[1.9tdi 1Z] Brak siły
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 sty 2010, 10:18
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo do ruszania służy jedynka ,to nie cięzarówka w której rusza się z dwójki bo jedynka słuzy do ruszania z pełnym obciążeniem lub w trudnym terenieLukaszSzer1986 pisze:tylko chodzi mi dlaczego nie mogę ruszyć z 2
Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 19:33 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Łukasz zauważ że nasz poczciwy 1Z to nie jakaś wyścigówka zgodnie z danymi producenta max prędkość to ok 172km/h, te 190 mogłeś jechać nie przeczę ale czy to była na pewno prosta droga czy tylko ci się wydaje bo nie sądzę byś na prostej drodze bez lekkiego spadku leciał 190... o takich prędkościach to mówią koledzy którzy maja podrasowany silniczek. a to że wyciąga 160 a nie więcej to może być wiele przyczyn - mała dawka, nieszczelność w dolocie i wiele innych rzeczy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nigdzie wcześniej o tym nie pisałeśadams pisze:kolego munior może i masz racje że po tylu latach to normalne ale ja robiłem remont silnika a turbo było sprawdzane pod obciążeniem (w czasie jazdy).
o tym również nie pisałeś .pisałeś że wyciąga ci tylko 160 .Więc skąd ktoś ma wiedzieć co u ciebie było robione z silnikiem i ile ci wcześniej wyciągało auto ,skoro nie piszesz wszystkiego po koleiA do twojej wiadomości to jeszcze 6 miesięcy temu "po mimo wieku" wyciągała 190 km/h.
napisałem ci żebyś sprawdził dawkę paliwa .A skoro za wymądrzanie się uznajesz moją odpowiedż na to że normalną rzeczą jest odcięcie na czwartym biegu przy 4500tys obr.to trzeba było napisać do ilu obrotów krecił ci się wcześniej bo chyba wiekszości posiadaczy nie kręconych zetorów kręci się do takich obrotów i nie ma w tym nic nie normalnegoadams pisze:Nic kolego nie wnosisz w swoich postach tylko się wymądrzasz.
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
Zetora trzeba tylko dobrze odmulić.Ja swoim leciałem dwa razy 205km/h i to przed modami :mrgreen:hudy pisze:bo nie sądzę byś na prostej drodze bez lekkiego spadku leciał 190... o takich prędkościach to mówią koledzy którzy maja podrasowany silniczek
Do tego potrzebna jest oczywiście dobra prosta droga.
A po modach prędkość max. wcale nie wzrosła.
Jazda ze stała prędkością 190km/h po takiej drodze nie robi problemu,tyle że głośno już jest
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 sty 2010, 10:18
- Lokalizacja: Mazowsze
No koledzy, to chyba normalne że jak ktoś puści nagle sprzęgło przy załączonym drugim biegu to się zakaszla zetorek, trzeba zawsze dać gazu, po co męczyć pierścienie. Demona szybkości też nie róbcie z klekota bo nie ma z czego. Gdzie tak na chłopski rozum można przydusić do tych 190? I zresztą po co?
MUNIOR pisze:Sorry kolego ale stwierdzam z całą pewnością że w TDI 1Z nie ma czegoś takiego ,przynajmniej u mnie a niczego w osprzecie silnika na pewno nie brakuje.Obroty silnika jak i dawkę paliwa w pewnym zakresie ustawia się vagiem (w większym zakresie nastawnikiem )wszystkim steruje komp nie ma żadnych podciśnieniowych regulatorów[/quotjanuszbin pisze:coś jest nie tak jak powinno,pewnie nie działa podcisnieniowy przyspieszacz obrotów......
możliwe ,że nie nazywa się to tak jak napisałem ,ale z całą stanowczością stwierdzam ,że coś takiego jest i to nie tylko u mnie....i jest mi przykro,że u Ciebie to nie działa.....bo to fajna i przydatna rzecz,bardzo pomaga......
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
z tego co wiem to przyspieszacz jest tylko w TD wiec może chodzi ci o coś innego?? może jakoś sprecyzuj o co ci chodzi??januszbin pisze:możliwe ,że nie nazywa się to tak jak napisałem ,ale z całą stanowczością stwierdzam ,że coś takiego jest i to nie tylko u mnie....i jest mi przykro,że u Ciebie to nie działa.....bo to fajna i przydatna rzecz,bardzo pomaga......
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No właśnie kolego januszbin, prosimy o szczegóły .Jakiś opis gdzie to się znajduje u ciebie i jak wygląda bo podtrzymuję to co powiedziałem czyli że silniku 1Z nie ma żadnego podciśnieniowego regulatora obrotów bo wszystko jest sterowane przez kompahudy pisze:januszbin napisał/a:
możliwe ,że nie nazywa się to tak jak napisałem ,ale z całą stanowczością stwierdzam ,że coś takiego jest i to nie tylko u mnie....i jest mi przykro,że u Ciebie to nie działa.....bo to fajna i przydatna rzecz,bardzo pomaga......
z tego co wiem to przyspieszacz jest tylko w TD wiec może chodzi ci o coś innego?? może jakoś sprecyzuj o co ci chodzi??
nie pisałem że u mnie nie działa tylko że nie ma czegoś takiego i nie powinno być :->januszbin pisze:jest mi przykro,że u Ciebie to nie działa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 sty 2010, 10:18
- Lokalizacja: Mazowsze
Chyba nie rozumiesz mojego pytania jakie było? i nie musisz mnie uświadamiać jak ruszać z 2! Wolał bym na temat odpowiedzi niż takie pierdoły!BorysTDI pisze:No koledzy, to chyba normalne że jak ktoś puści nagle sprzęgło przy załączonym drugim biegu to się zakaszla zetorek, trzeba zawsze dać gazu, po co męczyć pierścienie. Demona szybkości też nie róbcie z klekota bo nie ma z czego. Gdzie tak na chłopski rozum można przydusić do tych 190? I zresztą po co?