[B4 ABK Avant] Guma na maglownicy
[B4 ABK Avant] Guma na maglownicy
Na maglownicy- kolumna kierownicza mam pęknieta gumę. Czy trzeba to niezwłocznie wymienic?? Byłbym wdzieczny za info
Ostatnio zmieniony 10 paź 2010, 10:31 przez zygfryd73, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie trzeba wyciągać maglownicy żeby wymienić tą gumę. Przed wymianą najlepiej ustawić auto z kołami skręconymi tak żeby był lepszy dostęp do śrub (jeśli dobrze pamiętam, to trzeba skręcić w lewo), Przyda się też wyjąć akumulator żeby można było włożyć rękę w jego miejsce. Następnie trzeba odkręcić drążki kierownicze od przekładni (maglownicy).
Robota niewygodna i trochę trzeba się naszarpać.
Ps.
Było już o tym na forum więc na przyszłość używaj szukajki
Robota niewygodna i trochę trzeba się naszarpać.
Ps.
Było już o tym na forum więc na przyszłość używaj szukajki
radził bym jak najszybciej to wymienić sama woda tak szybko ci tam nie wpadnie ale nei daj boze piach jak poleci to nie bedzie ciekawie.
sama wymiana gumy to zadna filozofia najgorszy dostęp jest ciężko podejść,ja u siebie akumulatora nie wyciągałem ja u siebie odkrecalem sruby od strony nadkola odkrecilem kolo i po trochu odkrecalem wkladajac reke z kluczem przez otwor z ktorego wychodzi drążek kierowniczy i po trochu z pod maski poniewaz jest tak ze kluczem trzeba pod skosem podchodzic lub robic po 1/4 obrotu np.i dalej ze by obrucic srube trzeba podejsc od nadkola
jak bys mial problemy z tym to pisz chetnie pomoge
sama wymiana gumy to zadna filozofia najgorszy dostęp jest ciężko podejść,ja u siebie akumulatora nie wyciągałem ja u siebie odkrecalem sruby od strony nadkola odkrecilem kolo i po trochu odkrecalem wkladajac reke z kluczem przez otwor z ktorego wychodzi drążek kierowniczy i po trochu z pod maski poniewaz jest tak ze kluczem trzeba pod skosem podchodzic lub robic po 1/4 obrotu np.i dalej ze by obrucic srube trzeba podejsc od nadkola
jak bys mial problemy z tym to pisz chetnie pomoge
Oczywiście, że jest do kupienia <ok> sam zauważyłem dziś, że niestety zaczęła mi się listwa świecić w komorze :-x Chyba ostatnie mrozy dały bobu osłonie.
Jakby co to podaję numer części wg. ETKA, aktualizacja 656
A tu link (CLICK!) do tematu w dziale warsztat
Wszystko ładnie opisane, nawet ja sobie już dam radę :lol:
Jakby co to podaję numer części wg. ETKA, aktualizacja 656
Kod: Zaznacz cały
811 419 831 B
Wszystko ładnie opisane, nawet ja sobie już dam radę :lol: