Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9tdi 1Z] Brak siły

LukaszSzer1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sty 2010, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

[1.9tdi 1Z] Brak siły

Post autor: LukaszSzer1986 » 18 lut 2010, 09:41

Moje pytanie jest takie że moja audiczka dziwnie się zachowuje mianowicie nie mogę ruszyć np. na 2 bo mi zgaśnie a na 1 też muszę mu trochę dodać więcej gazu żeby ruszyć, diesel chyba powinien silniejszy. Chyba na 1 to ja bez gazu powinienem ruszać? W czasie jazdy nie widzę żadnej różnicy w przyśpieszaniu ani braku mocy.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 18 lut 2010, 12:55

coś jest nie tak jak powinno,pewnie nie działa podcisnieniowy przyspieszacz obrotów......

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 18 lut 2010, 13:20

Powinien ruszać bez problemu.Tak jak teraz (zima)ruszam z II bez gazu bo na I to na czarnym asfalcie inaczej nie ma sensu a ostatnio się zagapiłem i z III też poszła bez problemu. Nie wiem co jest za to odpowiedzialne ale obroty powinny się same wyrównać do tych ~900 Jak ruszę z II bez gazu i wystarczy ,że zacznie się toczyć to mogę puścić sprzęgło a na obrotku widać jak spadnie do ~500 i samo się podniesie na ~900 nie ma mowy żeby się zadławiła.Nie wiem czy za takie rzeczy nie odpowiada nastawnik :roll:

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 18 lut 2010, 13:32

jest tam jakis system ,który podnosi obroty pod obciązeniem...

LukaszSzer1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sty 2010, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: LukaszSzer1986 » 18 lut 2010, 17:18

Poprosił bym o rozwiniecie gdzie się znajduje ten przyśpieszacz jak on działa i w jaki sposób można go naprawić. czy to jest bardzo skomplikowane? Z góry dziękuje za pomoc.

jetta1911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:13
Lokalizacja: Duczki

Post autor: jetta1911 » 18 lut 2010, 18:05

Kolego a podpinałeś vaga ?

Komp ci wszystko powie.
jeśli nie masz to zapraszam do Wołomina na diagnostykę. :mrgreen:

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 18 lut 2010, 19:27

może gdzieś ucieka sprężanie albo jak kolega wyżej powiedział pod Vaga i będzie coś więcej wiadomo

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 18 lut 2010, 19:46

na 1 biegu to bez dotykania gazu powinien wyjechac nawet pod górkę... najlepsze było by podpięcie pod vag jak koledzy radzą.mój kumpel miał podobny problem jak miał masakrycznie za małą dawkę paliwa ustawioną ale to wyjdzie na kompie...

adams

Post autor: adams » 18 lut 2010, 20:27

KOLEDZY JA TEŻ MAM PROBLEMY Z RUSZANIEM I Z PRZYSPIESZANIEM.
BYŁEM W WARSZTACIE, KTÓRY ZAJMUJE SIE DIAGNOSTYKĄ I NAPRAWĄ TURBOSPRĘŻAREK, MIAŁEM PODPIĘTY KOMPUTER I STWIERDZILI ŻE MOJA TURBINKA JEST OK ŁADNIE WCHODZI I ZCHODZI Z OBROTÓW I DOKŁADNIE WTEDY KIEDY TRZEBA.
PRZEPŁYWOMIERZ TEŻ JEST OK. WIĘC PYTAM CO TO JEST ?????????????
OSTATNIO JADĄC W TRASE SPRAWDZAŁEM JĄ I OKAZAŁO SIĘ ŻE 160 KM/H TO JEST WSZYSTKO NA CO JĄ STAĆ, BO JEST LEKKIE SZARPNIĘCIE I TAK JAK BY COŚ ODCIEŁO I JEST STA ŁA PRĘDKOŚĆ, A NA 4 TO ODCIEŁO MI PRZY 4500 OBR/MIN. MOŻE KTOŚ MIAŁ JUŻ TAKI PRZYPADEK BO JA JUŻ NIE MAM SIŁY. POZDRAWIAM.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 18 lut 2010, 22:12

to szarpnięcie to normalne tzw."dziura" ale fakt że te 160 jakoś mało ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 18 lut 2010, 22:21

160 to nie jest zły wynik jak na te lata...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 lut 2010, 22:25

januszbin pisze:coś jest nie tak jak powinno,pewnie nie działa podcisnieniowy przyspieszacz obrotów......
Sorry kolego ale stwierdzam z całą pewnością że w TDI 1Z nie ma czegoś takiego ,przynajmniej u mnie a niczego w osprzecie silnika na pewno nie brakuje.Obroty silnika jak i dawkę paliwa w pewnym zakresie ustawia się vagiem (w większym zakresie nastawnikiem )wszystkim steruje komp nie ma żadnych podciśnieniowych regulatorów

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 18 lut 2010, 22:32

powiem tak i powtórzę to, ALA fachowcy którzy maja Vaga który sprawdza błędy czyli taki mechanik to nic ci nie zrobi sprawdzi temperaturę/kat wtrysku/dawka/bledy itp podczas postoju i wyskrobie ci 50 zl z kieszeni za podpięcie pod kompa. Ruszy ci sztanga jak bylo w moim przypadku i powie ze teraz powinno byc lepiej proszę sprawdzić.


Najlepiej pojedz do kogoś kto ci porobi logi dynamiczne/statystyczne i dodatkowo posprawdza ci wszystko przy silniku.
objawów moze byc wiele: slaby olej, pobiera lewe powietrze kolo filtra, przeładowanie turbiny jest.
Jak wam zależy na osiągach w zetorach to zróbcie sobie chip tuning lub włóżcie te rezystory/oporniki i będziecie jeździć na 2 kolach :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 lut 2010, 22:41

adams pisze:A NA 4 TO ODCIEŁO MI PRZY 4500 OBR/MIN.
A do ilu by kolega chciał dokręcić skoro fabryka tyle dała?
adams pisze:KOLEDZY JA TEŻ MAM PROBLEMY Z RUSZANIEM I Z PRZYSPIESZANIEM.
Sprawdż sobie kolego jaką masz dawkę paliwa
adams pisze:OSTATNIO JADĄC W TRASE SPRAWDZAŁEM JĄ I OKAZAŁO SIĘ ŻE 160 KM/H TO JEST WSZYSTKO NA CO JĄ STAĆ
To tylko 15km/h mniej od danych fabrycznych .Po tylu latach i przejechanych kilometrach to i tak niezły wynik.A ci spece od turbiny sprawdzali ci ją na postoju czy w czasie jazdy? Bo jak na postoju to <haha> nie ma takiej możliwości żeby coś konkretnego stwierdzić .Turbinę i to ile ładuje sprawdza się w czasie jazdy

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 19 lut 2010, 10:17

Kolego adams nie piszemy dużymi literami jest to uznawane za krzyk zapoznaj się z regulaminem inaczej dostaniesz ostrzeżenie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl