[B4 All] osłona dolna silnika
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wlasnie chce sobie kupic oslone pod silnik i czytajac ten temat postanowiłem sprawdzić jak to jest z tymi zamiennikami i znalazłem w internecie opisy ABS PCV materiału z których sa one zrobione a przynajmniej ta ktora chce kupic
wyniki tego co znalazłem:
PCV mieknie w 70 stopniach
ABS jest tego wiele i sa specjalne typy do mieszania z PCV
sam ABS mięknie w granicach temp. 85-115°C i tu rodzi sie moje pytanie czy taka odporność wystarczy??
nie moglem znalesc opisu polaczonych tych 2 tworzyw
wyniki tego co znalazłem:
PCV mieknie w 70 stopniach
ABS jest tego wiele i sa specjalne typy do mieszania z PCV
sam ABS mięknie w granicach temp. 85-115°C i tu rodzi sie moje pytanie czy taka odporność wystarczy??
nie moglem znalesc opisu polaczonych tych 2 tworzyw
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To jest tak jak z kołpakami. Ori są drogie ale tego nie uszkodzisz. Kup tani kołpak za 15 zł. Podczas montażu potrafią się już połamać. I z podłogami jest tak samo. Może jak kupisz jakąś lepszą to potrzyma. Ale ostatnio na giełdzie widziałem takie że pod światło to były przezroczyste. Już widzę jak długo to wytrzyma.MARCiN pisze:szukaj oryginalnej osłony one sa z zupełnie innego materiału te zamienniki sie wyginają i obwieszaja doswiadczyłem tego na własnym autku z tym ze mam V6 a one dobrze grzeją
Sam rozglądam się za jakąś ori do A4 ale ciężko to spotkać. Na razie jeżdżę na takiej zrobionej przez siebie z dykty odpowiednio pomalowanej. Póki co zdaje egzamin. Przynajmniej do komory śnieg się nie pakuje, ale wiem że to rozwiązanie tymczasowe bo dykta wieczna nie będzie.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Myślę że jeśli chodzi o tą na skrzynię to nie spełnia już tak ważnej roli jak ta z przodu. Ale zawsze oczywiście warto mieć komplet. W pewien sposób na pewno chroni jakąś część silnika i skrzyni przed syfem z ulicy. Ta którą ja sobie zrobiłem zasłania cały silnik i załom skrzynie. W zasadzie jest na całą długość komory silnika.
A co myślicie o zrobieniu takiej swojej osłony z jakiejś blachy? Oczywiście blacha musiałaby być odpowiednio profilowana aby sztywna. Plus od środka myślałem dać jakiś filc czy coś w tym rodzaju dla dodatkowego wygłuszenia oraz aby blacha nie wpadała w wibracje. Co myślicie?
A co myślicie o zrobieniu takiej swojej osłony z jakiejś blachy? Oczywiście blacha musiałaby być odpowiednio profilowana aby sztywna. Plus od środka myślałem dać jakiś filc czy coś w tym rodzaju dla dodatkowego wygłuszenia oraz aby blacha nie wpadała w wibracje. Co myślicie?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie wiem jak jest to w ori osłonach w Audi, ale podejrzewam że tak jak w VW. U starszego jest właśnie coś takiego podobnego jak filc i faktycznie po latach nie wygląda to najlepiej. Ale oczywiście co do wygłuszenia nie musi to być koniecznie filc. Można by zastosować też maty głuszące, one są chyba jakieś gumowe. Bądź coś innego. Generalnie chodzi mi o opinie co myślicie na temat wykonania tego z blachy. U starszego w passacie B2 osłona tylna na skrzynie jest wykonana właśnie ori z blachy.Krzysztof_Suliko pisze:jak filc nasiąknie np. cieknącym olejem lub płynem nie będzie to za pięknie już wyglądało.Labiel pisze:Plus od środka myślałem dać jakiś filc czy coś w tym rodzaju dla dodatkowego wygłuszenia
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Obczaj to co prawda to jest do T4 ale ciekawe rozwiązanie http://allegro.pl/item882376666_oslona_ ... hroni.html
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Rozmyślałem nad zastosowaniem cięciejszej blachy ale ją trzeba byłoby profilować żeby się nie gięła. Tu widzę zastosowana jest ciut grubsza i jej profilowanie nie jest potrzebne. Też pewna alternatywa, tak samo jak zastosowanie blachy aluminiowej - ale tu już koszty pewnie wzrosłyby do nieopłacalnych.ysiul pisze:Obczaj to co prawda to jest do T4 ale ciekawe rozwiązanie http://allegro.pl/item882376666_oslona_ ... hroni.html
Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 22:35 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.