Ja wiem tylko tyle, że system KE3-Jetronic jest bardzo podobny do systemu KE-Motronic. Uwierz mi głęboko się zagłębiałem w regulacje systemu Ke-Motronic. Jeśli chodzi o silnik NG to nie powiem, że wiem tyle co na temat 3A, ale w tych silniach nie reguluje się prędkości obrotowej biegu jałowego(jest ona regulowana raz w fabryce), zajmuje się tym silnik krokowy. Ja sam raczej bym się nie czepiał za regulowanie silnika krokowego.
Kolega który ma NG mówił, że jak ma rozregulowaną dawkę paliwa to obroty mu falują. Przy regulacji swojego 3A także zauważyłem w pewnych momentach falowanie, podbijanie obrotów... a zjadłem na tym trochę zębów...
Poza tym zmierzyłbym prąd nastawnika i wszystko byłoby wiadomo czy kręcił mechanik śrubką od CO.
[Coupe 2.3 NG] Jak wyregulowac wolne obroty na przepustnicy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Masz racje nie reguluje cię. Ale jak trafił na mechanika idiote, to mógł mu tą śrubką pokręcić. Ja kiedyś na takiego trafiłem, co mi kręcił tą śrubkąw tych silniach nie reguluje się prędkości obrotowej biegu jałowego
Nie rozumiem po co te bezsensowne dywagacje. Niech idzie chłopak i zobaczy. Jesli mu ta śrubka podpiera przepustnice, to niech ją wykręci i po sprawie, a jeśli nie to sie będziemy zastanawiać nad innym rozwiązaniem.
Pozdr.
To fakt... mógł pokręcić... Dlatego nie ufam mechanikom.Ale jak trafił na mechanika idiote, to mógł mu tą śrubką pokręcić.
OK, zobaczymy co będzie, jeśli nic nie znajdzie to będziemy dalej myśleć
PS. Gadałem jakiś czas temu z gościem co mu mechanik rozregulował szczelinę w nastawniku ciśnienia, nastawnik do wyrzucenia.... Patrzcie im uważnie na ręce co robią w waszych samochodach.
Re: [Coupe 2.3 NG] Jak wyregulowac wolne obroty na przepustn
kolego sprawdz śrube od przepustnicy powinna być zalakowana jeśli ktoś kręcił nią będziesz widział w adicy wolne obroty są ustawione na stałe a za ich regulacje odpowiada nastawnik przepustnicy jak masz taki problem przjedz nią zagrzej do tem 95 stopni i ustaw na 800 ob/min powinno być okimichal__ pisze:Witam bylem ostatnio u mechanika i nie wiem po co wlozyl mi lapy we wtrysk i teraz mam caly czas jakies 1050-1080 obrotów na biegu jałowym. Wiec pytanie jak w temacie. Auto nie chodzi na ssaniu, nawet jak odepne kostke od wtrysku rozruchowego obroty nadal za wysokie..