Szrek by Oofol
Fajnie że ktoś zabrał się za ten silnik
Co do głowicy z golfa, to była ona z silnika na jednopunkcie czy na mechaniczym wtrysku ?
A z samym wtryskiem bedziesz coś robił ? i z dolotem ? Ja myslę czy nie wywalić tej rury po lewej stronie do której idzie rura do filtra - w gaźnikowcach tego nie ma, może bez niej będzie wiecej zimnego powietrza.
Co do głowicy z golfa, to była ona z silnika na jednopunkcie czy na mechaniczym wtrysku ?
A z samym wtryskiem bedziesz coś robił ? i z dolotem ? Ja myslę czy nie wywalić tej rury po lewej stronie do której idzie rura do filtra - w gaźnikowcach tego nie ma, może bez niej będzie wiecej zimnego powietrza.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Ładnie ten silniczek modzisz Ciekawe czy w moim silniczku można taki tuning zrobić Teraz to leć na hamownię, ciekawe ile mu kucy przybyło
Tak po za tematem to mam do Ciebie prośbę. Z racji, ze masz u siebie "rogalika" czyli Duo sounda, to czy mógłbyś mi dać jakąś fotkę i wymiary otworu jak to cuś u mnie przymocować, bo nie mam bladego pojęcia a nie chciałbym tego spie..... . Aha i jak to podłączyć pod głośniki, bo mam do tego 6 kabli, a nie wiem który gdzie i do czego :-x
Tak po za tematem to mam do Ciebie prośbę. Z racji, ze masz u siebie "rogalika" czyli Duo sounda, to czy mógłbyś mi dać jakąś fotkę i wymiary otworu jak to cuś u mnie przymocować, bo nie mam bladego pojęcia a nie chciałbym tego spie..... . Aha i jak to podłączyć pod głośniki, bo mam do tego 6 kabli, a nie wiem który gdzie i do czego :-x
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Głowica była z mono. Z dolotem już kombinowałem ale efekty były słabe - przy stożku możne i moment zszedł o jakieś 20-50 ale wzrosło zużycie oleju i strasznie głośno było, bez tego "ślimaka" można zrobić i tak chyba tez zrobię. Myślałem tez o filtrze z golfa - ma większą powierzchnie filtrująca nawet go kopiłem ale się nie mieści obudowa...
Nad wtryskiem nic nie myślałem. Generalnie to auto ma być ekonomiczne. A jeśli chodzi o moc to palny są ale to za jakiś czas ale o tym kiedy przyjdzie na to pora
Mariusz - niestety z ori instalacji zostały u mnie + i - do radia. Rogalik wraz z polka ustąpił miejsca polce z ori roleta bez głośników
Te pytanie skieruj do kolegi daniello85 - do niego powędrowały te graty choć on nie ma tego podpiętego.
Nad wtryskiem nic nie myślałem. Generalnie to auto ma być ekonomiczne. A jeśli chodzi o moc to palny są ale to za jakiś czas ale o tym kiedy przyjdzie na to pora
Mariusz - niestety z ori instalacji zostały u mnie + i - do radia. Rogalik wraz z polka ustąpił miejsca polce z ori roleta bez głośników
Te pytanie skieruj do kolegi daniello85 - do niego powędrowały te graty choć on nie ma tego podpiętego.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Od kiedy to koła mają wpływ na pracę silnika :?: :roll: Jak koła większe to większy v-max jest przecie jestGerB3 pisze:Pamiętam że jak miałem 15ki to mimo ze licznik przekłamywał na minus, to jednak auto troche bardziej mułowate było.
WOOW to nieźle to będzie o nadkola przycierać na tych 17" Nie lepiej by było ori alu 16" od compi zapodać :?: A też ładniutkie są.Oofol pisze:chcę sprzedać szprychy i zakupić 17/205/40 (odpowiednik serii).
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Ale jak zmienisz na oponki od większym profilu i o tej samej szerokości to przecież się powinno szybciej jechać w porównaniu do tych co były przedtem.Oofol pisze:Rozmiar koła ma znaczenie - jak są dużo szersze albo średnica jest większa od ori rozmiaru to przyspieszenie jest gorsze.
Sorki wziąłem jako ori twoje dotychczasowe kółka na lato Starość nie radość coraz gorszy ten wzrok się robi :lol:Oofol pisze:Przecież napisałem że 17/205/40 to odpowiednik ori - maja nawet 5mm mniejszy obwód więc jak mają c haczyć o rant?
oj kolego, przeważnie felga 15 jest cięższa od 14ki - zwiększa sie masa nieresorowana co w praktyce przekałada sie na osiagi i komfort. W prosty sposób - lepiej jest przekazać moment na koło które waży powiedzmy 12kg z oponą niż na takie które waży 15kg. Zwłaszcza ze tutaj nawet 150NM szału nie robi. Już pomijając samą wagę felg, chyba lepiej będzię przyspieszać na 6j/14 z oponą 185 niż 9/16 oponą 225, i nie chodzi tu o to co pokazuje prędkościomierz tylko o realny czas na setke mierzony np g-techem. W skrajnym prypadku masz sekunde na setke.Audi Sport pisze:Od kiedy to koła mają wpływ na pracę silnika :?: :roll: Jak koła większe to większy v-max jest przecie jest
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Marcin masz rację ale ja na kresce staje jedynie na spotach klubowych (STREET-ROULETTE )
Na co dzień to jedynie wyprzedzam.
Na co dzień to jedynie wyprzedzam.
- kolodzieju
- Forum Audi 80
- Posty: 144
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa | Łowicz
Oofol,
Dwururka fajnie sie prezentuje
Jak zapodasz 17-stki to i tak za szybko nie będziesz się poruszał, bo jamy w jezdni ci na to nie pozwolą, ale ładnie będzie się Shrek prezentował <ok>
Masz jakiś felunek na oku? i czy ma to być coś z rantem?
Na Allegro kolega Edd wystawił swoje Brocki B1. 16-stki z rantem, do Shreka pasowały by jak ulał, pokukaj.
Dwururka fajnie sie prezentuje
Jak zapodasz 17-stki to i tak za szybko nie będziesz się poruszał, bo jamy w jezdni ci na to nie pozwolą, ale ładnie będzie się Shrek prezentował <ok>
Masz jakiś felunek na oku? i czy ma to być coś z rantem?
Na Allegro kolega Edd wystawił swoje Brocki B1. 16-stki z rantem, do Shreka pasowały by jak ulał, pokukaj.