zobaczę jakie będą tego efekty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl