Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Szrek by Oofol

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 31 sty 2010, 14:42

Fajnie że ktoś zabrał się za ten silnik :-D
Co do głowicy z golfa, to była ona z silnika na jednopunkcie czy na mechaniczym wtrysku ?
A z samym wtryskiem bedziesz coś robił ? i z dolotem ? Ja myslę czy nie wywalić tej rury po lewej stronie do której idzie rura do filtra - w gaźnikowcach tego nie ma, może bez niej będzie wiecej zimnego powietrza.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 31 sty 2010, 14:46

Ładnie ten silniczek modzisz :D Ciekawe czy w moim silniczku można taki tuning zrobić :D Teraz to leć na hamownię, ciekawe ile mu kucy przybyło :-D

Tak po za tematem to mam do Ciebie prośbę. Z racji, ze masz u siebie "rogalika" czyli Duo sounda, to czy mógłbyś mi dać jakąś fotkę i wymiary otworu jak to cuś u mnie przymocować, bo nie mam bladego pojęcia a nie chciałbym tego spie..... . Aha i jak to podłączyć pod głośniki, bo mam do tego 6 kabli, a nie wiem który gdzie i do czego :-x

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 31 sty 2010, 14:50

Głowica była z mono. Z dolotem już kombinowałem ale efekty były słabe - przy stożku możne i moment zszedł o jakieś 20-50 ale wzrosło zużycie oleju i strasznie głośno było, bez tego "ślimaka" można zrobić i tak chyba tez zrobię. Myślałem tez o filtrze z golfa - ma większą powierzchnie filtrująca nawet go kopiłem ale się nie mieści obudowa...

Nad wtryskiem nic nie myślałem. Generalnie to auto ma być ekonomiczne. A jeśli chodzi o moc to palny są ale to za jakiś czas ale o tym kiedy przyjdzie na to pora ;-)


Mariusz - niestety z ori instalacji zostały u mnie + i - do radia. Rogalik wraz z polka ustąpił miejsca polce z ori roleta bez głośników ;-)

Te pytanie skieruj do kolegi
daniello85 - do niego powędrowały te graty choć on nie ma tego podpiętego.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 31 sty 2010, 19:08

A na jekich felgach bedziesz jeździć ? na 15kach, czy 14ki zostawiasz ?
Pamiętam że jak miałem 15ki to mimo ze licznik przekłamywał na minus, to jednak auto troche bardziej mułowate było. Ja zostaję na 14.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 31 sty 2010, 19:53

Mam 2 komplety kółek alu - zima to seria 14/175/70 a lato 15/195/50. Powiem ci że nie zauważyłem różnicy - no może minimalnie gorzej kręci się kierownicą.

teraz jednak chcę sprzedać szprychy i zakupić 17/205/40 (odpowiednik serii).

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 31 sty 2010, 20:01

GerB3 pisze:Pamiętam że jak miałem 15ki to mimo ze licznik przekłamywał na minus, to jednak auto troche bardziej mułowate było.
Od kiedy to koła mają wpływ na pracę silnika :?: :roll: Jak koła większe to większy v-max jest przecie jest :-P
Oofol pisze:chcę sprzedać szprychy i zakupić 17/205/40 (odpowiednik serii).
WOOW to nieźle to będzie o nadkola przycierać na tych 17" Nie lepiej by było ori alu 16" od compi zapodać :?: A też ładniutkie są.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 31 sty 2010, 20:10

Rozmiar koła ma znaczenie - jak są dużo szersze albo średnica jest większa od ori rozmiaru to przyspieszenie jest gorsze.

Przecież napisałem że 17/205/40 to odpowiednik ori - maja nawet 5mm mniejszy obwód więc jak mają c haczyć o rant?
Obrazek

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 31 sty 2010, 20:23

Oofol pisze:Rozmiar koła ma znaczenie - jak są dużo szersze albo średnica jest większa od ori rozmiaru to przyspieszenie jest gorsze.
Ale jak zmienisz na oponki od większym profilu i o tej samej szerokości to przecież się powinno szybciej jechać w porównaniu do tych co były przedtem.
Oofol pisze:Przecież napisałem że 17/205/40 to odpowiednik ori - maja nawet 5mm mniejszy obwód więc jak mają c haczyć o rant?
Sorki wziąłem jako ori twoje dotychczasowe kółka na lato :-P Starość nie radość coraz gorszy ten wzrok się robi :lol:

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 31 sty 2010, 20:29

Audi Sport pisze:Od kiedy to koła mają wpływ na pracę silnika :?: :roll: Jak koła większe to większy v-max jest przecie jest :-P
oj kolego, przeważnie felga 15 jest cięższa od 14ki - zwiększa sie masa nieresorowana co w praktyce przekałada sie na osiagi i komfort. W prosty sposób - lepiej jest przekazać moment na koło które waży powiedzmy 12kg z oponą niż na takie które waży 15kg. Zwłaszcza ze tutaj nawet 150NM szału nie robi. Już pomijając samą wagę felg, chyba lepiej będzię przyspieszać na 6j/14 z oponą 185 niż 9/16 oponą 225, i nie chodzi tu o to co pokazuje prędkościomierz tylko o realny czas na setke mierzony np g-techem. W skrajnym prypadku masz sekunde na setke.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 31 sty 2010, 20:34

Marcin masz rację ale ja na kresce staje jedynie na spotach klubowych (STREET-ROULETTE ) ;-)
Na co dzień to jedynie wyprzedzam.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 31 sty 2010, 20:37

Ja też ;-)

Ale w naszych przypadkach trzeba kombinowac nawet kołami jak chce sie trochę szybciej pojeździc. Jak sie ociepli to wywale tego ślimaka od dolotu, zobaczymy co to da <ok>

Powodzenia w modach :-D

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 31 sty 2010, 20:39

Ja to zrobię jutro ;-)

Tobie też życzę powodzenia <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 31 sty 2010, 21:21

To nie zapomnij sie podzielić wrażenia wo wywaleniu tego rogala :-D

Awatar użytkownika
kolodzieju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
Lokalizacja: Warszawa | Łowicz

Post autor: kolodzieju » 01 lut 2010, 08:21

Oofol, !! na wizytowce masz hamulce przez "CH"

Awatar użytkownika
maniek75
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1244
Rejestracja: 28 sie 2007, 20:18
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: maniek75 » 01 lut 2010, 10:34

Oofol,
Dwururka fajnie sie prezentuje <spoko>
Jak zapodasz 17-stki to i tak za szybko nie będziesz się poruszał, bo jamy w jezdni ci na to nie pozwolą, ale ładnie będzie się Shrek prezentował <ok>
Masz jakiś felunek na oku? i czy ma to być coś z rantem?
Na Allegro kolega Edd wystawił swoje Brocki B1. 16-stki z rantem, do Shreka pasowały by jak ulał, pokukaj.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl