Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] How-To: Przełącznik zespolony (kierunki i światła).

Wszystko co związane z naprawami i modydikacjamy a nie pasujące do w/w
szuma2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 kwie 2009, 19:01
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: szuma2 » 27 sty 2010, 08:31

lepij posmaruj ja też swoje jednak rozkreciłem raz jeszcze i posmarowałem ale jek tek skrecałem i rzkrecałem ( z 5 razy chyba bo zawsze cos było żle ) to postanowiłem n te punkty na blaszkach nadlać troszke cyny bo nie wiem ile tak jak ty przytarłem tego bobka na blaszkach i drugie to czy juz ktos ni robił tego przede mna i ta blaszka od świateł mijnia ta na 4 punkty co łapie co trudnowłóżyć też nadlałem te punkty i po skreceniu moge rzec sztuka nówka nie śmigana "wszstko ok

mariusz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 250
Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
Lokalizacja: Biecz

Post autor: mariusz8282 » 27 sty 2010, 22:54

szuma2, tzn mowisz zeby te styki miedziane wszystkie przesmarowac jakims smarem? Nie bedzie to powodowało jakichs zwarc albo cos? Styki tez potraktuje lekko cyna tak jak radzisz :) Mam tylko maly problem bo ten hamulec ktory skleilem (mysle ze idealnie) powoduje chyba ze wlaczanie kieruna prawego "na sucho" po złożeniu nie jest do konca takie jak powinno bo troszke cofa wajhe i ciezej sie wlacza. Ciekawe czy by działało po zalozeniu w aucie.

szuma2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 kwie 2009, 19:01
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: szuma2 » 27 sty 2010, 23:08

chodzi mi własnie o posmarowanie prowadnic od kierunkowskazu tych ksiezycy miedzianych co chodzi raczka od kierunków bo na sprerzyny i styki na te blaszki wydaje mi sie niepotrzebnie bo smar moze "kleic" elementy a juz wyzej na właczniku swiateł tez wszystko tam gdzei wystepuje tarcie a blaszka na hamulcu jest moze trosze za szeroka w stosunku do samego hamulca a moze jest gdzis jakas zadra co powoduje to właczanie u mnie działa i naprawde jestem zadowolony, sprwdz i ewentualnie moze zwęż ta nadlejona blaszke bo chociaz ni widziałem tego elementu ale wydaje mi sie ze to moze byc to
powodzenia

mariusz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 250
Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
Lokalizacja: Biecz

Post autor: mariusz8282 » 27 sty 2010, 23:11

no własnie ta blaszke zrobilem węzsza niz szerokosc hamulca tak ze nie wystaje :) No ale nic, popoatrze na to jeszcze raz i zrobie tak jak mowisz. Jak zrobie to w ktorys dzien napisze czy udalo mi sie naprawic :) Dzieki

szuma2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 kwie 2009, 19:01
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: szuma2 » 28 sty 2010, 10:14

ja zrobiłem dosłownie tej samej szerokości co hamulec i jest dobrze popatrz jescze bo moze nie o hamulec chodzi a cos innnego wadzi

940NW

Post autor: 940NW » 29 sty 2010, 12:29

Czy nie prostszym sposobem jest zrobić tak jak ja zrobiłem. Pisałem o tym na początku tego postu. U mnie co prawda ten hamulec się nie ukruszył ale i tak wyskakiwał z tego mocowania, efektem był luz i trzaski przy włączaniu kierunków. Ja po prostu dopasowałem z kawałeczka grubej twardej gumy podparcie dla tego plastiku, przykleiłem klejem tą gumę (nie do hamulca tylko do tego miejsca gdzie go wcisnąłem, zresztą jak będzie dobrze dopasowany to i tak opiera się o ścianki, więc pewnie i bez kleju by było) i po problemie, kierunki działają, luzów nie ma, nic nie strzela (choć wydaje mi się, że włączają się minimalnie głośniej, ale za to mam wrażenie, że precyzyjniej) Skorzystałem ze zdjęcia bedącego juz w tym temacie i zaznaczyłem gdzie ten gumowy prostokąt trzeba zamontować. Obrazek

mariusz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 250
Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
Lokalizacja: Biecz

Post autor: mariusz8282 » 06 lut 2010, 23:46

Chlopaki, przed chwila wracalem autem do domu i tu nagle poczułem spalenizne i w tym momencie tez zauwazylem ze z pająka po stronie lewej (od kierunkow i swiatel) wydobywa sie dymek. Wychodził z dziury w która wchodza obie rączki przelaczników przy kolumnie. Wszystko dziala tak jak dzialalo do tej pory. Mial ktos moze taki przypadek albo wie co jest przyczyna?

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 07 lut 2010, 07:38

ja mialem kiedys taki przypadek, ale nie mialem dlugich swiatel nie wymienialem do tej pory przelocznika i sam sie naprawil :)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 07 lut 2010, 08:15

mariusz8282, po prostu zrobił zwarcie... Rozbierz i dokładnie przeczyść żeby następnym razem nie było większych strat. ;-)

szuma2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 kwie 2009, 19:01
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: szuma2 » 07 lut 2010, 21:52

mariusz8282 zaizoluj tak jak ja zrobiłem masz linka
https://audi80.pl/-all-brak-dl-swiat ... t37113.htm myslałem ze go widziałes, do zaizolowania uzyłem koszulki samokurczliwej u mnie naprawde wszysko działa ok
powodzenia

mariusz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 250
Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
Lokalizacja: Biecz

Post autor: mariusz8282 » 07 lut 2010, 22:19

Niki20 tak wlasnie zrobie. Dziś jezdzilem i o dziwo nic sie nie palilo. Ale jutro sie za to wezme.
Szuma2 - ja tamtego pajaka skrecilem wg Twoich rad i działa "na sucho" czyli lezy jeszcze na biurku. Jutro mam czas to go wymienie i zobacze czy bedzie dzialal w aucie. Tamtego co iskrzy wykrece i tez bede reanimowal. Apropos - nie dawalem nigdzie zadnej koszulki samokurczliwej :/

szuma2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 kwie 2009, 19:01
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: szuma2 » 07 lut 2010, 22:52

pod koniec postu do którego dałem Ci link jest foto juz z oizolowanym hamulcem zobacz i nie zaszkodzi to zrobic

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 08 lut 2010, 09:24

Panowie co do smarowania styków to należy to zrobić - w innym wypadku spowodujecie szybkie ich przetarcie! Smarujemy wazeliną ;-) techniczną.

mariusz8282
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 250
Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
Lokalizacja: Biecz

Post autor: mariusz8282 » 08 lut 2010, 20:40

Szuma2, wymienilem dzis na probe przelacznik ktory reanimowalem i swiatla dlugie juz mam ale niestety nie wiem czemu kierunki nie dzialaja :/ ani prawy ani lewy. Bede musial znow go rozebrac i cos pokombinowac tylko ze nie wiem co tam moze byc nie tak. Wczesniej nie bylo swiatel dlugich na tym przelaczniku.

szuma2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 kwie 2009, 19:01
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: szuma2 » 09 lut 2010, 17:26

kolego niestety nie wiem ale musisz rozkrecic jeszcze raz i moze poprostu dokładnie jeszcze raz złożyć zwazając na raczke od kierunków ja swoje rozkrecałem dla wojego pocieszenie chyba z 10 razy bo zawsze cos było żle

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl