Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9tdi 1Z] Brak siły

LukaszSzer1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sty 2010, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: LukaszSzer1986 » 19 lut 2010, 16:18

Ale moja 1.9tdi fajnie się rozpędza i dobrze przyśpiesza tylko chodzi mi dlaczego nie mogę ruszyć z 2 bo zgaśnie nawet przez chwile myślałem że może mam jakieś duże przełożenie ale chyba nie?

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 19 lut 2010, 16:36

a moze poprostu zaciągasz reczny i on zamarza (ja tak mam) i wtedy ciezko ruszyć
ja swoja przed chipem ruszałem z 1 bez gazu i bez gazu zmieniając bie gi rozpendzałem sie do 50 na 5 biegu
nie dotykając pedału gazu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2010, 19:09

LukaszSzer1986 pisze:tylko chodzi mi dlaczego nie mogę ruszyć z 2
Bo do ruszania służy jedynka ,to nie cięzarówka w której rusza się z dwójki bo jedynka słuzy do ruszania z pełnym obciążeniem lub w trudnym terenie
Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 19:33 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 19 lut 2010, 19:18

Łukasz a po co ty w ogóle chcesz z tej dwójki ruszać bo ja już nie rozumiem. jeśli wszytko jest ok samochód normalnie jeździ to w czym problem??

adams

Post autor: adams » 19 lut 2010, 20:07

kolego munior może i masz racje że po tylu latach to normalne ale ja robiłem remont silnika a turbo było sprawdzane pod obciążeniem (w czasie jazdy). Nic kolego nie wnosisz w swoich postach tylko się wymądrzasz. A do twojej wiadomości to jeszcze 6 miesięcy temu "po mimo wieku" wyciągała 190 km/h.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 19 lut 2010, 20:21

Łukasz zauważ że nasz poczciwy 1Z to nie jakaś wyścigówka zgodnie z danymi producenta max prędkość to ok 172km/h, te 190 mogłeś jechać nie przeczę ale czy to była na pewno prosta droga czy tylko ci się wydaje bo nie sądzę byś na prostej drodze bez lekkiego spadku leciał 190... o takich prędkościach to mówią koledzy którzy maja podrasowany silniczek. a to że wyciąga 160 a nie więcej to może być wiele przyczyn - mała dawka, nieszczelność w dolocie i wiele innych rzeczy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2010, 22:14

adams pisze:kolego munior może i masz racje że po tylu latach to normalne ale ja robiłem remont silnika a turbo było sprawdzane pod obciążeniem (w czasie jazdy).
Nigdzie wcześniej o tym nie pisałeś
A do twojej wiadomości to jeszcze 6 miesięcy temu "po mimo wieku" wyciągała 190 km/h.
o tym również nie pisałeś .pisałeś że wyciąga ci tylko 160 .Więc skąd ktoś ma wiedzieć co u ciebie było robione z silnikiem i ile ci wcześniej wyciągało auto ,skoro nie piszesz wszystkiego po kolei
adams pisze:Nic kolego nie wnosisz w swoich postach tylko się wymądrzasz.
napisałem ci żebyś sprawdził dawkę paliwa .A skoro za wymądrzanie się uznajesz moją odpowiedż na to że normalną rzeczą jest odcięcie na czwartym biegu przy 4500tys obr.to trzeba było napisać do ilu obrotów krecił ci się wcześniej bo chyba wiekszości posiadaczy nie kręconych zetorów kręci się do takich obrotów i nie ma w tym nic nie normalnego

adams

Post autor: adams » 20 lut 2010, 10:31

Kolego munior dziękuje za pomoc, na pewno to sprawdzę :-). Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 20 lut 2010, 10:47

hudy pisze:bo nie sądzę byś na prostej drodze bez lekkiego spadku leciał 190... o takich prędkościach to mówią koledzy którzy maja podrasowany silniczek
Zetora trzeba tylko dobrze odmulić.Ja swoim leciałem dwa razy 205km/h i to przed modami :mrgreen:
Do tego potrzebna jest oczywiście dobra prosta droga.

A po modach prędkość max. wcale nie wzrosła.

Jazda ze stała prędkością 190km/h po takiej drodze nie robi problemu,tyle że głośno już jest :-/

LukaszSzer1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sty 2010, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: LukaszSzer1986 » 20 lut 2010, 13:02

Nie potrzebuje ruszać z 2.Tylko mnie to nie pokoi bo jeździłem a4 1.9tdi 90km i ruszał bez problemu nawet z 2. Bo jednak diesel powinien być trochę silniejszy jak ruszam. Dlatego założyłem ten post żeby się dowiedzieć czy coś jest nie tak. Czy tak powinno być.

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 20 lut 2010, 17:50

No koledzy, to chyba normalne że jak ktoś puści nagle sprzęgło przy załączonym drugim biegu to się zakaszla zetorek, trzeba zawsze dać gazu, po co męczyć pierścienie. Demona szybkości też nie róbcie z klekota bo nie ma z czego. Gdzie tak na chłopski rozum można przydusić do tych 190? I zresztą po co?

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 20 lut 2010, 19:53

MUNIOR pisze:
januszbin pisze:coś jest nie tak jak powinno,pewnie nie działa podcisnieniowy przyspieszacz obrotów......
Sorry kolego ale stwierdzam z całą pewnością że w TDI 1Z nie ma czegoś takiego ,przynajmniej u mnie a niczego w osprzecie silnika na pewno nie brakuje.Obroty silnika jak i dawkę paliwa w pewnym zakresie ustawia się vagiem (w większym zakresie nastawnikiem )wszystkim steruje komp nie ma żadnych podciśnieniowych regulatorów[/quot

możliwe ,że nie nazywa się to tak jak napisałem ,ale z całą stanowczością stwierdzam ,że coś takiego jest i to nie tylko u mnie....i jest mi przykro,że u Ciebie to nie działa.....bo to fajna i przydatna rzecz,bardzo pomaga......

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 lut 2010, 20:20

januszbin pisze:możliwe ,że nie nazywa się to tak jak napisałem ,ale z całą stanowczością stwierdzam ,że coś takiego jest i to nie tylko u mnie....i jest mi przykro,że u Ciebie to nie działa.....bo to fajna i przydatna rzecz,bardzo pomaga......
z tego co wiem to przyspieszacz jest tylko w TD wiec może chodzi ci o coś innego?? może jakoś sprecyzuj o co ci chodzi??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lut 2010, 20:56

hudy pisze:januszbin napisał/a:
możliwe ,że nie nazywa się to tak jak napisałem ,ale z całą stanowczością stwierdzam ,że coś takiego jest i to nie tylko u mnie....i jest mi przykro,że u Ciebie to nie działa.....bo to fajna i przydatna rzecz,bardzo pomaga......


z tego co wiem to przyspieszacz jest tylko w TD wiec może chodzi ci o coś innego?? może jakoś sprecyzuj o co ci chodzi??
No właśnie kolego januszbin, prosimy o szczegóły .Jakiś opis gdzie to się znajduje u ciebie i jak wygląda bo podtrzymuję to co powiedziałem czyli że silniku 1Z nie ma żadnego podciśnieniowego regulatora obrotów bo wszystko jest sterowane przez kompa
januszbin pisze:jest mi przykro,że u Ciebie to nie działa
nie pisałem że u mnie nie działa tylko że nie ma czegoś takiego ;-) i nie powinno być :->

LukaszSzer1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sty 2010, 10:18
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: LukaszSzer1986 » 20 lut 2010, 22:05

BorysTDI pisze:No koledzy, to chyba normalne że jak ktoś puści nagle sprzęgło przy załączonym drugim biegu to się zakaszla zetorek, trzeba zawsze dać gazu, po co męczyć pierścienie. Demona szybkości też nie róbcie z klekota bo nie ma z czego. Gdzie tak na chłopski rozum można przydusić do tych 190? I zresztą po co?
Chyba nie rozumiesz mojego pytania jakie było? i nie musisz mnie uświadamiać jak ruszać z 2! Wolał bym na temat odpowiedzi niż takie pierdoły!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl