Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] silnik nie odpala

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

[B4 1Z] silnik nie odpala

Post autor: gibaj » 25 sty 2010, 16:43

panowie pomocy dzisiaj rano odpalił mi i pół dnia chodził, pojechałem jakieś 25km i zgasł .zcholowałem go do domu odkręciłem filtr paliwa przyniosłem do domu coś tam z niego leciało, zalałem paliwem założyłem i dalej nie pali .z rana zauważyłem powietrze w przewodach, odkręciłem przewód idący do filtra ze zbiornika i dmuchałem w niego przepływ jest czyli raczej w przewodzie paliwo nie zamarzło po prostu jak kręcę silnikiem to wogóle nie ma paliwa w tym przewodzie idącym do pompy co to może być?nie mam za bardzo jak podłączyć go pod VAG ale chyba trzeba będzie go zaholować do jakiegoś komputerowca czy mógł paść komp?czy raczej coś z pompą ?pomocy

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 25 sty 2010, 18:20

gibaj pisze:co to może być?
dmuchnij w powrót do baku i suszarka lub coś innego rozgrzej pompę i wtryski aż będą ciepłe i próbuj zapalić auto , jak nie chce poluzuj przewody na wtryskach i pokręć aż ropa zacznie tryskać zakręć i zapalaj auto i daj znać jak poszło

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 sty 2010, 19:14

ok jutro będę próbował w dzień który to przewód?ten co wchodzi do filtra?bo w niego dmuchałem to słychać bulgotanie .dla mnie to dziwne że filtr zalałem ropą to chociaż z filtra powinna pompa zaciągnąć paliwo a w przewodzie idącym do pompy jest pusto

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 25 sty 2010, 19:51

gibaj pisze:ok jutro będę próbował w dzień który to przewód?ten co wchodzi do filtra?bo w niego dmuchałem to słychać bulgotanie .dla mnie to dziwne że filtr zalałem ropą to chociaż z filtra powinna pompa zaciągnąć paliwo a w przewodzie idącym do pompy jest pusto
Czasami pompa nie chce zaciagnac sama, wtedy najlepiej wlac do pompy paliwa.I sprawdz czy do chodzi napiecie do elektro zaworu w pompie. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 25 sty 2010, 20:15

gibaj, jak filtr ori to masz 4 przewody podpięte zasilanie i powrót , i jak pompa nie ciągnie to powrót może być zatkany , a na pompie powrót ma sitko

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 25 sty 2010, 20:23

ja stawiam na pompę bo gdyby paliwo mu zamarzło to by raczej nie przejechał 25 km... sprawdź to co napisał myster.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 sty 2010, 20:29

ale jak sprawdzić?myster?i jak do pompy nalać paliwa?i jest to możliwe że coś się przytkało?w czasie jazdy?silnik już miał temp.normalną bo jak go odpaliłem z rana to prawie go nie gasiłem i wogóle to z rana już zauważyłem powietrze w tym przewodzie do pompy a teraz ten przewód jest zupełnie pusty

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 25 sty 2010, 20:43

gibaj pisze:ale jak sprawdzić?myster?i jak do pompy nalać paliwa?
na piecie na alektro zaworze sprawdz przy pomocy miernika a jak nie masz to moze byc zwyczajna zarowka, wlanczasz zaplon zarowka pominna sie zapalic.
A co do pompy to musisz wykrecic z pompy ten kruciec co przewod zasilajacy paliwo jest podlonczony bodajrze na klucz 17 i wlewasz przez otwor paliwa az sie przeleje nastepnie skrecasz spowrotem i najlepiej wez butelke nalej do niej paliwka i do niej wsadz przewod nie podlaczaj do filtra(zasilajacy pompe) wtedy szybciej zaciagnie.
Jak zalapie to odrazu go zgas bo bedzie ci paliwo z powrotu wywalac przez kruciec z filtra, zaloz przewod i odpal i obserwuj czy ciagnie paiwo czy nie.
Najpierw go sprobuj odpalic na paliwie z banki to zobaczymy co bedzie sie dzialo.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2010, 20:48 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.

siwy73
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 02 kwie 2009, 12:45
Lokalizacja: woj.Maz.

Post autor: siwy73 » 25 sty 2010, 20:47

Witam.Ja jak chciałem przeciągnąć paliwo do pompy to odkręciłem powrót od filtra i po prostu przeciągnełem przez całą pompę wdechem aż paliwo pokazało się w przewodzie powrotu.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 sty 2010, 20:48

dzięki wielkie jutro rano wstaję i do dzieła dobrze że mam ten tydzień urlop to sie pobawię zastanawiam się dlaczego chodził pół dnia i nagle w drodze padł

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 25 sty 2010, 20:54

gibaj pisze:dzięki wielkie jutro rano wstaję i do dzieła dobrze że mam ten tydzień urlop to sie pobawię zastanawiam się dlaczego chodził pół dnia i nagle w drodze padł
Tak jak poprzednicy pisali prawdopodobnie sitko w zbiorniku sie zakleilo parafina i ciagnal skads lewe powietrze . Ja zawsze leje do paliwa troche benzynki i musze powiedziec ze nigdy nie mialem problemu z odpalaniem a tym bardziej w podrozy(odpukac :mrgreen: )
I tobie tez radze tak zrobic <piwo>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 sty 2010, 21:00

ja też nalałem benzyny tylko że może mało no trudno jutro będę walczył a jeśli odpali to co wtedy?ai co z tym sitkiem?dmuchałem w ten przewód co idzie do filtra ze zbiornika spróbuję jeszcze w ten drugi

siwy73
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 02 kwie 2009, 12:45
Lokalizacja: woj.Maz.

Post autor: siwy73 » 25 sty 2010, 21:15

A jeszcze tak jak kolega pisał o elektrozaworze trzeba go sprawdzić czy działa ale chyba wystarczy włączyć zapłon i zdjąć przewód z elektrozaworu, końcówką przewodu do niego dotykać i słuchać czy pyka to będzie na pewno słychać.Elektrozawór ma to do siebie że jak niemo prądu lub padł to autko staje jak byś zdjął z ,,WSK-i" fajkę.POZDRO.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 sty 2010, 21:20

to ten co na pompie jest?tak z boku?z tej strony co przewód zasilający?

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 25 sty 2010, 21:23

gibaj pisze:ja też nalałem benzyny tylko że może mało no trudno jutro będę walczył a jeśli odpali to co wtedy?ai co z tym sitkiem?dmuchałem w ten przewód co idzie do filtra ze zbiornika spróbuję jeszcze w ten drugi
Najpierw zobacz czy zapali pozniej bedziem myslec dalej jak ci nie bedzie chcial sam ciagnac ze zbiornika.Jak masz sprezarke to mozesz sprezarka te przewody do zbiornika przedmuchac. ;-)

[ Dodano: 2010-01-25, 21:25 ]
gibaj pisze:to ten co na pompie jest?tak z boku?z tej strony co przewód zasilający?
jak spojrzysz na pompe to ujrzysz go bez problemu to jest jeden pojedynczy kabelek ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl