Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 coupe] gwint

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 16 lut 2010, 17:33

AUDI_A6 pisze:Zdjęcia dokładne dostałem, ale wiesz na zdjęciach to i ja jestem ładny :mrgreen:

Ha ha ha rozbawiłeś mnie do łez :mrgreen: Więc trzeba czekać aż właściciel się sam wypowie czy to ten sam gwint czy też inny

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 18 lut 2010, 19:30

Sprzedający jest totalnie dziwny. Kolega z nim negocjuje od paru dni żeby mu sprzedał za 1000zł a on nie nie chce czeka do końca aukcji. Dziś dostał wiadomość, że jednak nie sprzedaje.

Tak więc odradzam zakupy u niego, niech se go trzyma, bo "on wie jaki ma rarytas" hahaha.

Awatar użytkownika
KaZi_2005
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 893
Rejestracja: 11 kwie 2009, 08:41
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: KaZi_2005 » 18 lut 2010, 19:36

ktoś wczesniej wspomniał że tamten gwint był odkręcany młotkiem i przecinakiem... mam dokładniejsze jego zdjęcia i widac na nakrętkach że tak właśnie było... teraz to juz obstawiam na 99% ze to ten sam... poza tym właściciel pisał mi że dowiadywał się o regeneracje... podobno nie wymaga ale dla pewnosci właściciel chciałby ją zrobić... dzwine jak dla mnie... :?:

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 18 lut 2010, 19:41

No faktycznie to dziwne.Ktoś mu daje całkiem rozsądne pieniądzę za ten gwint a on nie chce.No wiadomo jak jest-gwint to jest rarytas bo nie ma co się oszukiwać ciężko go zdobyć w PL.Ale bez przesady-nikt przecież nie zapłaci nie wiadomo jakich pieniędzy za gwint w który jeszcze trzeba trochę wsadzić $$$.A skoro potwierdzi się że to ten sam gwint który był już wcześniej na Alledrogo to zupełnie nic nie rozumiem.Bo jeśli to ten sam to obecny właściciel by jeszcze na nim zarobił sprzedając go koledze AUDI_A6 za kółko.Dziwne nie ma co...

[ Dodano: 2010-02-18, 20:05 ]
KaZi_2005 pisze:ktoś wczesniej wspomniał że tamten gwint był odkręcany młotkiem i przecinakiem... mam dokładniejsze jego zdjęcia i widac na nakrętkach że tak właśnie było... teraz to juz obstawiam na 99% ze to ten sam... poza tym właściciel pisał mi że dowiadywał się o regeneracje... podobno nie wymaga ale dla pewnosci właściciel chciałby ją zrobić... dzwine jak dla mnie... :?:

No ja tak pisałem że te nakrętki były zajechane jak koń szmaciarza.Pamiętam że widziałem zdjęcia z tamtej aukcji i nawet sprzedający wtedy pisał jaki jest ich stan i że jakiś tam wkład wymaga regeneracji.

Awatar użytkownika
KaZi_2005
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 893
Rejestracja: 11 kwie 2009, 08:41
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: KaZi_2005 » 18 lut 2010, 20:17

Obrazek

takie jedno zjęcie poglądowe nakrętek z tego gwintu... czy to przypomina tamten gwint o ktorym mowa?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 18 lut 2010, 20:30

No akurat takiego zdjęcia na aukcji nie pamiętam -chodzi mi o tło więc podejrzewam że to zdjęcie robił już nowy właściciel-ale faktycznie-tamte nakrętki wyglądały bardzo podobnie-też były takie pozdzierane itp.więc to chyba ten sam gwint.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 20 lut 2010, 11:42

To, że nakrętki są poniszczone to raczej nic nowego, bo dość często ludzie odkrecają je młotkiem i przecinakiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 20 lut 2010, 11:47

No tak tylko się dziwię czemu ludzie je właśnie tak odkręcają skoro są do tego specjalne klucze.A jak w gwincie wygląda sprawa z wkładami i ich regeneracja?Ogarnie to każdy zakład zajmujący się regeneracja amorków?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 20 lut 2010, 12:50

Haha kupujący zrezygnował ze sprzedaży, 1000zł go nie zadowala. Aukcja zakończona. Nie mam pytań.

Luk co do regeneracji to są zawodniki od takich rzeczy na vwgolf.pl można ich poszukać. Nie regenerowałem nigdy, ale wydaje mis ie że byle kto tego nie zrobi.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 20 lut 2010, 13:22

Pytam bo wiem że są zakłady które zajmują się regeneracją amortyzatorów więc podejrzewam że z tym także dali by sobie radę.W jak w ogóle wygląda sprawa z gwintem?Chodzi mi o budowę i zamontowanie wkładów.Jak to wygląda?Rozumiem że wkłady są cztery tak?Może pytanie tendencyjne ale nie miałem do tej pory gwintu w ręku a ze zdjęć wszystkiego zobaczyć nie można.

Awatar użytkownika
Ur-Arek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 18 sty 2009, 15:01

Post autor: Ur-Arek » 20 lut 2010, 14:10

luk448 pisze:No tak tylko się dziwię czemu ludzie je właśnie tak odkręcają skoro są do tego specjalne klucze.A jak w gwincie wygląda sprawa z wkładami i ich regeneracja?Ogarnie to każdy zakład zajmujący się regeneracja amorków?
Z doświadczenia znajomego, który używał gwintu na codzień wiem, że taka eksploatacja uniemożliwia demontaż gwintowanego zawieszenia bez "NARZĘDZI SPECJALISTYCZ
NYCH". Oczywiście to kwestia czasu, możliwości i pewnie umiejętności. Co innego jak np ATLAS - używanie spordyczne auta, dbanie o jego czystość (podwozia) zagwarantuje możliwość ewentualnego demontażu pzy pomocy klucza.
Podejżewam, że gwit jeździł sporo i solidnie, w związku z czym demontaż nie był PROSTY.

Ale to moje przypuszczenie. <osohozi> Ważne, że nikt się w to nie "ubrał" a rarytas został w dobrych rękach.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 20 lut 2010, 15:20

Na forum bodajże cultstyle.pl właściciel beżowej jetty jeździł na gwincie.Widziałem na zdjęciach gdzieś w sieci że do zabezpieczenia gwintu użył skaj i obłożył nią właśnie gwint w celu zabezpieczenia przed warunkami atmosferycznymi i różnymi śmieciami typu piasek,błoto asfalt itp.Jakoś ją przymocował aby podczas jazdy to nie spadało itp.Ponoć po tym zabiegu nakrętki po sezonie użytkowania gwintu dały się odkręcić palcami.

[ Dodano: 2010-02-20, 15:33 ]
O znalazłem jego patent z tą skają.Kolega na pseudo Cichy.A to to Jetta Mk2 coupe.Niektórzy zapewne ją znają.
http://www.cultstyle.pl/viewtopic.php?f ... 1&start=15

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 lut 2010, 01:09

luk448 pisze:O znalazłem jego patent z tą skają.Kolega na pseudo Cichy.A to to Jetta Mk2 coupe.Niektórzy zapewne ją znają.
Kumpel kupił od niego BBSy RS do bmw. Koleś to maniak, a na żywo jego jetta wymiata, wszystkie części wyglądają w niej jak nowe. Oprócz felg i gleby, duże wrażenie zrobiły na mnie szyby. Są tak przezroczyste jak w nowym aucie :)

A co do gwintu, to uważam, że skręcając auto maksymalnie w dół, uniemożliwiamy sobie normalne poruszanie autem. Szkoda nerwów... ja chcę to zrobić, bo cabrio mam tylko do zabawy + jako osobistą skarbonkę :)

A co do odkręcania gwintów to się zgodzę. Widziałem kilka aukcji w stylu:
"spżedam zawieszenie gwintowane prawie nie urzywane, polecam wrzystkim ludzią chcacym poprawic wyglad swojego samohodu" :)

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 21 lut 2010, 21:01

polatajcie ludzie troche z gwintem, a później piszcie.
- wszystko zależy od użytkowania i zabezpieczenia tego ustrojstwa. tyle.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl