Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B3 2.0 AAD]-PAROWNIK LOVATO

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

[B3 2.0 AAD]-PAROWNIK LOVATO

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 14:38

co ta wąż idący z parownika proszę o sugestie widać ze to nie robota ręczna jakiegoś gazownika :-) po co on go wstawił

[ Dodano: 2010-02-28, 14:40 ]
a idzie on w to miejsce gdzie te dwie opaski są obok siebie
Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 18:47 przez irekprogram, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 28 lut 2010, 15:47

napisz prosze jeszcze raz jakie jest pytanie bo już nie wiem czy to robota ręczna czy jakiegoś gazownika?

[ Dodano: 2010-02-28, 15:47 ]
jeśli gazownika to najlepiej spytać u źródła

[ Dodano: 2010-02-28, 15:49 ]
aha warto by było gdybyś napisał też czy ten wąż się nagrzewa i czy zaraz za tymi opaskami wąż się kończy czy idzie dalej

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 16:29

a więc sorki wąz został wstawiony przez gazownika za kadencji poprzedniego właściciela auta idzie on do tej gumu która idzie do kolektora ssącega (na rysunku jest) a czy się nagrzewa? napiszę wieczorem jak się przejade .p.s widziałem chyba z 3 auta z tym samym silnikiem aad i ani jedno takiego czegoś nie miało po co to jest ??? to moje pytanie

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 lut 2010, 19:10

Czy w tym parowniku jest elektrozawór ? Jeżeli nie to jast to parownik podciśnieniowy w którym zaworem puszczającym gaz steruje podciśnienie z kolektora ssącego i ten wąż jest od tego sterowania . Podaj jeszcze do którego miejsca idzie dalej ten wąż - do której części w silniku jest podłączony . Przydało by się też zdjącie całego parownika .

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:12

jest elektrozawór a wąż idzie do tej gumy łączącej kolektor ssący z filtrem powietrza

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 lut 2010, 20:18

czyżby dekompensacja?

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:20

a o co chodzi z tą dekompensacja pandamix co to daje

[ Dodano: 2010-02-28, 20:22 ]
jeden z kolegów pytał mnie czy wąż się nagrzewa otóż nie,chyba chodziło mu o to żę płyn nim idzie otóż nie idzie)

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 lut 2010, 20:29

a tego to juz Ci kolego nie powiem,wiem ze u mnie po montażu blosa mam dana ta rurką w powietrze,nie mam tego podłaczonego,mój majster tak zrobił i tak zostało

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:33

lepiej wkręca się na obroty co nie?

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 lut 2010, 20:38

dzięki blosowi ogólnie ma inne życie,chodź nie teraz bo coś mi się porobiło i wariują obroty i spalanie i strasznie śmierdzi gazem,ale nie długo bo tak być nie może :lol:

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:44

słyszałem ze cięzko go ustawić? już dobry fachowiec musi być ?

[ Dodano: 2010-02-28, 20:48 ]
pandamix pisze:czyżby dekompensacja?
o co chodzi tą dekompensacją ???

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 lut 2010, 20:50

ja mam swojego człowieka którego śmiało mogę nazwać doktorem od mojego auta,pierwszy raz blosa regulował i nie powiem mówił że ciężko było,ale jak się podjął to i musiał skończyć,najważniejsze musi być cierpliwy człowiek,ustawiane miałem wszystko na słuch i było dobrze ale teraz coś się porobiło i mam lipę ale mam nadzieje że to nic poważnego,wiem jedno miedzy biosem a mixerem jest spora różnica

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 20:53

na razie w blosa się nie pcham, muszę parownik zmienić za parę miechów wtedy się zastanowie co wybrać

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 lut 2010, 21:36

Coś takiego widziałem jako modyfikacje parownika pod silnik z turbiną i wówczas to podłączenie szło do miejsca które dawało podciśnienie w momensie uruchomienia turbiny ( dodatkowe wzbogacenie mieszanki zależne od turba ) - podciśnienie ciągnie membranę i powoduje większe otwarcie zaworu wpuszczającego gaz do komory w której się rozpręża .

Awatar użytkownika
irekprogram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 16 lut 2010, 23:32

Post autor: irekprogram » 28 lut 2010, 21:41

ciekawie napisałęs marko ,to ma sens ,bez turbiny to też ma zastosowanie bo ja turbiny nie mam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl